[D2 98 2.5TDI ] Problem z cisnieniem w kolektorze
[D2 98 2.5TDI ] Problem z cisnieniem w kolektorze
D2. 2.5TDI synek220 Witam wszystkich.potrzebuję pomocy.mam problem a dokładnie chodzi o brak mocy.wrzuciłem na VAGA i wyszło że jest problem z ciśnieniem w kolektorze ssącym.co może być powodem.Proszę o pomoc.zz Góry Dzięki.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, 22:48 przez synek220, łącznie zmieniany 1 raz.
A8-V6
cooler i kopcenie juz przerabiałem bo był pęknięty rura nowa i napewno jest ok.na poczatku myslałęm ze czujnik map sensor co jest w rurze od coolera ale to juz wykluczyłem. w tej chwili to sa objawy tak jak by odpioł czujnik tzn wkreca sie do 2000 max 3000tys obr i jak by nie wciskał gaz do podłogi to zadnej reakcji.raz na 100razy nagle złapie i jest ok.
A8-V6
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
mam jeszcze jedno pytanko...czy problemem moze byc malutka dziurka w róze przy czyjniku cisnienia map sensor i żeby czyjnik nie załanczał turbo???taka informacjie mam od mechanika ale cos mi sie wydaje ze to mało prawdopodobne poniewaz nie kopci wogule na czorno...lutro to sprawde jeszcez raz to napewno sie skontakuje z Tobą Arthur..Wielkie dzieki.Pozdrawiam :lol:
A8-V6
Witam byłem u doktorka typowo od TDI i stwierdił ze to cos zwiazane z zaworem lub czujnikiem od turbo.wszytko bede wiedział jutro po odebraniu autka od doktorka...jaki finał i co konrketnie było powodem napisze jutro.Pozdrawiam. :lol:
[ Dodano: 2011-08-22, 18:21 ]
Witam ponownie...autko zrbione i odebrane od doktorka.od czego tu zaczać.głownym powodem braku mocy był zawor przy turbinie ktory sie otwiera i daje cisnienie.w nim jest membrama ktora była pęknieta i sie nie otwierała,jak sie to nazywa fachowo to nie mam pojecia.znajduje sie to przy samej turbinie w kształcie okragłego dzwonka.druga sprawa osobiscie nie jestem długim posiadaczem tego autka i co mojemu zdziwieniu ludzie potrafią mnie z szokowac.poprzedni własciciel całkowicie z demontował filtr paliwa....dziwie sie ze pompa nie padła...poprsostu zgroza jak mozna tak zrobic.najwazniejsze ze finał wszystkiego pozytywny.pozdrawiam i dzieki wsztkim za pomoc. :-D
[ Dodano: 2011-08-22, 18:21 ]
Witam ponownie...autko zrbione i odebrane od doktorka.od czego tu zaczać.głownym powodem braku mocy był zawor przy turbinie ktory sie otwiera i daje cisnienie.w nim jest membrama ktora była pęknieta i sie nie otwierała,jak sie to nazywa fachowo to nie mam pojecia.znajduje sie to przy samej turbinie w kształcie okragłego dzwonka.druga sprawa osobiscie nie jestem długim posiadaczem tego autka i co mojemu zdziwieniu ludzie potrafią mnie z szokowac.poprzedni własciciel całkowicie z demontował filtr paliwa....dziwie sie ze pompa nie padła...poprsostu zgroza jak mozna tak zrobic.najwazniejsze ze finał wszystkiego pozytywny.pozdrawiam i dzieki wsztkim za pomoc. :-D
A8-V6
o ile dobrze wyczytałem to mowa tu o gruszce podcisnienia.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
tak dokładnie kolego a co jeszcze dodadkowo doszedł czyjnik pedału hamulca ktory odcinał moc raz na jakis czas.ale juz jest wszystko ok...pozdrawiam.
[ Dodano: 2011-08-31, 22:29 ]
Arthur, witam Cię Arthur.jesli jest mozliwoś to chciabym sie spotkac i pogadac np jutro.pzdr.....daj znac ....nr tel.697957828.Grzesiek...synek220
[ Dodano: 2011-08-31, 22:29 ]
Arthur, witam Cię Arthur.jesli jest mozliwoś to chciabym sie spotkac i pogadac np jutro.pzdr.....daj znac ....nr tel.697957828.Grzesiek...synek220
A8-V6