[D3 03 4.0TDI ] Swap na 4,2TDI
[D3 03 4.0TDI ] Swap na 4,2TDI
Witam. Posiadam Audi A8 D3 2003 rok z silnikiem 4.0 TDi.Mam pytanie czy włożę do tej budy silnik od modelu nowszego czyli 4.2 TDi. Jest to możliwe ?. Jak to wyglada? Czy robił ktoś już tak ?
Pozdrawiam Damian
Pozdrawiam Damian
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 18:01 przez Skarpel92, łącznie zmieniany 5 razy.
Wszystko sie da ;-) ...Pytanie tylko po co i dlaczego tak drogo ;-) ...komputer, silnik, ew skrzynia....po co??? Bardzo duze koszty..
Jesli tak bardzo zalezy co na 4,2tdi to sprzedaj to co masz dorzuc troche i kup 4,2tdi:) Podejrzewam ze wyjdzie duzzzzoooo taniej:) Pozdrawiam i zycze wesolych swiat ;-)
Jesli tak bardzo zalezy co na 4,2tdi to sprzedaj to co masz dorzuc troche i kup 4,2tdi:) Podejrzewam ze wyjdzie duzzzzoooo taniej:) Pozdrawiam i zycze wesolych swiat ;-)
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
nie zgodzę się z przedmówcą, swap silnika 4.0 na 4.2 wychodzi niewiele drożej niż wymiana rozrządu w 4.0
ja osobiście właśnie się spotkałem w tym problemem i już na mnie czeka 4.2 z małym przebiegiem
ja osobiście właśnie się spotkałem w tym problemem i już na mnie czeka 4.2 z małym przebiegiem
zmiany:
- ACC
- siedzenia x4 elektryka,przewietrzane,masaż
- climatronik 4 strefy
- kontrola ciśnienia w oponach
- reflektory W12 diody + doświetlanie zakrętów
- lampy tył 2009
- telefon bluetooth
- parktronic graficzny
- zmieniarka MP3
- AMI
- elektryczna klapa tylna
- dociągi drzwi
- czujnik deszczu
- uchwyt na parasol
- ACC
- siedzenia x4 elektryka,przewietrzane,masaż
- climatronik 4 strefy
- kontrola ciśnienia w oponach
- reflektory W12 diody + doświetlanie zakrętów
- lampy tył 2009
- telefon bluetooth
- parktronic graficzny
- zmieniarka MP3
- AMI
- elektryczna klapa tylna
- dociągi drzwi
- czujnik deszczu
- uchwyt na parasol
no w sumie to nie wiem czy tak taniej... skrzynia jest inna(inne oznaczenie) i może nie wytrzymać więkrzej mocy bo moment jest taki sam, w układzie wydechowym dochodzą filtry cząstek stałych, osprzęt jest podobny i raczej podejdzie (turbinki te same, alternator...)ale nowy sterownik silnika (a nawet dwa) to już generuje naprawde spore koszta...
jest do zrobienia ale za mniej więcej 1/2 ceny auta...
jest do zrobienia ale za mniej więcej 1/2 ceny auta...
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 cze 2014, 13:31
- Lokalizacja: mazowieckie
[center]lukasz_158,
Zapraszam do działu przywitań[/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
[center]
http://www.a8team.pl/topics2/22.htm
13. Przed napisaniem pierwszego posta przedstaw się nam, swoje auto i przywitaj w odpowiednim dziale. [/center]
Pozdrawiam ernesto.
Zapraszam do działu przywitań[/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
[center]
http://www.a8team.pl/topics2/22.htm
13. Przed napisaniem pierwszego posta przedstaw się nam, swoje auto i przywitaj w odpowiednim dziale. [/center]
Pozdrawiam ernesto.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 17 gru 2013, 21:11
- Lokalizacja: Wloclawek
patryk
Lby sobie pozmieniajcie nie silniki
A8 nie do zrobienia
wsadzaj 4.0 orginal
napraw tylko roRzad
i w droge
nigdzie nie znajdziecie schematow sterownikow
A druga sprawa po zmianie rozrzadu bedzie taki jak w 4.2
poliftowy
4.0 4.2 wszystko inne nie tylko silnik
Skrzynie
dyfer
polowa dolotu bo 4.0 turbo z przodu
4.2 z tylu
i najgorsze to kable
A8 nie do zrobienia
wsadzaj 4.0 orginal
napraw tylko roRzad
i w droge
nigdzie nie znajdziecie schematow sterownikow
A druga sprawa po zmianie rozrzadu bedzie taki jak w 4.2
poliftowy
4.0 4.2 wszystko inne nie tylko silnik
Skrzynie
dyfer
polowa dolotu bo 4.0 turbo z przodu
4.2 z tylu
i najgorsze to kable
Cześć swap z 4.0 na 4.2 jest możliwy ale tak jak pisze Patryk-
silnik
sterownik
skrzynia
chyba poduszki silnika
wał
most
półośki
wiązka
Roboty dużo, koszta dosyć wysokie- sam silnik to około 10tyś pln. Reszta gratów i robocizna- kolejne 10-12tyś. Temat do ogarnięcia bez problemów ale trzeba mieć komplet wszystkich części, żeby rzeźby nie było.
silnik
sterownik
skrzynia
chyba poduszki silnika
wał
most
półośki
wiązka
Roboty dużo, koszta dosyć wysokie- sam silnik to około 10tyś pln. Reszta gratów i robocizna- kolejne 10-12tyś. Temat do ogarnięcia bez problemów ale trzeba mieć komplet wszystkich części, żeby rzeźby nie było.