części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB/LPG ] Tarcze, klocki - TRW czy ATE

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
kober007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 05 maja 2011, 16:20
Lokalizacja: Międzyzdroje

[D2 98 4.2PB/LPG ] Tarcze, klocki - TRW czy ATE

Post autor: kober007 » 28 cze 2011, 00:34

Witam, mam zamiar kupić na przód komplet hamulców. Myślę nad TRW lucas i ATE. Które lepsze? i ile zacisków ma 4.2 w klocku?? 4 czy 8??
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 09:13 przez kober007, łącznie zmieniany 1 raz.

Janek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 mar 2011, 12:01
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Janek » 28 cze 2011, 06:48

na tarcze przychodzą 4szt klocków osobiście wybrał bym ATE bo miałem i byłem zadowolony

mazur6662
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 289
Rejestracja: 10 kwie 2010, 09:54
Lokalizacja: Nowa Cerkiew

Post autor: mazur6662 » 28 cze 2011, 08:27

na Twoim miejscu wybrałbym lucasa.
TRW piszczą;
ATE w mojej starej A4 po 10tyś km pogięły się że nadawały się do wyrzucenia, A8 jest ciężka i na pewno nastąpi to szybciej
Najlepsza opcja to EBC albo Tarox :) ale cena też powala

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 28 cze 2011, 09:12

TRW to dawny Lucas. Klocki ATE szybko załatwią tarcze. Jeśli z w/w to komplet TRW, bądź tarcze ATE i klocki TRW.
Jeśli system hamulcowy LUCASa to po 4 (w zależnosci - od roku prod.: 06/1994 do roku prod.: 09/1998*1 i potem od roku prod.: 10/1998*2), jeśli BREMBO - 2.

*1 - Szer. 1: 63,3 mm, Wysokosć 1: 77,4 mm, Grubożć 1: 18,5 mm, Szer. 2: 76,1 mm, Wysokosć 2: 85,6 mm, Grubosć 2: 17 mm

*2 - Szer. 1: 63,2 mm, Wysokosć 1: 75,3 mm, Szer. 2: 77,1 mm, Wysokosć 2: 74,7 mm, Grubosć: 17,5 mm
Black Cars Matters

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Re: Tarcze, klocki - TRW czy ATE

Post autor: tomek87g » 28 cze 2011, 10:29

kober007 pisze: i ile zacisków ma 4.2 w klocku?? 4 czy 8??

Fajnie to ująłeś :mrgreen:
4 albo 8 zacisków to byloby coś :lol:

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 28 cze 2011, 21:53

kober007 pisze:i ile zacisków ma 4.2 w klocku?? 4 czy 8??
hehe , tak , rozumiem że koledze rozchodzi się o tłoczki , masz 4 zaciski (1 szt. przy kole ) i każdy zacisk ma 2 tłoczki . ;-)

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 29 cze 2011, 13:05

Ja mam zestaw TRW klocki i tarcze. Jeżdżę już rok i wszystko ok, a cena również nie za wysoka była bo za komplet coś około 800 zł dałem więc cena do jakości wychodzi na duży plus

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 29 cze 2011, 14:07

Ja jeżdżę na TRW na Ori tarczach. Przejechałem jakieś 3000 km. Hamulce dość dobre jedyny mankament to to cholerne piszczenie. :evil:
Dążenie do doskonałości.

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 29 cze 2011, 14:50

U mnie cisza nic nie piszczy. Był taki moment że zaczęły mi piszczeć ale okazało się że po zimie wypadły mi te sprężynki które stabilizują klocek i powodują że na nierównościach nie hałasuje (klekoce jak w kościele). Założyłem sprężynki od starych klocków dla pewności mocno je wbiłem w otwory żeby znowu nie wypadły i mam teraz grobową ciszę ani nie piszczą ani nie klekocą na nierównościach

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 29 cze 2011, 15:04

U mnie nie klekoczą ale przy delikatnym hamowaniu piszczą jak cholera. Może tak jak z moimi poprzednimi TXTARAMI na początku zaczęły popiskiwać a potem ucichło. Może z tymi będzie podobnie bo zaczynają mnie trochę irytować. :/ :/
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Szopen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 141
Rejestracja: 15 mar 2010, 22:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Szopen » 20 lip 2011, 22:00

Zamówiłem tarcze ATE i klocki takze Ate ale niestety klocki przyslali mi do modelu od 98 roku(inne mocowanie) wiec kupiłem klocki TRW. Zgodnie ze sztuką przez 500km hamowałem bardzo delikatnie pozniej kolejne 500 uważałem by nie przesadzić. Efekt taki, że piszcza jak w autobusie komunikacji miejskiej Masakra!!. Pojechałem zgłosić reklamacje i teraz czekam na odpowiedz od TRW. Następnym razem założe klocki ATE może bedzie lepiej ;)
Pozdrawiam
No quattro no fun ;)

jdz1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 230
Rejestracja: 16 gru 2010, 17:16
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jdz1 » 21 lip 2011, 20:26

Mam ten sam problem. Niedługo zbliża mi się wymiana tarcz i klocków na przedniej osi i nie wiem co wybrac. Co polecacie Panowie?

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 22 lip 2011, 09:04

jdz1 pisze:Mam ten sam problem. Niedługo zbliża mi się wymiana tarcz i klocków na przedniej osi i nie wiem co wybrac. Co polecacie Panowie?
Kolejny temat powiela te same zagadnienia...

http://www.a8team.pl/topics58/379.htm

Oraz:

http://www.a8team.pl/topics58/4574.htm

Nic innego na dzień dzisiejszy nie ma po za tymi informacjami tam zawartymi.
Ja to widzę tak:
1. Tani zestaw jakiś zimmerman + TRW - hamować hamuje ale piszczy (a może uda się i nie będzie piszczeć)
2. Drogi zestaw EBC który nie dość że nie piszczy to jeszcze super hamuje

Awatar użytkownika
repsol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 136
Rejestracja: 27 wrz 2009, 22:14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: repsol » 24 sie 2011, 10:28

Koledzy mialem klocki TRW wymienialem we wrzesniu zeszlego roku ale tak piszczały ze radio mi zagluszaly szok poprostu
wyrzucilem je i wstawilem TEXTAR-a mialy nie piszczec a piszcza
nie wiem czuje ze tarcze trzeba wymienic czy z ATE bedzie OK czy szukac moze TEXTAR-a czy jakis innych?? oczywiscie w rozsadnej cenie



Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 24 sie 2011, 18:36

Panowie na dniach będę brał się za układ hamulcowy. Też założyłem w kwietniu klocki TRW i piszczą jak stary autosan. Będę regenerował całe zaciski hamulcowe bo ponoć po części one odpowiadają za piszczenie. Ile w tym prawdy dam znać za kilka dni.
Dążenie do doskonałości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl