[D2 98 4.2PB/LPG ] Tarcze, klocki - TRW czy ATE
[D2 98 4.2PB/LPG ] Tarcze, klocki - TRW czy ATE
Witam, mam zamiar kupić na przód komplet hamulców. Myślę nad TRW lucas i ATE. Które lepsze? i ile zacisków ma 4.2 w klocku?? 4 czy 8??
Z góry dzięki
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 09:13 przez kober007, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
TRW to dawny Lucas. Klocki ATE szybko załatwią tarcze. Jeśli z w/w to komplet TRW, bądź tarcze ATE i klocki TRW.
Jeśli system hamulcowy LUCASa to po 4 (w zależnosci - od roku prod.: 06/1994 do roku prod.: 09/1998*1 i potem od roku prod.: 10/1998*2), jeśli BREMBO - 2.
*1 - Szer. 1: 63,3 mm, Wysokosć 1: 77,4 mm, Grubożć 1: 18,5 mm, Szer. 2: 76,1 mm, Wysokosć 2: 85,6 mm, Grubosć 2: 17 mm
*2 - Szer. 1: 63,2 mm, Wysokosć 1: 75,3 mm, Szer. 2: 77,1 mm, Wysokosć 2: 74,7 mm, Grubosć: 17,5 mm
Jeśli system hamulcowy LUCASa to po 4 (w zależnosci - od roku prod.: 06/1994 do roku prod.: 09/1998*1 i potem od roku prod.: 10/1998*2), jeśli BREMBO - 2.
*1 - Szer. 1: 63,3 mm, Wysokosć 1: 77,4 mm, Grubożć 1: 18,5 mm, Szer. 2: 76,1 mm, Wysokosć 2: 85,6 mm, Grubosć 2: 17 mm
*2 - Szer. 1: 63,2 mm, Wysokosć 1: 75,3 mm, Szer. 2: 77,1 mm, Wysokosć 2: 74,7 mm, Grubosć: 17,5 mm
Black Cars Matters
Re: Tarcze, klocki - TRW czy ATE
kober007 pisze: i ile zacisków ma 4.2 w klocku?? 4 czy 8??
Fajnie to ująłeś :mrgreen:
4 albo 8 zacisków to byloby coś :lol:
hehe , tak , rozumiem że koledze rozchodzi się o tłoczki , masz 4 zaciski (1 szt. przy kole ) i każdy zacisk ma 2 tłoczki . ;-)kober007 pisze:i ile zacisków ma 4.2 w klocku?? 4 czy 8??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
U mnie cisza nic nie piszczy. Był taki moment że zaczęły mi piszczeć ale okazało się że po zimie wypadły mi te sprężynki które stabilizują klocek i powodują że na nierównościach nie hałasuje (klekoce jak w kościele). Założyłem sprężynki od starych klocków dla pewności mocno je wbiłem w otwory żeby znowu nie wypadły i mam teraz grobową ciszę ani nie piszczą ani nie klekocą na nierównościach
Zamówiłem tarcze ATE i klocki takze Ate ale niestety klocki przyslali mi do modelu od 98 roku(inne mocowanie) wiec kupiłem klocki TRW. Zgodnie ze sztuką przez 500km hamowałem bardzo delikatnie pozniej kolejne 500 uważałem by nie przesadzić. Efekt taki, że piszcza jak w autobusie komunikacji miejskiej Masakra!!. Pojechałem zgłosić reklamacje i teraz czekam na odpowiedz od TRW. Następnym razem założe klocki ATE może bedzie lepiej
Pozdrawiam
Pozdrawiam
No quattro no fun
Kolejny temat powiela te same zagadnienia...jdz1 pisze:Mam ten sam problem. Niedługo zbliża mi się wymiana tarcz i klocków na przedniej osi i nie wiem co wybrac. Co polecacie Panowie?
http://www.a8team.pl/topics58/379.htm
Oraz:
http://www.a8team.pl/topics58/4574.htm
Nic innego na dzień dzisiejszy nie ma po za tymi informacjami tam zawartymi.
Ja to widzę tak:
1. Tani zestaw jakiś zimmerman + TRW - hamować hamuje ale piszczy (a może uda się i nie będzie piszczeć)
2. Drogi zestaw EBC który nie dość że nie piszczy to jeszcze super hamuje
Koledzy mialem klocki TRW wymienialem we wrzesniu zeszlego roku ale tak piszczały ze radio mi zagluszaly szok poprostu
wyrzucilem je i wstawilem TEXTAR-a mialy nie piszczec a piszcza
nie wiem czuje ze tarcze trzeba wymienic czy z ATE bedzie OK czy szukac moze TEXTAR-a czy jakis innych?? oczywiscie w rozsadnej cenie
wyrzucilem je i wstawilem TEXTAR-a mialy nie piszczec a piszcza
nie wiem czuje ze tarcze trzeba wymienic czy z ATE bedzie OK czy szukac moze TEXTAR-a czy jakis innych?? oczywiscie w rozsadnej cenie