![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] 4.2 32V kolizyjny po stronie ssącej?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
[D2 preFL ALL ] 4.2 32V kolizyjny po stronie ssącej?
Jak w temacie czy ABZ i jego klony są kolizyjne po stronie ssącej
czyli jak mniemam na tych wałkach które są napędzane łańcuszkami?
czyli jak mniemam na tych wałkach które są napędzane łańcuszkami?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
maciu pisze:żeby kręcić trzeba mieć sprawny rozrząd :mrgreen:
a mnie sie rozchodzi o to czy była kolizja i motor na smietnik
czy nie było i warto go robić
rozumie ze przeskoczył Ci pasek? wiec tak
skladasz rozrzad tak jak powinien byc i sprawdzasz czy daje sie obrocic na powykrecanych swiecach nastepnie sprawdzasz kolejno czy cisnienie nie uchodzi z danego cylindra, tak jak kolega wyzej napisał
mam wlasnie rozebranego 4.2 z a8 95r i powiem tyle:
jest kolizyjny
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
nie pasek tylko łańcuch się zerwał i o ile po stronie ssącej jest niekolizyjny
to zawory mogą być ok
na razie spróbuję obrócić tym wałkiem, jeżeli nie będzie oporu to może, może
żeby było jasne, motor klekotał i 80% wskazywalo na to że to klawiatura
zrobienie tego plus rozrząd to już kwota za którą można mieć prawie dwa silniki
więc z premedytacją tego nie robiłem
ostatnio pojawiła się opcja że może to pompa wspomagania jest głośna lub łańcuszki
i te dwa elementy miały być wymienione jutro, jak widać nie doczekały
jeżeli zawory są pogięte nie będę się bawił w ten motor jeżeli
są dobre i ich zmiana oraz odpięcie pompy wspomagania i osprzętu
pomoże na hałas to będzie reanimowany
to zawory mogą być ok
na razie spróbuję obrócić tym wałkiem, jeżeli nie będzie oporu to może, może
żeby było jasne, motor klekotał i 80% wskazywalo na to że to klawiatura
zrobienie tego plus rozrząd to już kwota za którą można mieć prawie dwa silniki
więc z premedytacją tego nie robiłem
ostatnio pojawiła się opcja że może to pompa wspomagania jest głośna lub łańcuszki
i te dwa elementy miały być wymienione jutro, jak widać nie doczekały
jeżeli zawory są pogięte nie będę się bawił w ten motor jeżeli
są dobre i ich zmiana oraz odpięcie pompy wspomagania i osprzętu
pomoże na hałas to będzie reanimowany
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
co ci da że kupisz 2 silniki jak i tak rozrząd do wymiany będzie (Cena silnika +rozrząd i pewność że silnik działa)maciu pisze:motor klekotał i 80% wskazywalo na to że to klawiatura
zrobienie tego plus rozrząd to już kwota za którą można mieć prawie dwa silniki
więc z premedytacją tego nie robiłem
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
Ostateczne koszty:
240 uszczelki i pierdółki do rozrządu - ASO
310 uszczelki: dekli, ssącego, miski olejowej
1720 pasek, łańcuszki, śruby głowicy, 3rolki, napinacz, pompa wody, 4 oringi, uszczelki głowic
260 popychacze, wałki
250 zawory
1950 roboty (w tym głowice u Osowskiego), olej, filtry itp.
300 laweta
silnik nówka sztuka
zdecydowałem się na robote z powodu tego ze nie brał mi oleju i kompresja była ok
Wałek musiałem kupić bo jak się okazało przy okazji (wielkie brawa dla mechanika za
przytomne sprawdzenie przed odpaleniem) przesunęło się kółko na wałku wydechowym.
240 uszczelki i pierdółki do rozrządu - ASO
310 uszczelki: dekli, ssącego, miski olejowej
1720 pasek, łańcuszki, śruby głowicy, 3rolki, napinacz, pompa wody, 4 oringi, uszczelki głowic
260 popychacze, wałki
250 zawory
1950 roboty (w tym głowice u Osowskiego), olej, filtry itp.
300 laweta
silnik nówka sztuka

zdecydowałem się na robote z powodu tego ze nie brał mi oleju i kompresja była ok
Wałek musiałem kupić bo jak się okazało przy okazji (wielkie brawa dla mechanika za
przytomne sprawdzenie przed odpaleniem) przesunęło się kółko na wałku wydechowym.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
maciu, a jakie objawy miałeś przed zerwaniem łańcuszka :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
