części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Schemat podlaczenia podciśnień

Radek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 02 lis 2009, 20:00
Lokalizacja: Gdańsk

[D2 00 3.3TDI ] Schemat podlaczenia podciśnień

Post autor: Radek » 02 lis 2009, 22:28

Witam.Może ktoś wie gdzie można dostac takie schematy budowy silnika.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:48 przez Radek, łącznie zmieniany 2 razy.

wojti_sopot
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 160
Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: wojti_sopot » 02 lis 2009, 23:01

Witam
Ja wiem, ETKA.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 02 lis 2009, 23:29

A co dokładnie jest Ci potrzebne?
Bądź dobry jak chleb.

Radek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 02 lis 2009, 20:00
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Radek » 03 lis 2009, 09:02

podłaczenia podcisnien do turbin z zaworami N75 jak to jest podłaczone i kturedy te wężyki biegna

[ Dodano: 2009-11-03, 09:17 ]
W tym ETKA jak tam sie co kolwiek sprawdza,bo jestem zielony trzeba sie zalogowac?Ktos może opisac krok po kroku jak tam sie dostac.

knapikk
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 14 cze 2011, 17:39
Lokalizacja: Piotrków Tryb

Post autor: knapikk » 26 cze 2011, 23:44

Witam , dołączę się do tematu, też taki schemat głównie położenia wężyków by się przydał, gdyż auto chodzi ok , odpala jedynie dość cieżko jak jest ciepły natomiast po zdjeciu osłon do czyszczenia znalazł sie na lewym blotniku weżyk podciśnieniowy lużny do dołu leci ciezko dojrzeć gdzie , natomiast góra luźna i nie mogę zlokalizować gdzie to mogło być wpięte.
Pozdrawiam

arti
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 24 cze 2010, 20:53
Lokalizacja: okolice STG

Post autor: arti » 05 lip 2011, 19:43

Ten przy lewym błotniku od dołu jest podłączony do silniczka , idzie do góry i przy grodzi sie kończy nigdzie nie podłączony...poprostu przepływa przez niego powietrze chłodząc silniczek elektryczny (elektrohydrauliczny) wspomagający układ ABS/ESP.
Jakoś takoś to było...chodzi oto aby do kanału wentylacyjnego silniczka nie poszło błoto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl