![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] przewody w oplocie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
[D3 ALL ] przewody w oplocie
Panowie, ponieważ nie mam przygotowania technicznego zadam trochę naiwnę pytanie.
Właściwie to co dają przewody hamulcowe w stalowej oplocie? Tylko tak rzeczowo, za i przeciw.
Na fali kupna auta i pakietu startowego będe wymieniał płyn hamulcowy. Poniweważ heble są jeszcze długo OK. Pomyślałem o zmianie zwykłych na w oplocie. No i kogo się pytam każdy mówi co innego.
A jak wy myślicie? I jakiej firmy?
8-)
[ Dodano: 2011-09-07, 20:24 ]
dodam tylko, że chciał bm zwiększyć skuteczność hamowania, mam wrażenie, że hamuje jak bryczka marszałka, nie wiem czy to normalne przy dwutonowym samochodzie z taką mocą, albo jestem przeczulony
Właściwie to co dają przewody hamulcowe w stalowej oplocie? Tylko tak rzeczowo, za i przeciw.
Na fali kupna auta i pakietu startowego będe wymieniał płyn hamulcowy. Poniweważ heble są jeszcze długo OK. Pomyślałem o zmianie zwykłych na w oplocie. No i kogo się pytam każdy mówi co innego.
A jak wy myślicie? I jakiej firmy?
8-)
[ Dodano: 2011-09-07, 20:24 ]
dodam tylko, że chciał bm zwiększyć skuteczność hamowania, mam wrażenie, że hamuje jak bryczka marszałka, nie wiem czy to normalne przy dwutonowym samochodzie z taką mocą, albo jestem przeczulony
raczej te przewody w oplocie nic nie dadzą , raczej zmień całe hamulce , to znaczy zaciski i klocki , to zwiększy skuteczność hamowania .
hmm , te przewody to raczej o estetykę chodzi , to tak jak byś powiedział że zmiana lusterek ze zwykłych na chrom że będzie szybciej jeździć ;-)
hmm , te przewody to raczej o estetykę chodzi , to tak jak byś powiedział że zmiana lusterek ze zwykłych na chrom że będzie szybciej jeździć ;-)
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 12:51 przez mdamian, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Nie wiem jaki masz układ hamulcowy w D3 W12, ale z tego co wyczytałem na temat podnoszenia skuteczności układów hamulcowych doszedłem do skromnego wniosku, że najlepszym rozwiązaniem jest po prostu wymiana zacisków na większe/mocniejsze. Sam teraz jestem na etapie dobierania gratów do mojej S8 (zaciski porsche 6-cio tłoczkowe, tarcze 350 lub 360 mm, klocki ponad 20 cm). Na początku chciałem założyć dobrej marki tarcze oraz klocki (np EBC), jednak ceny są jak z kosmosu. Za podobne pieniądze złożę zestaw jak wyżej, a późniejsza eksploatacja tego zestawu (koszt tarcz i klocków) jest raptem droższa o jakieś 200zł (przy wymianie tarcz i klocków).
Z tego co ustaliłem,
- koszt zacisków 6-cio tłoczkowe 1000-1400zł , 8-mio tłoczkowe 2200 - 2500 zł
- tarcze 360mm zimmerman gładkie 480zł para, nawiercane 680 zł para
- klocki brembo 250zł, PAGID 290zł, Ferodo DS2500 370 zł
Oczywiście, tarcze i klocki możesz sobie do tego zestawu założyć każdej innej marki wedle gustu, ja na pierwszy raz założę gładkie zimmermany i klocki ferodo (zestaw polecany na racing forum jako skuteczny i zarazem niedrogi kompromis)
W ciągu dwóch/trzech tygodni powinienem wszystko złożyć, tak więc wrażenia już niedługo. Na forum opiszę co i jak, dam namiary co gdzie kupić i kto może to złożyć w całość (osoba z doświadczeniem w takich przeróbkach)
Z tego co ustaliłem,
- koszt zacisków 6-cio tłoczkowe 1000-1400zł , 8-mio tłoczkowe 2200 - 2500 zł
- tarcze 360mm zimmerman gładkie 480zł para, nawiercane 680 zł para
- klocki brembo 250zł, PAGID 290zł, Ferodo DS2500 370 zł
Oczywiście, tarcze i klocki możesz sobie do tego zestawu założyć każdej innej marki wedle gustu, ja na pierwszy raz założę gładkie zimmermany i klocki ferodo (zestaw polecany na racing forum jako skuteczny i zarazem niedrogi kompromis)
W ciągu dwóch/trzech tygodni powinienem wszystko złożyć, tak więc wrażenia już niedługo. Na forum opiszę co i jak, dam namiary co gdzie kupić i kto może to złożyć w całość (osoba z doświadczeniem w takich przeróbkach)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
myślałem o takim zestawie:
http://www.brakes.pl/product_info.php/t ... 4132_44135
klocki EBC Yellow (komplet przód 560 zł), przewody w oplocie no i płyn.
Tarcze w/w w cenie gładkich oryginałów. Mój rozmiar ma jeszcze ATE ale ich nie założę. Za słabe.
Znalazłem tylko trzech dostawców. Wielkiego wyboru nie mam.
Znacie może tą firmę SP? Macie z nią jakieś doświadczenia?
[ Dodano: 2011-09-08, 09:27 ]
twój zestaw z zaciskami Porsche, mmm kuszący, może w tym kierunku uderzyć? daj znać jak zamontujesz,
http://www.brakes.pl/product_info.php/t ... 4132_44135
klocki EBC Yellow (komplet przód 560 zł), przewody w oplocie no i płyn.
Tarcze w/w w cenie gładkich oryginałów. Mój rozmiar ma jeszcze ATE ale ich nie założę. Za słabe.
Znalazłem tylko trzech dostawców. Wielkiego wyboru nie mam.
Znacie może tą firmę SP? Macie z nią jakieś doświadczenia?
[ Dodano: 2011-09-08, 09:27 ]
twój zestaw z zaciskami Porsche, mmm kuszący, może w tym kierunku uderzyć? daj znać jak zamontujesz,
Coś tanie te klocki EBC, ja do swojej esy dostałem taką wycenę:
Witam,
Oto oferta:
Klocki przód tuningowe (ceramiczne) RED STUFF DP31373 - 1000zł detal brutto za komplet (mam na miejscu)
Klocki przód tuningowe YELLOW STUFF DP41373 - 1300zł detal brutto za komplet (mam na miejscu)
Tarcze przód standard (gładkie) D1250 - 480zł detal brutto za sztukę (na zamówienie)
Tarcze przód tuningowe TURBO GROOVE (nacinane, nawiercane, ocynkowane) GD1250 - 650zł detal brutto za sztukę (mam na miejscu)
Pozdrawiam serdecznie
Michał Kostrzyński
Zapewne dostałbym jeszcze jakiś rabat, ale i tak cena/jakość hamowania wygląda na mało opłacalne.
Pamiętaj, że przy nacinanych tarczach szybciej zużywają się klocki, ale jeżeli chcesz mieć heble jak żylety to nacinane tarcze na pewno pomogą. Moje oczekiwania powinien spełnić zestaw jak wcześniej opisałem.
Witam,
Oto oferta:
Klocki przód tuningowe (ceramiczne) RED STUFF DP31373 - 1000zł detal brutto za komplet (mam na miejscu)
Klocki przód tuningowe YELLOW STUFF DP41373 - 1300zł detal brutto za komplet (mam na miejscu)
Tarcze przód standard (gładkie) D1250 - 480zł detal brutto za sztukę (na zamówienie)
Tarcze przód tuningowe TURBO GROOVE (nacinane, nawiercane, ocynkowane) GD1250 - 650zł detal brutto za sztukę (mam na miejscu)
Pozdrawiam serdecznie
Michał Kostrzyński
Zapewne dostałbym jeszcze jakiś rabat, ale i tak cena/jakość hamowania wygląda na mało opłacalne.
Pamiętaj, że przy nacinanych tarczach szybciej zużywają się klocki, ale jeżeli chcesz mieć heble jak żylety to nacinane tarcze na pewno pomogą. Moje oczekiwania powinien spełnić zestaw jak wcześniej opisałem.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Miałem komplet tarcze ATE i klocki ATE w B4, z tego tarcze nacinane w elipsę. Nie zauważyłem, aby szybciej ścierały się klocki ani też aby bardziej pyliły. Raczej trzeba zawsze dobierać odpowednie klocki do tarczy tzn. komplet tarcza-klocki. Z tego co zauważyłem, to dobre klocki z jednym rodzajem tarcz pracują świetnie (nie pylą i hamują), a z innymi tarczami albo pylą, albo piszczą, albo toczą tarczę i jest kicha. Najlepiej pytać ludzi z doświadczeniem, co kto miał u siebie i jak to się sprawowało.
Bądź dobry jak chleb.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC