części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] chyba pompa, ale niekoniecznie

damiangow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: damiangow » 16 wrz 2011, 09:59

Witam,

Kolego mam chyba podobny problem. Możesz znaleźć mój wątek. Powymieniałem już chyba pół silnika i dalej nie było rezultatu. I w końcu podjechałem na nowy warsztat w kwestii wymiany czujnika wału, nie mówiąc im nic o tym, że auto ma problem z odpaleniem. Na drugi dzień przy odebraniu koleś mi mówi, że mam takie objawy jak kilkakrotnie już im się zdarzały w AUDI kiedy to po wymianie pompy została ona źle zamontowana i/lub coś zostało uszkodzone w baku i pompa zasysa częściowo powietrze. Jeśli ich teoria jest prawdziwa to pokrywa się z moimi testami, bo tak naprawdę ciśnienie pompy miałem zawsze idealne, ale nie sprawdzali czy w wężyku od paliwa widać jakieś bąbelki powietrza. Może u Ciebie jest to samo. Jak jest zimniej to silnik więcej paliwa zużywa i wtedy może być gorzej bo pompa zasysa więcej powietrza. U mnie normalnie odpala wtedy gdy bak jest zalany kompletnie do pełna, po straceniu 8-10 litrów już zaczynają się problemy. Co więcej nie tyczy się to tylko modelów A8 ale i A6 tam gdzie QUATTRO było i bak dzielili na pół.
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 16 wrz 2011, 12:35

damiangow pisze: Jak jest zimniej to silnik więcej paliwa zużywa
hmm , a miałeś kiedyś w jakimś samochodzie tak że jak silnik był zimny to palił tyle samo czy nawet mniej niż jak jest ciepły :?: :?:
Wydaje mi się że to jest normalne że jak silnik zimny to więcej pali ponieważ chodzi na ssaniu ;-)

damiangow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: damiangow » 16 wrz 2011, 12:54

Nie przeczę, że to jest normalne, powtarzam tylko w zdaniu oczywisty (dla was) fakt, żeby przedstawić go jako ewentualny powód tego, że na zimnym gorzej odpala ... Nie musisz się do razu czepiać kolego. Dla mnie oczywiste są inne rzeczy, nie jestem mechanikiem.
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 16 wrz 2011, 14:58

czy zimny czy cieply ma palic tak samo. Stawiam na czujnik temp silnika tzw czujnik ssamia w prostej wymowie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl