części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana uszczelniaczy zaworowych

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana uszczelniaczy zaworowych

Post autor: Wiśnia » 31 sie 2011, 21:11

Witam. Koledzy mam pytanie myślę, że ktoś mi coś doradzi :) Chciałbym wymienić uszczelniacze zaworowe, ponieważ spala mi olej (jak pochodzi z 40 sek na wolnych obrotach i dodam gazu to niebieska chmura za mną :( ) i w związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy ktoś już z was to robił np. bez ściągania głowicy.

Awatar użytkownika
jojo-jar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 269
Rejestracja: 04 wrz 2009, 07:18
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: jojo-jar » 31 sie 2011, 21:26

nie ma mozliwosci wymienic wszystkich gumek bez sciagania glowic w 4.2. Jesli ktos ci mowi ze zmieni to sciemnia i poprostu kilka ominie. Juz nie pamietam z ktorymi jest problem.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 31 sie 2011, 21:38

a nie jesteś w stanie sobie przypomniec ile trzeba ominąć i czy opłaca się taki zabieg?

Awatar użytkownika
jojo-jar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 269
Rejestracja: 04 wrz 2009, 07:18
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: jojo-jar » 31 sie 2011, 21:43

nie pamietam. Ale to kilka szt tylko. Mozesz je ominac, poprawa bedzie na 100% jakas ale z czasem bedziesz zalowal ze nie zrobiles wszystkich.
Ponura sytuacja. Sciagniesz glowice to pasuje zmienic rozrzad a to nie mala kasa

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 31 sie 2011, 22:06

dokładnie, ale rozrząd bym nie dawno wymieniany przez poprzedniego właściciela. Czytalem ze prowadnice sie rowniez wycieraja, nie wiem juz co mam myslec...

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 31 sie 2011, 22:29

dlaczego ściąganie głowic ma wymusić wymianę rozrządu?

czy takie dymienie wskazuje tylko i wyłącznie na uszczelniacze?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
jojo-jar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 269
Rejestracja: 04 wrz 2009, 07:18
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: jojo-jar » 31 sie 2011, 22:34

maciu pisze:dlaczego ściąganie głowic ma wymusić wymianę rozrządu?

czy takie dymienie wskazuje tylko i wyłącznie na uszczelniacze?
Nie sklada sie rozrzadu na starych czesciach. Zwlaszcza pasku.

[ Dodano: 2011-08-31, 22:37 ]
wymiana gumek to podstawowy ruch w takiej sytuacji. Nikt nie powiedzial ze dymienie ustanie. Napewno bedzie poprawa. Jak juz bedziesz mial glowice sciagniete to niech ktos madry je zobaczy. To moja rada.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 31 sie 2011, 22:38

stwierdzenie było że zdjęcie głowic wymusza zmianę rozrządu
nie było nic o tym że rozrząd jest stary

jeżeli był niedawno robiony to w czym problem?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
jojo-jar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 269
Rejestracja: 04 wrz 2009, 07:18
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: jojo-jar » 31 sie 2011, 22:42

jesli byl robiony niedawno to ja i tak bym wymienil pasek i ten "amortyzator" co napina pasek. Koszt ok 400zł a spisz a raczej jedziesz spokojnie

Danski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Danski » 07 paź 2011, 16:51

Po pierwsze witam wszystkich Szanownych Klubowiczów.
Niestety nie posiadam Audi A8, ale oczywiście jestem właścicielem samochodu z tej samej stajni, czyli S6.
importcompany pisze:...jak pochodzi z 40 sek na wolnych obrotach i dodam gazu to niebieska chmura za mną
...ja również mam ten sam problem... jak mu się już trzyma obroty (trasa lub po prostu nie pozwoli mu się pracować za długo na wolnych) to nic, a nic nie zakopci...ale wystarczy te kilkadziesiąt sek na wolnych lub toczenie w korku, a potem gaz i... niebiesko w tylnej szybie :)

Mam pytanie importcompany wymieniłeś te uszczelniacze? ...jestem ciekawy, czy one na 100% są powodem... wiem jedno: że nie jest to wina zapieczonych pierścieni i raczej nie ich zużycie...
Pozdrawiam,

Daniel

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 10 paź 2011, 09:54

nie zrobilem tego i zastanawiam sie czy w ogóle robic... nie wiem jak za to sie zabrac..blokad nie mam... ale co mi to da ze bede miał jak i tak wałki muszę ściągać. jakbym to robil to bez sciagania glowic...ktos mi napisal ze niektore musialbym ominac...

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 10 paź 2011, 10:10

to trochę zabawy z tym jest , (planowanie głowicy) znowu koszta

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 10 paź 2011, 12:49

ale ja mysle o wymianie usCzelniaczy bez sciagania głowicy... przez wprowadzanie sprezonego powietrza do komory spalania.. ale ktos pisal ze trzeba pare sztuk ominac... nie da sie wszystkich w taki sposob wymienic... sory ze bez polskich znakow ale pisze z telefonu

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 30 mar 2014, 23:10

Odświeżę temat.
Czy ktoś wymieniał uszczelniacze zaworowe podpierając zawory ciśnieniem.
I dlaczego wszystkich nie da się tym sposobem wymienić?

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 30 mar 2014, 23:20

Ja wymieniałem ale bez sprężonego powietrza. Normalnie ściskałem sprężynę przyrządem, takim jak z allegro, ale wykonanym na wzór, własnoręcznie. Da się wszystkie wymienić i to czy ciśnieniem, czy przyrządem nie ma znaczenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl