![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Jak wyciągnąć alternator
[D2 00 4.2PB/LPG ] Jak wyciągnąć alternator
Koledzy mam słabe ładownie w granicy 13.3 V i muszę wyciągnąć alternator ale przed tym chciałem się poradzić kogoś kto to robił i może mi podać jakiś sposób.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 00:30 przez ricov6, łącznie zmieniany 1 raz.
prosta robota
1. ściągasz oslonę dolną silnika
2. ściągasz pasek wielorowkowy (rolkę napinającą poluzowujesz)
3. Odłaczasz akumulator
4. Ściągasz prowadnicę powietrza
5. Odkręcasz przewody z tyłu
6. Odkręcasz 3 śruby, którymi trzymany jest altek (jedna ta od filtra oleju wymaga chwilkę cierpliwości)
7. Altek jest luzem i robisz z nim co trzeba...
1. ściągasz oslonę dolną silnika
2. ściągasz pasek wielorowkowy (rolkę napinającą poluzowujesz)
3. Odłaczasz akumulator
4. Ściągasz prowadnicę powietrza
5. Odkręcasz przewody z tyłu
6. Odkręcasz 3 śruby, którymi trzymany jest altek (jedna ta od filtra oleju wymaga chwilkę cierpliwości)
7. Altek jest luzem i robisz z nim co trzeba...
Raczej tylko od dołu.
Nawet po wyciągnięciu filtra powietrza nie dojdziesz swobodnie do jednej ze śrub (tak mi się bynajmniej wydaje).
Nie wspomnę o sciągnięciu a później nałożeniu paska wielorowkowego.
Ja do tego typu działań używam najazdów trapezowych. Szybko autkiem
się wjeżdża i stabilnie stoi. Fajnie byłoby mieć podnośnik dwukolumnowy...
![Obrazek]()
A altka wyciągałem by tylną obudowę wymienić, bo była połamana:
![Obrazek]()
Nawet po wyciągnięciu filtra powietrza nie dojdziesz swobodnie do jednej ze śrub (tak mi się bynajmniej wydaje).
Nie wspomnę o sciągnięciu a później nałożeniu paska wielorowkowego.
Ja do tego typu działań używam najazdów trapezowych. Szybko autkiem
się wjeżdża i stabilnie stoi. Fajnie byłoby mieć podnośnik dwukolumnowy...
A altka wyciągałem by tylną obudowę wymienić, bo była połamana: