Witam mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju, wymieniłem regulator ciśnienia, czujnik temp. silnika, założyłem zawór zwrotny paliwa i nic, ostatnio byłem u mechanika sprawdził mi ciśnienie z pompy i mam 3,3bar na wolnych obrotach gdy daje mu obrotów skacze do 3,5 czasami około 4 bary, wiem ze pompa daje 4bar ale ile potrzeba? jesli pompa jest do wymiany to jaką proponujecie? znalazłem taką na allegro:
http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a8- ... 38903.html
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 3.7PB/LPG ] Pompa paliwa ile BAR
- dariuszmuzyka
- Forum Audi A8
- Posty: 119
- Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
- Lokalizacja: Olsztyn
[D2 97 3.7PB/LPG ] Pompa paliwa ile BAR
Ostatnio zmieniony 10 sty 2012, 22:38 przez dariuszmuzyka, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem jakie musi być minimalne ciśnienie, ale na przykładzie Mercedesa (żony). Coraz ciężej odpalał, jak już prawie nie można było odpalić pompa dawała już tylko 1,2-1,5. Po wymianie od razu było O.K.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2011, 20:17 przez sylwekr, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
czy ten mercedes to benzyniak czy diesel? ja spotkalem sie raczej z takim zachowaniem benyzny ze spalal ok ale nie chcial wchodzic na wysokie obroty i slabo przyspieszal przy niskim cisnieniu paliwa.sylwekr pisze:Nie wiem jakie musi być minimalne ciśnienie, ale na przykładzie Mercedesa (żony). Coraz ciężej odpalał, jak już prawie nie można było odpalić pompa dawała już tylko 1,2-1,5. Po wymianie od razu było O.K.
- dariuszmuzyka
- Forum Audi A8
- Posty: 119
- Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
- Lokalizacja: Olsztyn
Nom myślę że się zatarła bo śmigam na gazie i muszę mieć ponad połowę zbiornika żeby chodził a wiadomo czasem brakowało
teraz pompa piszczy, słyszę ją w kabinie. Kupię i zobaczę czy pomoże.
[ Dodano: 2011-11-12, 07:57 ]
kupiłem endoskop, wymieniłem pompę na zamiennik QAP, zmieniłem uszczelki na baku i pompie i ciągnie do zera, ale nadal mam problem z odpalaniem, co może być jeszcze nie tak? w innych tematach pisali że może to być sonda , ale nie wiem jak sprawdzić jej pracę na vag lub też źle zestrojona instalacja LPG, wypaliłem paliwo z przewodu i dzisiaj zobaczę. Jeśli ma ktoś jakieś pomysły to proszę o podpowiedź.
[ Dodano: 2011-11-12, 09:48 ]
W vagu mam błędy :
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16534 Sonda lambda obwód (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
w bloku 10 dwie pierwsze pozycje 3,9% pozycje 2 i 4 0,0%
w bloku 11 dwie pierwsze sa od -9 do 19 a nawet 22, pozycja 3 0,335v do 0,800v a pozycja 4 od 0,2v do 0,350v
jak myślicie siadły sondy?

[ Dodano: 2011-11-12, 07:57 ]
kupiłem endoskop, wymieniłem pompę na zamiennik QAP, zmieniłem uszczelki na baku i pompie i ciągnie do zera, ale nadal mam problem z odpalaniem, co może być jeszcze nie tak? w innych tematach pisali że może to być sonda , ale nie wiem jak sprawdzić jej pracę na vag lub też źle zestrojona instalacja LPG, wypaliłem paliwo z przewodu i dzisiaj zobaczę. Jeśli ma ktoś jakieś pomysły to proszę o podpowiedź.
[ Dodano: 2011-11-12, 09:48 ]
W vagu mam błędy :
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16534 Sonda lambda obwód (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
w bloku 10 dwie pierwsze pozycje 3,9% pozycje 2 i 4 0,0%
w bloku 11 dwie pierwsze sa od -9 do 19 a nawet 22, pozycja 3 0,335v do 0,800v a pozycja 4 od 0,2v do 0,350v
jak myślicie siadły sondy?