co może być przyczyną różnych wartości ładowania np. na zimnym 14.1V ,na ciepłym 13,9 V ,
z klimą 13,3 V
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB ] Różne wartości ładowania
[D2 00 4.2PB ] Różne wartości ładowania
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 12:35 przez ricov6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
z tego co pamiętam to największą zaletą alternatora było właśnie to że potrafił oddawać
stałe napięcie niezaleznie od obciążenia a w przypadku prądnic był problem
w autach z większą ilościa odbiorników prądu że nie można było jej ustawić
tak aby było prądu tyle ile potrzeba
nie wiem czy są jakieś alternatory samochodowe bez regulatorów napięcia
na zaciskach alternatora powinno być stałe, a jak się mierzy gdzieś dalej
to może być różnie
stałe napięcie niezaleznie od obciążenia a w przypadku prądnic był problem
w autach z większą ilościa odbiorników prądu że nie można było jej ustawić
tak aby było prądu tyle ile potrzeba
nie wiem czy są jakieś alternatory samochodowe bez regulatorów napięcia
na zaciskach alternatora powinno być stałe, a jak się mierzy gdzieś dalej
to może być różnie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020