![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana simeringu przy prawej półosi
- Wiśnia
- Forum Audi A8

- Posty: 186
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana simeringu przy prawej półosi
Witam... Czy ktoś z kolegów wymieniał simering który znajduje się z prawej strony za kielichem(w skrzyni) do której dokręca się wewnętrzny przegub... Gdy jej przycisnę to olej ze skrzyni jest rozpryskiwany przez kręcący się przegub chlapie na wydech i oczywiście śmierdzi
Proszę o pomoc 
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 08:32 przez Wiśnia, łącznie zmieniany 2 razy.
-
hipcio
- Super Klubowicz

- Posty: 493
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
- Lokalizacja: Ryki
Ja wymieniałem bo ciekło.
Odkręcasz chyba 6 srub półosi, pózniej 1 centralną i wyciągasz tą częśc ze skrzyni( nie wiem jak to nazwać- ) wtedy widać symering. Ja kupiłem orginał i nic nieprzecieka
Jak znajde jutro pudełko to podam Ci numer. Kup orginał, kosztował koło 100zł, u mnie ktoś juz tam grzebał i wsadził jakiś tani badziew i zaczeło cieknąć .
Odkręcasz chyba 6 srub półosi, pózniej 1 centralną i wyciągasz tą częśc ze skrzyni( nie wiem jak to nazwać- ) wtedy widać symering. Ja kupiłem orginał i nic nieprzecieka
Jak znajde jutro pudełko to podam Ci numer. Kup orginał, kosztował koło 100zł, u mnie ktoś juz tam grzebał i wsadził jakiś tani badziew i zaczeło cieknąć .
-
ahadam
- Super Klubowicz

- Posty: 309
- Rejestracja: 26 lip 2009, 14:16
- Lokalizacja: Rybnik
-
tomi26
- Super Klubowicz

- Posty: 553
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
- Lokalizacja: Mazowieckie
importcompany, http://midparts.com.pl/pl/p/5HP19-Uszcz ... nalny/1672 to jest ten uszczelniacz,zadzwoń do nich,wiem że jest możliwość wysyłki,nie kupuj żadnej podróby w sklepie bo będzie dalej ciekło.
A co do wymiany to tak jak pisze hipcio ,a część bez nazwy o której pisał to flansza :mrgreen: .
Co do dolania oleju to masz tam korek,odkręć go (samochód równo,nie przechylony)
dolej i jak zacznie wyciekać to zakręć i po sprawie ;-) a olej jaki dolewasz do mechanizmu różnicowego to SAE 75W-90 np.mobil.
A co do wymiany to tak jak pisze hipcio ,a część bez nazwy o której pisał to flansza :mrgreen: .
Co do dolania oleju to masz tam korek,odkręć go (samochód równo,nie przechylony)
dolej i jak zacznie wyciekać to zakręć i po sprawie ;-) a olej jaki dolewasz do mechanizmu różnicowego to SAE 75W-90 np.mobil.
-
maciu
- Super Klubowicz

- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiśnia
- Forum Audi A8

- Posty: 186
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
dziekuje wam koledzy za zainteresowanie...
pozdrawiam... <piwo>
[ Dodano: 2011-11-12, 14:12 ]
podaje nr. katalogowy tego simeringu przy prawej półosi do lewej jest inny. 01V 409 399
[ Dodano: 2012-01-07, 13:03 ]
u mnie po wymianie simeringu nadal się leje... mam luz na lozyskach aż ten kielich się rusza na boki jak nim zacznę szarpać... bym musiał rozkręcić ta obudowę pod która są te łożyska...robił to ktoś ?
[ Dodano: 2011-11-12, 14:12 ]
podaje nr. katalogowy tego simeringu przy prawej półosi do lewej jest inny. 01V 409 399
[ Dodano: 2012-01-07, 13:03 ]
u mnie po wymianie simeringu nadal się leje... mam luz na lozyskach aż ten kielich się rusza na boki jak nim zacznę szarpać... bym musiał rozkręcić ta obudowę pod która są te łożyska...robił to ktoś ?






