Nie koniecznie przegrzania, nieraz zupełnie odwrotnie. Taki sam efekt jest jeśli się bardzo delikatnie używa hamulca. Powierzchnia zeszlifuje się jak porcelana. Hamulce przestają hamować :-( i dodatkowo mogą piszczeć i ryzyko zapieczenia zacisków, które prawie nie pracują. Ja raczej używam delikatnie hamulca, ale raz na jakiś czas celowo ostrzejsze hamowanie, tak dla ich zdrowotności...FOSS pisze:
Piszczące klocki to nie zawsze problem samych klocków (producent, model, materiał) ale niestety czasami najzwyczajniej w świecie efekt ich przegrzania... wierzchnia warstwa robi się jak porcelana więc klocki i piszczą i słabo hamują :-?
[D2 ALL] Piszczące Hamulce - recepta za sensowne pieniądze.
Tarcze Zimmermann z firmy Lewian i klocki ferodo premier i nic nie piszczy ( oczywiście książkowo dotarte ), jedyny problem jest taki że muszą trochę się podgrzać żeby dobrze hamowały. Miałem TRW i raczej nie założe ponownie- chociaż mam praktycznie nie zużyte, hamowały rewelacyjnie ale piszczały jeszcze lepiej, nie wiem czy to wina była zużytych już prawie tarcz , czy też samych klocków ale przebijałem najstarsze STAR' y w mieście...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 07 cze 2011, 20:04
- Lokalizacja: Olkusz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 07 sty 2011, 18:47
- Lokalizacja: Warszawa
Koledzy, podbijam temat:
U siebie mam zamontowane tarcze Febi i klocki Remsa i piszczą jak cholera...
Moje pytanie, czy ktoś już miał jakieś doświadczenia z takim zestawem?? Udało mu się jakoś poradzić z tym piszczeniem??
I czy te dokładki z ASO za 90zł są uniwersalne dla każdego modelu i każdych klocków??
U siebie mam zamontowane tarcze Febi i klocki Remsa i piszczą jak cholera...
Moje pytanie, czy ktoś już miał jakieś doświadczenia z takim zestawem?? Udało mu się jakoś poradzić z tym piszczeniem??
I czy te dokładki z ASO za 90zł są uniwersalne dla każdego modelu i każdych klocków??
Pozdr
Tomek_
Tomek_
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 07 sty 2011, 18:47
- Lokalizacja: Warszawa
a smarem próbowałeś posmarować klocki , może przestały by piszczeć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:smoczek pisze:nowe tarcze ATE + klocki EBC redstuff, koszt 1500zl.
piszcza strasznie..
poprzednio tarcze org audi, klocki remsa, piszczal
Kto nie smaruje ten nie jedzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
żarcik
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
ja aurat na tych remsach, przejechalem 500km, i wywalilem.
tarcze mialem spoko,gladkie,grube,bez progu, klocki ate. tylko mi "hurgotaly" podczas hamowania, taki gluchy halas, plus wibracje.
wymienilem tyl caly na nowy, z przodu tylko klocki, remsy zalozylem.
docieralem, delikatnie,spoko.
leciutko popiskiwaly.
ale...
dwa wychamowania ze 180 do 0,
nie jakies agresywne, daleko bylo do zalaczenia sie abs.
poprostu : lecisz 180, widzisz za 500metrow czerwone swiatlo, i hamujesz.
ot, zwykle zatrzymanie na swiatlach.
tylko na swiatlach zrobilo sie tak, jakby ktos grilla ropalal :-)
smrod i dym z przednich kol.
doturlalem sie do domu 40km/h, dymilo sie caly czas..
muszac zdrowo deptac, zeby wogole zwalniac, skutecznosc hamowania prawie zerowa.
po dojechaniu ujrzalem fioletowe brzegi tarczy.
remsa moze i sa ok.
ale do aut o polowe lzejszych.
przy 2 tonach "dziekuja za wspolprace" bardzo szybko.
zalozylem nowe tarcze ate, klocki ebc redstaffy,
wlasnie je docieram jeszcze,
hamuja dobrze, nic nie wibruje, tylko pisk jakby na peron pospieszny wjezdzal...
ostatnio ludzie na przystanku wstawali i patrzyli w moja strone - byli pewni ze autobus miejski dojezdza do przystanku.
chlopaki...
koorva wstyd normalnie, zeby w A8l tak piszczalo !!!
wiecie jacy sa ludzie zawistni i zlosliwi.
niektorzy reaguja glupimi usmieszkami,
i spojrzeniem mowiacym "frajera na klocki nie stac",
bo mysla ze zero klocka i blacha juz trze.
ktos mi podpowiedzial,
ze oprocz czyszczenia zaciskow,
nalezy tez minimalnie obszlifowac,nawet pilnikiem recznym, wszystkie ostre krawedzie klockow,tzn tej plytki metalowej, do ktorej przytwierdzona jest okladzina cierna.
jade zaraz po pilnik, i moze smar ATE zamiast miedzianej pasty zastosuje.
oby pomoglo :-?
tarcze mialem spoko,gladkie,grube,bez progu, klocki ate. tylko mi "hurgotaly" podczas hamowania, taki gluchy halas, plus wibracje.
wymienilem tyl caly na nowy, z przodu tylko klocki, remsy zalozylem.
docieralem, delikatnie,spoko.
leciutko popiskiwaly.
ale...
dwa wychamowania ze 180 do 0,
nie jakies agresywne, daleko bylo do zalaczenia sie abs.
poprostu : lecisz 180, widzisz za 500metrow czerwone swiatlo, i hamujesz.
ot, zwykle zatrzymanie na swiatlach.
tylko na swiatlach zrobilo sie tak, jakby ktos grilla ropalal :-)
smrod i dym z przednich kol.
doturlalem sie do domu 40km/h, dymilo sie caly czas..
muszac zdrowo deptac, zeby wogole zwalniac, skutecznosc hamowania prawie zerowa.
po dojechaniu ujrzalem fioletowe brzegi tarczy.
remsa moze i sa ok.
ale do aut o polowe lzejszych.
przy 2 tonach "dziekuja za wspolprace" bardzo szybko.
zalozylem nowe tarcze ate, klocki ebc redstaffy,
wlasnie je docieram jeszcze,
hamuja dobrze, nic nie wibruje, tylko pisk jakby na peron pospieszny wjezdzal...
ostatnio ludzie na przystanku wstawali i patrzyli w moja strone - byli pewni ze autobus miejski dojezdza do przystanku.
chlopaki...
koorva wstyd normalnie, zeby w A8l tak piszczalo !!!
wiecie jacy sa ludzie zawistni i zlosliwi.
niektorzy reaguja glupimi usmieszkami,
i spojrzeniem mowiacym "frajera na klocki nie stac",
bo mysla ze zero klocka i blacha juz trze.
ktos mi podpowiedzial,
ze oprocz czyszczenia zaciskow,
nalezy tez minimalnie obszlifowac,nawet pilnikiem recznym, wszystkie ostre krawedzie klockow,tzn tej plytki metalowej, do ktorej przytwierdzona jest okladzina cierna.
jade zaraz po pilnik, i moze smar ATE zamiast miedzianej pasty zastosuje.
oby pomoglo :-?
A gdzie tu rozsądek ;-) 180km/h w terenie zabudowanym , hmm .. chyba emocje poniosły , ale z drugiej strony ;-) Manat i tak 500zł i 10 pkt karnych :mrgreen:smoczek pisze:poprostu : lecisz 180, widzisz za 500metrow czerwone swiatlo, i hamujesz.
ot, zwykle zatrzymanie na swiatlach.
W najgorszym wypadku tragedia :-(
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Ajajaj, szkoda, ale też słyszałem, że Redstuffy piszczą :evil: Dlatego ja przymierzam się do serii Yellow. Te podobno są zrobione z innego materiału i nie ma problemu z efektami dźwiękowymi. Nie wiem czy coś pomogą te zabiegi o których piszesz, ale próbuj, może akurat :->smoczek pisze:zalozylem nowe tarcze ate, klocki ebc redstaffy,
wlasnie je docieram jeszcze,
hamuja dobrze, nic nie wibruje, tylko pisk jakby na peron pospieszny wjezdzal...