[D2 95 2.8PB/LPG ] problem z temperatura 2.8 prosze o pomo
[D2 95 2.8PB/LPG ] problem z temperatura 2.8 prosze o pomo
witam mam taki problem ze auto podczas jazdy trzyma temp.95-105. po zgaszeniu auta i odpaleniu po na przykład 20sekundach temperatura juz sięga 120. po chwilowej jezdzie spada do około 100 cy ktos wie co to moze byc wymieniłem termostat czyujnik temp. ten cztero pinowy zegary i nadal to samo??
Ostatnio zmieniony 03 lis 2011, 00:38 przez dejw, łącznie zmieniany 1 raz.
dejw,
Stojąc przodem do silnika!
Z tyłu lewej głowicy masz czujnik,który podaje do kompa
Z przodu prawej głowicy masz czujnik,który podaje na zegary i tobie właśnie o ten chodzi.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:14 ]
dejw a co do twojego ogłoszenia o kupno zawieszenia to podeślij mi treść ogłoszenia na pw,założę temat i tam je wkleję ;-)
[ Dodano: 2011-11-03, 01:31 ]
Dopiero teraz dojrzałem,że ty masz silnik 2.8,a nie 4.2 a to co napisałem powyżej odnosi się właśnie do 4.2.
No cóż,kumpel wymieniał ten czujnik,który odpowiada za temp.na zegarach w a6 c5 2.8 ACK i z tego co pamiętam,a byłem przy tym,to ten czujnik jest zaraz przy przepustnicy.
Jak ty też masz ACK to mogę jutro zrobić fotkę tego czujnika u niego.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:37 ]
http://www.a6klub.pl/a6-c5-30-v6-220km- ... t12966.htm
Stojąc przodem do silnika!
Z tyłu lewej głowicy masz czujnik,który podaje do kompa
Z przodu prawej głowicy masz czujnik,który podaje na zegary i tobie właśnie o ten chodzi.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:14 ]
dejw a co do twojego ogłoszenia o kupno zawieszenia to podeślij mi treść ogłoszenia na pw,założę temat i tam je wkleję ;-)
[ Dodano: 2011-11-03, 01:31 ]
Dopiero teraz dojrzałem,że ty masz silnik 2.8,a nie 4.2 a to co napisałem powyżej odnosi się właśnie do 4.2.
No cóż,kumpel wymieniał ten czujnik,który odpowiada za temp.na zegarach w a6 c5 2.8 ACK i z tego co pamiętam,a byłem przy tym,to ten czujnik jest zaraz przy przepustnicy.
Jak ty też masz ACK to mogę jutro zrobić fotkę tego czujnika u niego.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:37 ]
http://www.a6klub.pl/a6-c5-30-v6-220km- ... t12966.htm
Miałem to samo, napisz czy masz ACK czy AAH, gdzie znajduje się czujnik powinni dokładnie pokazać Tobie w sklepie motoryzacyjnym w etce. Kolejna kwestia, dobieraj czujnik po nr VIN (u mnie siedział w AAH od ACK, wariwał i nie sprawdzając nr kupiłem kolejny nowy i dalej to samo, dopiero jak sprawdziłem nr kupiłem do AAH ale zamiennik, wytrzymał miesiąc i ponownie wariacje). Kup oryginał w ASO i zapomnisz na lata o istnieniu tego czujnik, koszt coś około 50 zł. Jak się nie mylę to ten czujnik jest stojąc przed samochodem po lewej stronie, musisz zdemontować dolot powietrza i tam szukać. Nie jest on przykręcany tylko jest na wcisk i taka zawleczka, ja się z tym męczyłem trochę. I pamiętaj o oringu, inaczej będzie ciekło!
Tych czujników jest kilka wersji (niebieski, zielony, czarny) Zobacz jaki masz u siebie. Nawet nie trzeba demontować go przed zakupem. I obowiązkowo nowy oring do nowego bo raczej nie będzie w komplecie. A z ASO to nieraz różnie bywa. Zależy na jak ogarniętego sprzedawcę trafisz. Kupowałem ostatnio kostkę do przycisku rolety. Wyjaśniłem dokładnie o co chodzi. Za pierwszym razem nie tą kostkę sprowadzili. Jak przyjechałem ją odebrać w ETCE pół godziny szukał właściwej. Nie znalazł. Umówiliśmy się na telefon jak znajdzie to ma do mnie zadzwonić. Na szczęście już następna była właściwa. I roleta już zamontowana i chodzi. Dłużej szukali w ASO właściwej kostko do rolety niż ja całą roletę montowałem :shock: