![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB/LPG ] Rozrząd - schemat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Rozrząd - schemat
Witam.
Poszukuję pilnie wszelkich rysunków, schematów serwisowych i innych informacji na temat ustawienia rozrządu kompletnego oraz ustawienia wałków rozrządu. Znalazłem coś w Workshopie, ale jest tam tego niewiele w zasadzie nic.
Jest ktoś w stanie pomóc?
Pozdrawiam.
Poszukuję pilnie wszelkich rysunków, schematów serwisowych i innych informacji na temat ustawienia rozrządu kompletnego oraz ustawienia wałków rozrządu. Znalazłem coś w Workshopie, ale jest tam tego niewiele w zasadzie nic.
Jest ktoś w stanie pomóc?
Pozdrawiam.
polecam zakładkę szukaj tam znajdziesz wszystko , zdjęcia , opisy , dużo tego było ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

kurde, chyba słabo szukam, bo nic nie moge znaleźć :-(mdamian pisze:polecam zakładkę szukaj tam znajdziesz wszystko , zdjęcia , opisy , dużo tego było
Dokładnie to do AVP.marekp750 pisze:ie napisałeś do jakiego silnika (w Twoim aucie?)...
marekp750 przejrzałem Twój załącznik, przydałby się taki do AVP. Dodatkowo potrzebuję jak powinno ustawić sie wałki rozrządu w głowicy.
Dzięki za zainteresowanie.
no tak troszkę chyba tak http://www.a8team.pl/topics28/1829.htm ;-)koldzoon pisze:kurde, chyba słabo szukam
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Dzięki mdamian za pomoc w wyszukaniu. Potrzebuję jeszcze coś o ustawieniu wałków rozrządu po rozłożeniu i ponownym złożeniu głowicy. Mam taki problem, że właśnie po naprawie głowicy nie chce mi hulać jak powinien. Otóż jak go odpalę wyskakują mi błędy o nieprawidłowo złożonym rozrządzie i auto gaśnie. Po ponownym wykasowaniu błędów auto odpala normalnie, wkręca się normalnie na obroty i po chwili znowu gaśnie i wywala mi ten sam błąd. Mój mechanik podejrzewam że wałki mogą być źle ustawione, albo komputer coś wariuje z powodu któregoś czujnika. :-(
Niestety Ten Opis nie przyda Ci się zbytnio. W poliftowych 4.2 są inne oznaczenia na wałkach(a dokładnie są trójkąciki, które muszą się pokrywać idealnie ze znakiem na obudowie. Dodatkowo blokada wałków odbywa się poprzez założenie blokady w krztałcie prostego płaskownika w dziubkami a nie blokadą wałków z tyłu głowicy jak to jest w przedliftach.mdamian pisze:no tak troszkę chyba tak http://www.a8team.pl/topics28/1829.htm ;-)koldzoon pisze:kurde, chyba słabo szukam
Istnieje również możliwość sprawdzenia w Vagu położenia wałka z lewej i prawej strony poprzez odczyt w bloku 93. Dodam jeszcze ze przestawienie o jeden ząbek odpowiada 8 stopniom.
Na AUDI KLUB POLSKA jest opis wymiany rozrządu w S6 a to to samo. Poszukaj sobie