Witam
Ostatnio jak zrobiło się trochę chłodniej i auto stoi całą noc rano bardzo słabo kręci.
W aucie jest akumulator 74ah 600a kupiony we wrześniu tego roku.
I teraz pytanie czy przez to że jest chłodniej ciężej zakręcic silnikiem i akumulator ma za słabą moc czy poprostu jest z z nim coś nie tak
Dodam jeszcze że około 1,5 miesiąca temu miałem problemy z odpalaniem z powodu uszkodzonej pompy paliwa i kręciłem 10 min a akumulator nie słabł.
Czy powodem tego zachowania jest za słaba moc akumulatora ( 74ah zamiast około 90) czy jego wada ??
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 3.7PB/LPG ] Akumulator 74ah to za mało ??
[D2 97 3.7PB/LPG ] Akumulator 74ah to za mało ??
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 11:58 przez sebekk, łącznie zmieniany 2 razy.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Na naklejce z kodami masz 3 cyfrowy kod
9DA battery 12 V/63 Ah - 380 A, no duty-free
9DB battery 12 V/64 Ah - 380 A, duty-free and free of cost
9DC battery 12 V/64 Ah - 380 A with duty drawback
J1A battery 380 A (64 Ah)
J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D battery 380 A (72 Ah)
J1E battery 220 A (40 Ah)
J1F battery 265 A (50 Ah)
J1G battery 450 A (92 Ah)
J1L battery 280 A (60 Ah)
J1N battery 420 A (75 Ah)
J1P battery 220 A (44 Ah)
J1R battery 420 A (82 Ah)
J1S battery 265 A (55 Ah)
J1T battery 300 A (66 Ah)
J1U battery 450 A (95 Ah)
J1V battery 480 A (85 Ah)
J1X battery 375 A (62 Ah)
J0A battery 175 A (36 Ah)
J0B battery 250 A (50 Ah)
J0C battery 220 A (45 Ah)
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah)
9DA battery 12 V/63 Ah - 380 A, no duty-free
9DB battery 12 V/64 Ah - 380 A, duty-free and free of cost
9DC battery 12 V/64 Ah - 380 A with duty drawback
J1A battery 380 A (64 Ah)
J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D battery 380 A (72 Ah)
J1E battery 220 A (40 Ah)
J1F battery 265 A (50 Ah)
J1G battery 450 A (92 Ah)
J1L battery 280 A (60 Ah)
J1N battery 420 A (75 Ah)
J1P battery 220 A (44 Ah)
J1R battery 420 A (82 Ah)
J1S battery 265 A (55 Ah)
J1T battery 300 A (66 Ah)
J1U battery 450 A (95 Ah)
J1V battery 480 A (85 Ah)
J1X battery 375 A (62 Ah)
J0A battery 175 A (36 Ah)
J0B battery 250 A (50 Ah)
J0C battery 220 A (45 Ah)
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah)
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
sebekk,za mały masz ten akumulator,a 600A rozruchu to stanowczo za mało.
[ Dodano: 2011-11-18, 11:29 ]
http://www.a8team.pl/topics16/3100.htm
[ Dodano: 2011-11-18, 11:29 ]
http://www.a8team.pl/topics16/3100.htm
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli 

właśnie o takich parametrach mam baterie :mrgreen:pioter pisze:J1G battery 450 A (92 Ah)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Daj jeszcze spokój z tym akumulatorem - choć pojemność jest trochę niska.
Sprawdź na początek złącze plusowe pod prawą przednią podłużnicą - ciężki rozruch zazwyczaj jest spowodowany zgnitym tym złączem i pojawieniem się tam sporej rezystancji. Najlepiej to polutować, trzeba tylko wiedzieć czym
Sprawdź na początek złącze plusowe pod prawą przednią podłużnicą - ciężki rozruch zazwyczaj jest spowodowany zgnitym tym złączem i pojawieniem się tam sporej rezystancji. Najlepiej to polutować, trzeba tylko wiedzieć czym

Elektronika samochodowa.