części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 sie 2011, 11:48

FOSS pisze:oblookam dokładnie ten kabel od servo - może wcale nie ma potrzeby jej wymieniać tylko "odmłodzić" samą wiązkę :wpale:
próbowałem reanimować w lipcu - cała izolacja była tak stwardniała od ciepła
że się kruszyła w palcach a wtyczka przy samym zaworze jest zalana na sztywno

było tak juz od dawna bo miedź w środku podchodziła wodą i sczerniała

problem jest czym to nareperować bo od wydechu tam jest b. gorąco
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 17 sie 2011, 22:11

Moze ktos mi pomożę bo juz nerwy puszczają a mianowicie chodzi o to ze mojej audi gdy ją rano odpalam wspomaganie chodzi leciutko ale gdy sie nagrzeje chodzi dosc cieżko wymieniłem juz dwie pompy (jedna chinski zamiennik, obecnie uzywany oryginał 120 bar) nic nie pomogło zregenerowali maglownice (która rozleciała sie po miesiącu warsztat oddał kase )dzis odebrałem auto z innego warsztatu z nową maglownicą po regeneracji i znowu to samo (miałbym wyjątkowego pecha zeby dwa magle były zle zregenerowane) moze wy macie jakies pomysły mam servotronic i w jednej i drugiej były sprawne ja juz niemam pojecia o co kaman płyny były rózne, czerwony, obecnie zielony febi

ChosenOne
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 17 maja 2010, 20:26
Lokalizacja: Szczyrk

Post autor: ChosenOne » 08 wrz 2011, 11:21

W każdym "porządnym" zakładzie zajmującym się tematem przekładni, pomp powiedzą, że jest to 100% objaw pompy wspomagania. Aktualnie mam identyczne objawy i będę wymieniał właśnie pompę. Po wymienia dam znać czy to to. Mam też pytanko, ponieważ na zaworze servotronic napisane jest 6V max 0.8A jakie macie napięcie we wtyczce, która idzie do servotronica (wtyczka w nadkolu po stronie kierowcy). Zmierzyłem napięcie u mnie i jest 12V co mnie bardzo zastanowiło. I teraz nie wiem czy aby sam przekaźnik u mnie nie jest też walnięty.

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 07 paź 2011, 22:12

temat z moim wspomaganiem wyjasniony nawaliła elektryka a mianowicie przekażnik servotronic jak podpiołem zawór w servo bezposrednio do prostownika to chodzi lekko a jak podpinam pod wtyczke w aucie to juz cieżko (a prąd na wyjsciu z wtyczki jest),przekaznik jest taki gorący ze masakra nie idzie go dotknąć i jeszcze pytanko jaki jest numer oryginalnego przekażnika(nie wiem czy juz ktoś tam kiedyś nie grzebał a chce kupic)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 08 paź 2011, 00:19

pasuje od wielu modeli, jak wyciagales stary (pod nogami pasazera) na nim powinien byc numer
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 23 lis 2011, 01:58

Masa pisze:temat z moim wspomaganiem wyjasniony nawaliła elektryka a mianowicie przekażnik servotronic jak podpiołem zawór w servo bezposrednio do prostownika to chodzi lekko a jak podpinam pod wtyczke w aucie to juz cieżko (a prąd na wyjsciu z wtyczki jest),przekaznik jest taki gorący ze masakra nie idzie go dotknąć i jeszcze pytanko jaki jest numer oryginalnego przekażnika(nie wiem czy juz ktoś tam kiedyś nie grzebał a chce kupic)
No i jak kolego, ogarnąłeś temat? Masz już założony nowy przekaźnik?

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 23 lis 2011, 21:52

Faktycznie przekażnik czasami nawala.Ale D2 jest bardzo zdradliwa i najpierw popatrz na duperele ;-)

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 25 lis 2011, 10:59

Mucholejkolator pisze:
Masa pisze:temat z moim wspomaganiem wyjasniony nawaliła elektryka a mianowicie przekażnik servotronic jak podpiołem zawór w servo bezposrednio do prostownika to chodzi lekko a jak podpinam pod wtyczke w aucie to juz cieżko (a prąd na wyjsciu z wtyczki jest),przekaznik jest taki gorący ze masakra nie idzie go dotknąć i jeszcze pytanko jaki jest numer oryginalnego przekażnika(nie wiem czy juz ktoś tam kiedyś nie grzebał a chce kupic)
No i jak kolego, ogarnąłeś temat? Masz już założony nowy przekaźnik?
tak zalożyłem nowy przekaznik ale od modelu z 96 roku niby taki sam ale ma inny numer i dalej to samo jeszcze został mi do wymiany pasek klinowy moze on pod wpływem temp. sie nagrzewa i rozciąga

darius30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 07 paź 2009, 19:15
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: darius30 » 17 cze 2012, 23:16

a czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie jest wpięta wtyczka od servotronica?

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 18 cze 2012, 11:37

Masa pisze:tak zalożyłem nowy przekaznik ale od modelu z 96 roku niby taki sam ale ma inny numer i dalej to samo jeszcze został mi do wymiany pasek klinowy moze on pod wpływem temp. sie nagrzewa i rozciąga
Masa, jak sytuacja w temacie wspomagania?
Doszedłeś do czegoś?

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 18 cze 2012, 21:24

hmmm.... eeeee nie doszedłem do wniosku jak wyżej ale jeszcze przydałoby sie zle zerknąć do przekażnika w maglownicy ale tyle samozaparcia to niemam zeby dam łapy wkładać ale napewno to zrobie i dam znać

darius30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 07 paź 2009, 19:15
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: darius30 » 04 sie 2012, 23:27

wtyczka jest w nadkolu

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 05 lis 2012, 11:48

w ktorym miejscu jest dokladnie ta wtyczka ? albo jak wyglad ana ile kabli jak ją rozpzanc bo tam akurat jest wiele wtyczek od abs i wogole

Tasiemiec
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 26 lis 2012, 23:36
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: Tasiemiec » 29 lis 2012, 17:54

miałem ten sam problem tak jak jeden z klegów napisał nie ufam zakładom które regeneruja przekładnie bo oni tylko wymienią jakies tam oringi zakupione w ursusie i ze niby ma chodzic nic podobnego choc oferuja gwarancje ale kto by chcial pózniej wyciągać znowu magiel po miesiącu czy dwóch nie jest to trudne ale dzien schodzi nerwów i czasu wiec polecam uzywana oryginalną maglownice z pobliskiej dziup[li która daje rękojmie;)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 29 lis 2012, 17:56

tomekzabrze pisze:w ktorym miejscu jest dokladnie ta wtyczka ? albo jak wyglad ana ile kabli jak ją rozpzanc bo tam akurat jest wiele wtyczek od abs i wogole
Ściągnij nadkole lewe, to bliżej słupka. Pod nim jest kostka na dwa piny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl