Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wybija CHECK!

gizmo07

Post autor: gizmo07 » 26 lis 2011, 22:28

Co do reduktorow Magic III to wczesniej stosowano wadliwe uszczelniacze, dlatego puszczaly baki. Od ktoregos miesiaca daty produkcji sa juz poprawione. Ja mam te reduktory w 2 autach, w tego w 8semce dwa i jest git.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 26 lis 2011, 23:51

To może ja coś dodam.

Co do błedu to tak jak koledzy pisali sprawdz korekty długoterminowe dla wszystkich sond.

Jeszcze jedno czy bład skasowałeś czy resetowałeś kompa poprzez zdjęcie klem?
Jeśli tylko skasowałeś to nie jest to wina regulacji Lpg a raczej zawieszającej się sondy, lub coś się czasami przywiesza( np wielozawór, elektrozawór, mapsensor)Gdyby było ubogo, bogato cały czas to bład powrócił by praktycznie odrazu.

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 27 lis 2011, 02:48

Ja powim tak.
Od zalozenia instalki zrobilem juz z 10 000 km.
Wyregulowanie powracajacego engine check zajelo moim gazownikom z miesiac czyli ok 2000 km, wszystko to wina niewyregulowanych map i wydajnosci reduktorow ( mam 2 male z naddatkiem ok 100 KM ). Duzy reduktor moze i da rade w pojedynke ale nie ma szans zeby wydolil na chwilowe skoki zapotrzebowania na gaz ( parownik nie zdazy odparowac odpowiednjej ilosci gazu ) przy redukcjach , wyprzedzaniu i szasami butowaniu spod swiatel. Wlasnie w takich okolicznosciach wywala engine check.
Druga sprawa to musowe zalozenie dodatkowego zbiorniczka gazu na wezu przed wtryskami, u mnie to rozwiazali chlopaki zakladajac 2 filtry fazy lotnej czyli po 1 na strone/listwe wtryskowa,mala rzecz a pomaga przy chwilowych wahaniach cisnienia.
Po tych wszystkich zabawach z mapami i dodatkowymi filterkami nie mam zadnego problemu z LPG od 8 000 km.
A i na koniec miedz 8mm od zbiornika do parownikow to absolutne minimum w tym silniku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl