Witam.
Mam problem z gazem. Rano odpalam bez problemu nawet jeśli jest minusowa temp. na benzynie. Po ujechaniu kilku kilometrów przełącza mi się na gaz i tu jest problem. Zaczyna mi przerywać na gazie. Nie ważne z jaką prędkością jadę i czy dodaje gazu czy zwalniam. Przełączam na benzynę i jest ok. Potem próbuję go przełączyć na gaz i nie da rady, dopiero za którymś tam razem załapie. Tak dzieje się tylko rano jak długo stoi. Byłem u kilku gaziarzy i żaden nic. Jeszcze wydaje mi się że za szybko paliwo ucieka. W ciągu 2 tygodni tankuję za 100 zł a kilometrów robię tygodniowo ok. 400.
Jak macie jakiegoś dobrego gaziarza w Krakowie i okolicach dajcie namiary.
Ja mam BRC.
![]() |
![]() |
[S8 D2 00 LPG ] Dziwny problem z gazem.
Miałem podobny problem. Okazało się że auto jednocześnie pracuje na gazie i na jednym cylindrze na benzynie (2 cylinder). Komputer od LPG nie rozłączał benzyny na 2 cylindrze. Jak zaczyna Ci kuleć to zatrzymaj się, auto niech dalej chodzi na gazie, zacznij ściągać przewody od gazu na poszczególnych cylindrach. Jeżeli jest podawana jednocześnie LPG i Pb to wówczas silnik powinien zacząc normalnie pracować, chyba że leje Ci jednocześnie na kilku cylindrach. To odłączaj dalej i obserwuj co się dzieje. Byłeś u gazownika?Co pkazuje komputer? Czy jeżeli dłuższy czas przytrzymasz jak Ci przerywa na LPG nie zapala się kontrolka CAT? Jeśli tak to wówcxas nawet na benzynie nie powinien już chodzić, cylinder wówczas jest już odłączone na LPG i Pb. A może padł Ci tylko czujnik ciśnienia gazu PS-01?
[ Dodano: 2011-12-04, 11:52 ]
A może poprostu reduktor albo wtryski od LPG kończą się? Jaki masz już przebieg na LPG?
[ Dodano: 2011-12-04, 11:52 ]
A może poprostu reduktor albo wtryski od LPG kończą się? Jaki masz już przebieg na LPG?
jdz1 pisze:Miałem podobny problem. Okazało się że auto jednocześnie pracuje na gazie i na jednym cylindrze na benzynie (2 cylinder). Komputer od LPG nie rozłączał benzyny na 2 cylindrze. Jak zaczyna Ci kuleć to zatrzymaj się, auto niech dalej chodzi na gazie, zacznij ściągać przewody od gazu na poszczególnych cylindrach. Jeżeli jest podawana jednocześnie LPG i Pb to wówczas silnik powinien zacząc normalnie pracować, chyba że leje Ci jednocześnie na kilku cylindrach. To odłączaj dalej i obserwuj co się dzieje. Byłeś u gazownika?Co pkazuje komputer? Czy jeżeli dłuższy czas przytrzymasz jak Ci przerywa na LPG nie zapala się kontrolka CAT? Jeśli tak to wówcxas nawet na benzynie nie powinien już chodzić, cylinder wówczas jest już odłączone na LPG i Pb. A może padł Ci tylko czujnik ciśnienia gazu PS-01?
[ Dodano: 2011-12-04, 11:52 ]
A może poprostu reduktor albo wtryski od LPG kończą się? Jaki masz już przebieg na LPG?
Podejrzewam że pracuje na gazie i na benzynie. Za szybko mi znika paliwo. Muszę podjechać do dobrogo gaziarza.
Ma ktoś namiary na dobrego gaziarza do BRC z krakowa i okolic.