części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Problem z wycieraczkami wolno chodzą.

Awatar użytkownika
koszatnik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 31 sie 2009, 00:46
Lokalizacja: Bournemouth

[D2 ALL ] Problem z wycieraczkami wolno chodzą.

Post autor: koszatnik » 29 gru 2011, 20:41

Witam wszystkich i pozdrawiam

Czy miał ktoś taki podobny problem z wycieraczkami? Gdy włączę na najszybszą pracę wycieraczek, to chodzą dobrze. A gdy zmienię na czasowe to ledwo dają radę. Oczywiście rozbierałem cały mechanizm i przesmarowałem, ale to nic nie pomogło. Czy może być to silnik wycieraczek walnięty a może przkaźnik. Moje pierwsze pytanie do wszystkich brzmi: Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek. A drugie pytanie gdy będzie to silnik walnięty, czy można go naprawić, może wymiana jakiś szczotek?

Dzięki wszystkim z góry za pomoc i za zainteresowanie się moim tematem.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 21:28 przez koszatnik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 29 gru 2011, 22:17

koszatnik pisze: Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek.
powinien byś na prawym słupku "A" w nogach pasażera ;-)

Awatar użytkownika
koszatnik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 31 sie 2009, 00:46
Lokalizacja: Bournemouth

Post autor: koszatnik » 29 gru 2011, 22:39

mdamian pisze:
koszatnik pisze: Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek.
powinien byś na prawym słupku "A" w nogach pasażera ;-)
Sprawdzałem. Ja akurat mam anglika i po prawej stronie występuje kierownica a w nogach okazało się że tam są same bezpieczniki. Więc jutro popatrze jeszcze raz. Dzięki za pomoc i zainteresowanie. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 29 gru 2011, 22:42

wyciągnij dywaniki po stronie pasażera tam powinna być jeszcze jedna skrzynka (chyba) z przekaźnikami .

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 29 gru 2011, 22:51

Czy smarowałeś rozbierając wszystko czy tylko psikanie gdzie popadnie?

Awatar użytkownika
koszatnik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 31 sie 2009, 00:46
Lokalizacja: Bournemouth

Post autor: koszatnik » 29 gru 2011, 23:00

mdamian pisze:wyciągnij dywaniki po stronie pasażera tam powinna być jeszcze jedna skrzynka (chyba) z przekaźnikami .
Zeszedłem zeby zobaczyć i nie ma. Po prawej stronie, na słubku są ,ale tylko bezpieczniki. Po lewej nie ma nic. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2012, 22:32 przez koszatnik, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 29 gru 2011, 23:03

tu masz opis elektryczny auta http://www.a8team.pl/topics16/5667.htm może to pomoże :mrgreen:

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 29 gru 2011, 23:07

W nogach to masz bezpieczniki.

koszatnik,zrobiłeś tak jak pisze sebos17,bo to jest w tym przypadku bardzo ważne.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

Awatar użytkownika
koszatnik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 31 sie 2009, 00:46
Lokalizacja: Bournemouth

Post autor: koszatnik » 29 gru 2011, 23:09

sebos17 pisze:Czy smarowałeś rozbierając wszystko czy tylko psikanie gdzie popadnie?
Wszystko rozbierałem, krok po kroku przeguby kulowe czyściłem a potem smarowałem smarem miedzianym. Zaraz po tym wyczyściłem i nasmarowałem sworznie. silnika nie wykręcałem z obudowy. Po na smarowaniu wszystko lekko chodziło. Pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-01-01, 16:31 ]
Teraz nic nie pozostaje, jak podmienić silnik wycieraczek i znaleźć ten przekaźnik. Silnik wycieraczek jeden mam. Co prawda nigdy go jeszcze nie podłączałem, bo wizualnie wyglądał gorzej od obecnego w aucie. Teraz będzie kolej na niego. Zobaczymy czy coś pomoże. Apropo tego przekaźnika to chyba wiem już gdzie się znajduje. W przegrodzie tam gdzie wycieraczki, tylko po lewej stronie. Przypominam że jest to anglik. w europejczykach jest po prawej stronie.

Mam mały problem dostania się do wewnątrz tej skrzynki przekaźników i nie wiem tam jeszcze czego. Trzy śruby poszły gładko, a dwie się kręcą i nie chcą wyjść. Tak jakby nakrędki się okręcały. Od spodu są małe dziurki tych śrub.

Czy miał ktoś taki sam problem jak ja i jakoś poradził sobie z tymi śrubami żeby dostać się do środka. Z góry dzięki za pomoc.

[ Dodano: 2012-01-01, 22:26 ]
Jeszcze jedno. Co odpowiada za czasowe działanie wycieraczek. Gdy mam na szybkich obrotach to działają a gdy zmienię na czasowe to już nie chodzą. Wie ktoś może gdzie tego problemu szukać . Jeszcze raz pozdrawiam i dzięki zgóry za pomoc w doradzeniu.

[ Dodano: 2012-01-02, 21:33 ]
Ok. Zamykam temat: Okazało się że to silnik wycieraczek był sprawcą całego zamieszania. Po wymianie, jak ręką odjąć, wszystko chula jak trzeba. A przekaźnika nie znalazłem i już nie będę szukał. Dzięki wszystkim za zainteresowanie się tematem i pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl