to masz 4 takie same opony ??A8rider pisze:Dwie takie same, miałem na myśli 2 do 2 pozostałych o takim samym bieżniku
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Kontrola trakcji przy 90km/h
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

A my piszemy tobie , napęd 4x4 Musi mieć 4 takie same oponyA8rider pisze:Pisałem wyżej "Przód inne jak tył ale w parze te same" :lol:
A te dwie które chce dokupić to o bieżnikach takich samych jak 2 które już mam![]()
to znaczy , rozmiar i bieżnik ,
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Zmiana opon na 4 identyczne nie przyniosła rezultatów, za to na dużych dziurach czy bruku słychać lekkie stuki dochodzące z zawieszenia. Luzów na kierownicy nie ma. Byłem sprawdzić zawieszenie wraz z amortyzatorami. Żadnych luzów nie idzie wyczuć. Zastanawiam się nad wymianą wahaczy, łączniki stabilizatora zostały wymienione. Czy tak nie wyczuwalne luzy mogą mieć wpływ na samoczynne załączanie się ESP podczas przyspieszania? Jak to wygląda u was gdy szykuje się wymiana wahaczy ?
A klocki luzów nie mają :?: :?:A8rider pisze:Luzów na kierownicy nie ma.
Może jarzma się zapiekły :?:
Ale esp :?: :?:
hmm
Ja dalej twierdzę , zmień oponki na 4 takie same , nawet od kogoś załóż i sprawdź czy dalej będzie wariować ESP
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

przecież napisałem, że wymieniłem opony na 4 takie same :lol:mdamian pisze:A klocki luzów nie mają :?: :?:A8rider pisze:Luzów na kierownicy nie ma.
Może jarzma się zapiekły :?:
Ale esp :?: :?:
hmm
Ja dalej twierdzę , zmień oponki na 4 takie same , nawet od kogoś załóż i sprawdź czy dalej będzie wariować ESP
sorki nie doczytałem , jak jedziesz na kocich łbach ( po bruku ) i jak nadusisz lekko hamulec to pukanie ustaje czy puka dalej :?: :?:A8rider pisze:przecież napisałem, że wymieniłem opony na 4 takie same :lol:
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

zaraz pojadę sprawdzić te klocki ;-)
[ Dodano: 2012-01-05, 19:35 ]
pukanie nie ustaje. ESP załącza się coraz to szybciej, nawet przy 80km/h wcześniej przy 90km/h. Luzy mogą być większe bo wcześniej aż tak mocno nie pukało. Podczas przejeżdżania przez podjazd do podwórka wyraźnie słychać PUK przy skręconych kołach, stawiam na jakiś sworzeń wahacza tylko pytanie czy każdemu dzieje się podobnie ???
[ Dodano: 2012-05-02, 10:57 ]
Panowie żadnych pomysłów ?
Może trzeba adaptować na nowo sterownik ?
[ Dodano: 2012-01-05, 19:35 ]
pukanie nie ustaje. ESP załącza się coraz to szybciej, nawet przy 80km/h wcześniej przy 90km/h. Luzy mogą być większe bo wcześniej aż tak mocno nie pukało. Podczas przejeżdżania przez podjazd do podwórka wyraźnie słychać PUK przy skręconych kołach, stawiam na jakiś sworzeń wahacza tylko pytanie czy każdemu dzieje się podobnie ???
[ Dodano: 2012-05-02, 10:57 ]
Panowie żadnych pomysłów ?
Może trzeba adaptować na nowo sterownik ?