Cześć koledzy pęk mi jeden z przewodów paliwowych nie wiem jeszcze czy to zasilanie czy powrót ale sądząć po cisnieniu to chyba zasilanie. Przewod pekł przy karoserji w miejscu mocowania amortyzatora tam idą dwa przewody gómowe które są zakute na rurki metalowe i schodzą w dół pod auto, muszę teraz gdzieś poszukać takiego przewódu uzywanego tylko nie wiem w , których miejscach te przewody są łączone i z tąd pytanie ma ktoś może jakiś rysunek( schemat ) tego układu lub nr tych przewodów byłbym wdzięczny.
Jak na razie uciełem ten przewód przed zakówką i naciągnęłem go na tą rórkę metalową i skręciłem na dwie opaski ale nie mam zaufania do tego połączenia i wolę tak nie jeździć i tak miałem szczęscie bo paliwo śmierdzaiło mi od paru dni i dziw że nie poleciało na kol wydechowy, który jest dośc niedaleko.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wyciek z przewodu paliwowego w komorze silnika.
[D2 ALL ] Wyciek z przewodu paliwowego w komorze silnika.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2015, 13:44 przez Ogród-Lca, łącznie zmieniany 2 razy.
Ogród-Lca,
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Ostatnio zmieniony 26 lis 2009, 10:48 przez Xidab, łącznie zmieniany 1 raz.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Czy to jest o tym mowa? http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... epari.html , jak są dobre opaski to powinno wytrzymać.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Tak to są te przewody tylko tu jest pokazana nieszczelnośc przy listwie ciśnieniowej a ja mam w drugim końcu tego przewodu gumowego ale widze że na tych fotkach jeden z tych przewodów tez jest już tam skręcony na opaskę .
Tylko że ja trochę zrabałem bo uciełem ten przewód stalowy przed zakuciem żeby go nie rozginać nie pomyslałem że pod zakowką jest grzybek i teraz przewód może się zsówać bo mimo mocnego skrecenia opaski.
[ Dodano: 2009-11-30, 22:25 ]
Koledzy nie wiem co jest grane na przecietym przewodzie z cieknacym paliwem auto mi na benzynie chodziło ok a teraz jak wymieniłem ten przewód auto przestało jezdzić na BP na gazie chodzi idealnie a na BP nie pali na wszystkie cylindry ten mój samochód to jakies czary mary mam go juz dość.
Tylko że ja trochę zrabałem bo uciełem ten przewód stalowy przed zakuciem żeby go nie rozginać nie pomyslałem że pod zakowką jest grzybek i teraz przewód może się zsówać bo mimo mocnego skrecenia opaski.
[ Dodano: 2009-11-30, 22:25 ]
Koledzy nie wiem co jest grane na przecietym przewodzie z cieknacym paliwem auto mi na benzynie chodziło ok a teraz jak wymieniłem ten przewód auto przestało jezdzić na BP na gazie chodzi idealnie a na BP nie pali na wszystkie cylindry ten mój samochód to jakies czary mary mam go juz dość.