[D2 02 3.7PB/LPG ] burczący silnik (mocno)+ wstrząsy auta.
[D2 02 3.7PB/LPG ] burczący silnik (mocno)+ wstrząsy auta.
Tydzień temu w aucie został wymieniony olej, filtr i świece oraz dodatkowo filtr od gazu.
Auto przejechało ponad 1000km (bez żadnych problemów). Wczoraj rano przejechałem ok 15km zaparkowałem. Po pracy wsiadam do auta a tu zonk. Odpalam, a tu dziwny dźwięk silnika, zaczął burczeć, talepało całym autem, kontrolka od silnika zaczęła migać. Za drugim razem tak samo, za trzecim też. Później to już nawet nie mogłem odpalić. Sprawdziłem stan oleju a tu poniżej minimum, zero plam zero jakichkolwiek wycieków. Co może być przyczyną? Zatarcie silnika? Proszę o wasze sugestie...(mądre).
Auto przejechało ponad 1000km (bez żadnych problemów). Wczoraj rano przejechałem ok 15km zaparkowałem. Po pracy wsiadam do auta a tu zonk. Odpalam, a tu dziwny dźwięk silnika, zaczął burczeć, talepało całym autem, kontrolka od silnika zaczęła migać. Za drugim razem tak samo, za trzecim też. Później to już nawet nie mogłem odpalić. Sprawdziłem stan oleju a tu poniżej minimum, zero plam zero jakichkolwiek wycieków. Co może być przyczyną? Zatarcie silnika? Proszę o wasze sugestie...(mądre).
Przy takich zachowaniach na pewno zarejestrował błędy. Odczytanie ich ułatwiło by diagnozę i może być bardziej trafna na tej podstawie niż "wróżenie z fusów". Zatem najpierw VAG i odczytaj błedy. Możesz je tu wkleić to forumowicze pomogą w interpretacji. Olej to te silniki lubią trochę popijać, zatem uzupełnij stan i trzeba obserwować jak szybko ubywa, czy nie ma wycieków, czy nie ma niebieskiej chmury za autem (jak już będzie silnik sprawny). A tak wogóle długo jeździsz tym autem, ile oleju wcześniej brał ?
fafik86, wymieniałeś świece , hmm.... sprawdź jeszcze raz świece może któreś się odkręciła a może , tak jak mi tłok uderzył w świece i wybił ją z gwinty z głowicy i roztrzaskał mi cewke .
Silnik głośniej zaczął chodzić i telepać się , tak jak by nie chodził na wszystkie gary , "CAT" zaczął mi mrugać i olejem pluć łączny koszy naprawy to 300zł z lawetą , cewką i świecą ;-)
Silnik głośniej zaczął chodzić i telepać się , tak jak by nie chodził na wszystkie gary , "CAT" zaczął mi mrugać i olejem pluć łączny koszy naprawy to 300zł z lawetą , cewką i świecą ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
fafik86, dokładnie tak jak marekp750, pisze , niech mechanik powie tobie jak do tego doszło , bo wyjdzie na to że kupisz silnik , a chłop zrobi taki sam zabiek jak u mnie , dołoży świece i cewkę , a silnik mu zostanie :evil:
Co to za mechanik , zaufany jakiś czy pierwszy lepszy :?: :?:
Co to za mechanik , zaufany jakiś czy pierwszy lepszy :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
mechanik....jak mechanik. polecony-zaufany. przy wczesniejszym wlascicielu naprawial ta audice. nie mam szerokiego pola manewru, auto rozpadlo mi sie w Dortmundzie, wierze na slowo...ale chce zobaczyc to wszystko, znaczy silnik. najgorsze to ze olej uciekl, to moze sie przyczynilo do uszkodzenia tloku lub zapieczenia czesci. postaram sie czegos jeszcze dowiedziec to dam znac, dzieki za pomoc i sugestie