nich mechanik spojrzy na osmy olejowe z tyłu silnika na górze (są od strony grodzi pasażerskiej) ;-)fafik86 pisze: najgorsze to ze olej uciek
[D2 02 3.7PB/LPG ] burczący silnik (mocno)+ wstrząsy auta.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
To napisałeś więcej. Brak oleju w silniku zazwyczaj skutkuje poważnymi problemami z silnikiem... tłoki też lubią wtedy wariować i zmieniać swój stan z dobrego na niedobry.fafik86 pisze:mechanik....jak mechanik. polecony-zaufany. przy wczesniejszym wlascicielu naprawial ta audice. nie mam szerokiego pola manewru, auto rozpadlo mi sie w Dortmundzie, wierze na slowo...ale chce zobaczyc to wszystko, znaczy silnik. najgorsze to ze olej uciekl, to moze sie przyczynilo do uszkodzenia tloku lub zapieczenia czesci. postaram sie czegos jeszcze dowiedziec to dam znac, dzieki za pomoc i sugestie
W czasie jazdy olej zwiał? Cały (czytaj duży wyciek)? Czy ubyło go tylko?
To już tak z ciekawości...
fafik86 a sprawdziłeś chociaż czy był olej w silniku przed awarią :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.