[D3 03 4.2MPI ] plus pod maska- pomocy
[D3 03 4.2MPI ] plus pod maska- pomocy
Bylem na wyjeździe kilka dni innym autem i okazało sie ze przy tych morzach padł mi aku , na dodatek tego nie mogę otworzyć ręcznie tylnej klapy aby sie dostać do aku i go naładować , wiec wiąże sie to z tym, ze nie mogę uruchomić auta . Czy pod masks jest jakiś plus jak w bmw.., jeśli tak to wskażcie gdzie może sie znajdować, bo patrzałem, ale nic nie znalazłem. Ostateczna opcja to przez worek na narty wpuścić dzieciaka;)
hahaha , spróbuj przez zapalniczkę podać prąd , może da radę otworzyć centralny zamek .Pevo pisze:Ostateczna opcja to przez worek na narty wpuścić dzieciaka;)
Nie wiem jak w D3 ale w D2 idzie kabel pod prawą podłużnicą (jest tam takie czarne pudełko plastikowe ) tam idzie kabel "+" do akumulatora , podłącz tam "+" , a "-"gdzieś do auta i powinieneś dać radę otworzyć centralny zamek
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
podgrzej kolego suszarką do włosów lub delikatnie opalarką zamek pod listwą klapy...........zamek lubi się mocno brudzić a nie używany , zakleja się łącząc brud ze smarem .........delikatnie sie upłynni , zamek i zapadki ruszą i otworzysz ręcznie ;-)Pevo pisze:Ostateczna opcja to przez worek na narty wpuścić dzieciaka;)
Dzisiaj próbowałem poprawić podłączenie DRL ,ale najpierw sprawdziłem miernikiem aktualne podłączenie.
Po zmierzeniu miernikiem prądu na wyłączonym zapłonie jest cały czas 12,3V
to tak jakby był stały plus i pod to jest podłączone sterowanie DRL,czy ten stały plus ma winę że światła same mrugają od czasu do czasu?Jak odpalę autko to DRL działają elegancko bez mrugnięcia.
Jeden plus znalazłem w sterowniku w podszybiu i również jest stały plus,chyba ze po jakimś czasie od zamknięcia samochodu się dezaktywuje,ale czekałem dobrą minutę po zamknieciu auta i było 12,3V
Po zmierzeniu miernikiem prądu na wyłączonym zapłonie jest cały czas 12,3V
to tak jakby był stały plus i pod to jest podłączone sterowanie DRL,czy ten stały plus ma winę że światła same mrugają od czasu do czasu?Jak odpalę autko to DRL działają elegancko bez mrugnięcia.
Jeden plus znalazłem w sterowniku w podszybiu i również jest stały plus,chyba ze po jakimś czasie od zamknięcia samochodu się dezaktywuje,ale czekałem dobrą minutę po zamknieciu auta i było 12,3V
Instalkę mam holenderską VOGELS na podzespołach LANDI.danishow pisze:Coś kiepsko szukasz tego plusa po zapłonie, w podszybiu jest kilka ...skoro tak nie idzie to weź ze sterownika LPG, ten MUSI mieć klemę 15. Jaką masz instalację gazową? Zerknę w schemat i sprawdzę kolor kabla.
Jutro zobaczę jak to wygląda z tym plusem w podszybiu.