[D2 98 4.2PB ] Nie odpala i brak blędów
[D2 98 4.2PB ] Nie odpala i brak blędów
Witam mam następujący problem przyjechałem do kumpla auto normalnie chodziło gdy wyszedłem do niego po 10 min juz niechce odpalić a żadnych błędów nie wywala. W czym może być problem.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 01:14 przez Wieczor, łącznie zmieniany 1 raz.
Pompa paliwa :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
ale u mnie też chodziła , ale za słabe ciśnienie wytwarzało , jeździsz często na rezerwie :?: :?:Wieczor pisze:po przekręceniu kluczyka slychać pompę jak chodzi.
można zmierzyć ciśnienie na przewodzie paliwowym który idzie do listwy wtryskiwaczy Jak byś miał gaz to mógł byś spróbować odpalić go na LPG jak silnik ciepły :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
jeśli czujnik położenia wałka to raczej by pokazało tobie na wagu , tak samo aparat zapłonowy czy cewki , wszystko wyświetli , jeśli nie ma błędów to wręcz jestem pewien że to pompa ;-)Wieczor pisze:Jeśli to nie będzie pompa to może jeszcze być, czujnik położenia wału, aparat zapłonowy z tego co czytałem na forum i tak będę wymieniać powoli wszystko :-/
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Wieczor, kręć rozrusznikiem przez jakieś 15/20 sekund i wtedy zobacz czy na vag'u będzie błąd czujnika położenia wału ,kiedyś też myślałem,że błąd tego czujnika wywala od razu,ale tomek87g mi to wytłumaczył,że trzeba trochę rozrusznikiem pokręcić ;-)
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli
Nie,nawet gdyby czujnik tylko przez chwilę nie łączył(załóżmy w kostce) i później już działał by normalnie to i tak vag wyrzuciłby błąd sporadyczny np.przy uruchomionym silniku rozłącz kostkę od niego,silnik zdechnie,podłącz i już w vag'u będzie sporadyczny.gtfan pisze:A czy ten błąd może sam zniknąć?...
Podobno gdy ten czujnik zaczyna padać to jest problem z odpaleniem auta,ale na ciepłym silniku ...pewne jest to,że jak padnie całkiem to zapomnij o odpaleniu auta.gtfan pisze:...Właśnie mam tak, że na zimnym muszę pokręcić 15-20 sekund zanim odpali, a błędów w pamięci brak.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli