części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 98 4.2PB ] Nie odpala i brak blędów

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 13 lut 2012, 09:24

tomi26 pisze:Podobno gdy ten czujnik zaczyna padać to jest problem z odpaleniem auta,ale na ciepłym silniku ...pewne jest to,że jak padnie całkiem to zapomnij o odpaleniu auta.
i tu popieram , miałem przyjemność z tym czujnikiem , jak był zimny , palił na dotyk , ale jak się rozgrzał , to nie miał mocy i gasł .
Wyprawa z Gdańska do Redy około 40 km jechałem około 3 godziny , no szlak mnie trafiał ;-)

Awatar użytkownika
Wieczor
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 69
Rejestracja: 22 maja 2011, 16:05
Lokalizacja: SJZ Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Wieczor » 13 lut 2012, 16:29

No to panowie niespodzianka pompa wymieniona ale dalej nie odpala :-/ Ale za to mi teraz wyskoczył błąd 18010Power Supply (B+) Terminal 30 Low Voltage (błąd sporadyczny) po 15 sek krecenia akumulator naladowany i jest tez nowy bo 3 miesiace temu go kupowale. Wiec kto mi powie ci znow moze byc :?:

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 13 lut 2012, 17:03

18010/P1602/005634 - Zasilanie B + Terminal 30: Zbyt niskie napięcie

Możliwe przyczyny
Złącza akumulatora
Słaba bateria (napięcie)
Uszkodzony alternator

Możliwe rozwiązania
Sprawdź kable akumulatora
Sprawdź / wymiany baterii
Sprawdzić / wymienić Generator
Ross Tech tyle o tym mówi , natomiast posprawdzaj wszystkie połączenia kabli czy cóś Ci się nie poutleniało ,masowe też.

Awatar użytkownika
Wieczor
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 69
Rejestracja: 22 maja 2011, 16:05
Lokalizacja: SJZ Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Wieczor » 13 lut 2012, 18:36

Jedynie co ostatnio robiłem przy kablach to wymieniałem moduł zapłonu bo niechodził na 1,4,6,7 cylinder
Ostatnio zmieniony 13 lut 2012, 18:37 przez Wieczor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 13 lut 2012, 18:37

A pompę wymieniałeś tak "na czuja" czy sprawdziłeś ciśnienie na listwie wtryskowej, a później jak za niskie to na pompie. Nadal to może być zbyt małe ciśnienie paliwa, ale przyczyn może być kilka, zapchany filtr, woda w układzie (która zamarzła), zagięty/ zgniecony przewód paliwowy, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa itp.
Błąd pokazuje, że trzeba szukać w instalacji, ale sprawdź czy jak błąd wykasujesz będzie się on pojawiał. Błąd mógł się pojawić np przy zbyt długim kręceniu rozrusznikiem i związanymi z tym spadkami napięcia. Wykasuj błąd, sprawdź, czy pojawi się ponownie i sprawdź układ paliwowy czy na pewno pompa podaje na wtryski tyle po powinna.

Awatar użytkownika
Wieczor
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 69
Rejestracja: 22 maja 2011, 16:05
Lokalizacja: SJZ Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Wieczor » 13 lut 2012, 18:44

Ciśnienia nie sprawdzałem na listwie.Wcześniej normalnie chodził postawiłem go pod blokiem i po 15min już nie chciał odpalić i tak stoi sobie, wiec można wykluczyć zagięty przewód

[ Dodano: 2012-02-13, 18:57 ]
Teraz byłem w samochodzie wykasowałem ten błędy i próbowałem go odpalić bez dłuższego kręcenia to nie wyskoczył ponownie.Ale jak sprawdzę ciśnienie na listwie i będzie prawidłowe to można też wykluczyć zapchany filtr paliwa.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 13 lut 2012, 19:07

Odkręć delikatnie to łączenie i zobacz czy jest jakieś tam ciśnienie . http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... epari.html
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
Wieczor
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 69
Rejestracja: 22 maja 2011, 16:05
Lokalizacja: SJZ Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Wieczor » 13 lut 2012, 19:40

Nie wiem czy czasem problem nie będzie leżał w alarmie. Bo teraz zauważyłem jak włączę alarm to mi mryga przełącznik od świateł przeciwmgielnych tylnych a sobie nie przypominam żebym tak miał wcześniej

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 13 lut 2012, 19:42

Wieczor, a zastanawia mnie bateria w kluczyku , kiedy wymieniana i czy był kodowany kluczyk :?: :?:

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 13 lut 2012, 19:54

Błąd o którym była wcześniej mowa wyskakuje zawsze gdy jest odłączany akumulator ;-)
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

Awatar użytkownika
Wieczor
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 69
Rejestracja: 22 maja 2011, 16:05
Lokalizacja: SJZ Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Wieczor » 13 lut 2012, 20:08

Odkręciłem własnie te złącze ciśnieniowe co mi radził "Pioter" i zero reakcji nic nie leci nawet jak kręcę rozrusznikiem.A baterii w kluczyku jeszcze nie wymieniałem a nawet też nie wiem jak się koduje kluczyk

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 13 lut 2012, 20:20

Bezpiecznik od pompy paliwa sprawdzałeś ? Nie wiem czy to możliwe ale może woda gdzieś zamarzła .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 13 lut 2012, 20:25

pioter pisze:Bezpiecznik od pompy paliwa sprawdzałeś ?...
Pisał,że słychać pompę.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

Awatar użytkownika
Wieczor
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 69
Rejestracja: 22 maja 2011, 16:05
Lokalizacja: SJZ Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Wieczor » 13 lut 2012, 20:27

Ale słychać jak pompa chodzi po przekręceniu kluczyka. Jedynie co mi chodzi po głowie to wymiana filtra paliwa może w filtrze była woda i przymarzła

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 13 lut 2012, 20:30

10 minut roboty żeby sprawdzić filtr paliwa , kładź się pod samochód i działaj .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl