[D2 99 ] Bi-Xenon mruga
[D2 99 ] Bi-Xenon mruga
Witam!
Problem polega na tym, że prawy xenon mruga. Przykładowo mrugnie raz na 5sek i po niedlugim czasie gaśnie.
Sprawdziłem żarniki, są ok.
Chciałem przemienić przetwornicę, lecz lewa lampa nie ma wtyczki do przetwornicy, a jest bezpośrednio z lampą połączona więc zamiana odpada. Wtyczki posprawdzałem, na wszelki wypadek przeczyściłem specjalnym środkiem do wtyczek (nadal to samo).
Ma ktoś może pomysł jak w inny sposób sprawdzić czy problem leży po stronie przetwornicy?
Bo wydaje mi się, że własnie ona szwankuje :-/
Pozdrawiam!
Problem polega na tym, że prawy xenon mruga. Przykładowo mrugnie raz na 5sek i po niedlugim czasie gaśnie.
Sprawdziłem żarniki, są ok.
Chciałem przemienić przetwornicę, lecz lewa lampa nie ma wtyczki do przetwornicy, a jest bezpośrednio z lampą połączona więc zamiana odpada. Wtyczki posprawdzałem, na wszelki wypadek przeczyściłem specjalnym środkiem do wtyczek (nadal to samo).
Ma ktoś może pomysł jak w inny sposób sprawdzić czy problem leży po stronie przetwornicy?
Bo wydaje mi się, że własnie ona szwankuje :-/
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 11:48 przez MARIO, łącznie zmieniany 1 raz.
przełóż żarnik skoro nie możesz przełożyć przetwornicy i sprawdź , przetwornica powinna być przykręcona do lampy i powinna mieć wtyczkę , może poprzedni właściciel coś namieszał :?: :?:
ale jeśli mruga tobie światło to obstawiam na przetwornice ;-)
ale jeśli mruga tobie światło to obstawiam na przetwornice ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
żarniki sprawdziłem właśnie poprzez przełożenie i nadal mruga prawa więc żarniki OK.
przetwornica jest przykręcona do lampy, ale lewej. Natomiast przetwornica po prawej stronie nie jest przykręcona do reflektora tylko do zbiorniczka spryskiwaczy (pod lampą)
Poprzedni właściciel to mój znajomy i pytałem go właśnie odnośnie tej sprawy i twierdzi, że nie było potrzeby nic tam robić bo wszystko działało jak należy 8-)
przetwornica jest przykręcona do lampy, ale lewej. Natomiast przetwornica po prawej stronie nie jest przykręcona do reflektora tylko do zbiorniczka spryskiwaczy (pod lampą)
Poprzedni właściciel to mój znajomy i pytałem go właśnie odnośnie tej sprawy i twierdzi, że nie było potrzeby nic tam robić bo wszystko działało jak należy 8-)
no tak i kupiłeś autko od niego i nagle są problemy , popytaj kolegów w dziale "kupię-sprzedam" może ktoś będzie miał taką przetwornice , jak nie to zostaje tobie kupić zestaw ;-)
jak nie zależy tobie na orginale to możesz kupić zestaw za około 150-200zł bi-xenonów ;-)
musi być gdzieś tam kostka , po sprawdzaj , może idą kable do lampy i w lampie jest połączenie do przetwornicy , wątpię żeby szły orginelne kable do przetwornicy bez żadnego połączenia ;-)
jak nie zależy tobie na orginale to możesz kupić zestaw za około 150-200zł bi-xenonów ;-)
musi być gdzieś tam kostka , po sprawdzaj , może idą kable do lampy i w lampie jest połączenie do przetwornicy , wątpię żeby szły orginelne kable do przetwornicy bez żadnego połączenia ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
pioter, do czego tą masę ma doprowadzić , bo sam jestem ciekawy :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
jutro będzie wiadomo :mrgreen:pioter pisze:W poprzednim łosiem przypadkiem sprawdziłem jak mi zgasło że masy nie było . Kawałek przewodu i dotknij do silnika i do przetwornicy .
[ Dodano: 2012-02-20, 20:57 ]
audi mnie dziś zaskoczyło, a mianowicie:
przed doprowadzeniem masy (jak kolega pioter poradził)
włączyłem jeszcze raz reflektory tak jak były i co najciekawsze teraz nawet ani razu nie mrugnie ani się nie wyłączy. Nie dokonałem żadnych zmian jedynie wczoraj właśnie użyłem środka do wtyczek.
Wprawdzie nie sprawdziłem go podczas jazdy, bo w aucie wymieniana była osłona przegubu, lecz wtedy mrugał nawet na postoju chwilę po uruchomieniu auta.
Czyżby cudowne uzdrowienie? :shock:
[ Dodano: 2012-02-24, 16:17 ]
jednak nie było uzdrowienia
zamówiłem dziś zapłonnik i zobaczymy w poniedziałek jaki bedzie wynik