części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 98 2.8PB/LPG ] Wymiana zawieszenia na sportowe s-line

davidgti85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 11 paź 2011, 13:35
Lokalizacja: Racibórz

[D2 98 2.8PB/LPG ] Wymiana zawieszenia na sportowe s-line

Post autor: davidgti85 » 20 lut 2012, 10:16

Witam. Planuje obniżyć trochę moje auto,tylko nie wiem jak to sensownie zrobić?
Myślałem na zawieszeniem z a8 S-line,tylko problem jest z dostępnością :-/

zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?

Wie ktoś jak ta sprawa wygląda? Ma może ktoś ma jakieś foty podglądowe o ile to (+,-) obniża auto,ja mam w moim silnik 2.8V6 ACK
Ostatnio zmieniony 22 lut 2012, 14:25 przez davidgti85, łącznie zmieniany 1 raz.
I LOVE VAG

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 20 lut 2012, 10:22

davidgti85 pisze: zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?
od tych samochodów raczej nie będzie zbytnio trwałe zawieszenie do A8 , a w szczególności od A4 (A8 jest dużo cięższe od A4) temu może być nie trwałe nawet jak by pasowało ;-)
popytaj się kolegów z forum , co nie którzy zmieniali ze sportowego na zwykłe zawieszenie , może ktoś ma sprężyny od sportowego zawieszenia , albo ma może sportowe zawieszenie i chce zamienić na zwykłe ;-)

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 20 lut 2012, 10:47

1. Jeżeli chcesz na poważnie szukaj gwinta - najdroższe rozwiązanie ale i najlepsze.
2. Zawieszenie z S8 - można wyrwać za dobre pieniądze, ale nie będziesz miał dobrej gleby ponieważ masz V6 a nie V8. Tyłek Ci siądzie a przód będzie sterczał (czasem nawet w oryginale przód jest wyżej niż tyłek - zużycie materiałów). Możesz później do tego dokupić jakieś sprężyny obniżające, ale będzie to już przecieranie szlaków w Twoim wykonaniu.
3. Zawieszenie "sportowe" do V6. Nie wiem czy coś obniżało i czym się różniło od zwykłego, wiem że takie coś było. Amorki są czerwone i występowały fabrycznie do wersji V6. Zapewne trudno będzie kupić, ale może coś trafisz na allegro. Po zakupie oczywiście musisz dać niższe sprężyny. Na forum przerabiane nie raz były JAMEXy, poszukaj dużo było różnych modów.
4. Najtańsze rozwiązanie, założenie JAMEXów do Twoich amorków.
5. I już totalny odjazd eksperymentalny - szukanie sprężyn np od A6 C5 z innych wersji silnikowych i próba dopasowania (auto powinno usiąść troszkę)

p.s. jest jeszcze AirRide ale to już konkretna rzeźba :-P

Majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 31 paź 2010, 12:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wymiana zawieszenia na sportowe s-line

Post autor: Majki » 23 lut 2012, 21:12

davidgti85 pisze:Witam. Planuje obniżyć trochę moje auto,tylko nie wiem jak to sensownie zrobić?
Myślałem na zawieszeniem z a8 S-line,tylko problem jest z dostępnością :-/

zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?

Wie ktoś jak ta sprawa wygląda? Ma może ktoś ma jakieś foty podglądowe o ile to (+,-) obniża auto,ja mam w moim silnik 2.8V6 ACK
Kolego miałem 2.8 i też męczyłem temat-zawieche od a6 sobie odpuśc-zakładałem czerwone od a6 GLEBA NA MAXA -nie do jazdy!!!Zrobiłem 2km i podziękowałem szorałem pieluszkom po ziemi-zaraz zakładałem oryginał. Następnie pokusiłem sie i kupiłem JAMEXY-są dwa rodzaje do 2.8 i inne do 3.7 i 4.2-zamówiłem oczywiście do 2.8 no i różnicy za bardzo nie widziałem(poza tym że był sztywniejszy) może obniżył sie o 1cm :( Albo zle mi wysłali albo mają jednak tylko jeden rodzaj do 2.8,3.7i 4.2 takie same...
Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2

davidgti85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 11 paź 2011, 13:35
Lokalizacja: Racibórz

Re: Wymiana zawieszenia na sportowe s-line

Post autor: davidgti85 » 24 lut 2012, 13:29

[quote="Majki" No właśnie temat samych sprężyn sobie całkowicie odpuszczam.
Temat jest mi dość blisko znany obniżania samochodu ale zawsze stosowałem Gwinta,mówię o banalnych autach na zwykłych wahaczach typu,passat b3,jetta itd.
Z A8 mam pierwszą styczność i nie wiem jak ten temat ugryźć.
Problem z tym,że nikt nie opisuje zmiany np.na amory z a6 2.5 TDI z pakietem S-Line bo takie były :-/ bo myślę że masa obydwu aut jest podobna???

Takie coś znalazłem:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e9 ... a183c.html
I LOVE VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl