[D2 96 4.2PB/LPG ] Nie odpala
[D2 96 4.2PB/LPG ] Nie odpala
witam wszystkich, kupiłem audi A8 4.2 z gazem i miałem problemy z odpaleniem rano i wogóle jak byl zimny, chechłałem go 5,6 razy i odpalał. ale wczoraj jak usiadł tak musiałem akumulator zmienic i niechce odpalic, czasem tylko strzeli z rury, niewiem co to moze byc. potrzebuje pomocy
Ostatnio zmieniony 27 sty 2015, 10:18 przez climacool, łącznie zmieniany 2 razy.
proste że prosto
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
paulo79dobrze prawi.Ja też nie tak dawno rwałem włosy z głowy ;-) a tu trzeba było tylko benzyny dolać żeby było ponad pół zbiornika i wszystko gra jak talala.Źle zamontowana pompa paliwa jest powodem takich niedogodności. Nie mam czasu wziąć się za swoją i tak jeżdżę zawsze powyżej pół.
A tak nawiasem dobrze by było żebyś zgodnie z zasadami tego forum napisał kilka słów o sobie w odpowiednim dziale a dopiero szukał pomocy.Pozdrawiam.
A tak nawiasem dobrze by było żebyś zgodnie z zasadami tego forum napisał kilka słów o sobie w odpowiednim dziale a dopiero szukał pomocy.Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
jestem pewien ze ta pompa bedzie dlugo koledze sluzyc pod warunkiem ze na bierzaco bedzie uzupelnial paliwo tzn trzymal je powyzej polowy a wtedy skrzypce beda grac. Wszyscy wiemy co jest powodem takiego zachowania pomp w osemach.
W razie gdyby ci sie udalo zatrzec pompe kolego to ceny w ASO 2900 zl z koszem, VDO w sklepie okolo 500 zl,podróbki od 160 zl firmy qap i tez chodza. Warto zaopatrzyc sie w druga pompe i wozic ja w bagazniku bo nigdy nie wiadomo kiedy ta w baku sie zatrzyma hehe
W razie gdyby ci sie udalo zatrzec pompe kolego to ceny w ASO 2900 zl z koszem, VDO w sklepie okolo 500 zl,podróbki od 160 zl firmy qap i tez chodza. Warto zaopatrzyc sie w druga pompe i wozic ja w bagazniku bo nigdy nie wiadomo kiedy ta w baku sie zatrzyma hehe
Witam Kolege
Kolego przerabiałem ten problem wiele razy. Zalej pompę paliwa benyzną u jakiegoś mechanika i nie dopuszczaj do tego aby ci braklo paliwa, wtedy bedziesz musiał znów powtórzyć te czynność. Przyczyną tego jest złe umiejscowienie pompy paliwa w zbiorniku. Zbiornik ma tak jakby dwie "komory" i czasem pompa nie zaciagnie paliwa. Zalej pompę z góry benzyną i będzie ok.
Problem wiele razy przerabiany i w każdym A8 to samo Pozdrawiam
PS. Aaa i koszta pompy to z tego co pamiętam 800zł oryginalna tyle że zdarty nadruk VDO Podróbke kupisz na allegro nawet za 200zł ale lepiej oryginał Pompę wymieniałem raz u znajomego w A8 bo zatarł ją właśnie tym problemem opisanym wyżej w moim poście
Problem wiele razy przerabiany i w każdym A8 to samo Pozdrawiam
PS. Aaa i koszta pompy to z tego co pamiętam 800zł oryginalna tyle że zdarty nadruk VDO Podróbke kupisz na allegro nawet za 200zł ale lepiej oryginał Pompę wymieniałem raz u znajomego w A8 bo zatarł ją właśnie tym problemem opisanym wyżej w moim poście
Re: Witam Kolege
Nie kumam po co pompe zalewac u mechanika? Nie czasem pompa nie zaciagnie paliwa lecz zawsze nie bedzie ciagla jesli zejdzie ponizej jej mozliwosci i wystepuje to nie w kazdej A8 lecz w tych w ktorych ktos wymienial pompe i wsadzil ja zle. Male sprostowanie tego co napisal klimass.Klimass1 pisze:Kolego przerabiałem ten problem wiele razy. Zalej pompę paliwa benyzną u jakiegoś mechanika i nie dopuszczaj do tego aby ci braklo paliwa, wtedy bedziesz musiał znów powtórzyć te czynność. Przyczyną tego jest złe umiejscowienie pompy paliwa w zbiorniku. Zbiornik ma tak jakby dwie "komory" i czasem pompa nie zaciagnie paliwa. Zalej pompę z góry benzyną i będzie ok.
Problem wiele razy przerabiany i w każdym A8 to samo
Dodam jeszcze ze w takim przypadku jezdzenie na zbyt malej ilosci paliwa moze zamordowac pompe szybciej niz nam sie wydaje.W sumie koszta pompy niewielkie a wymiana trwa kilka minut ale jesli ktos ma butle walca to problem sie powieksza i komplikuje
Koledzy! Problemem takiego zachowania, że odpala w tedy jak jest wincej jak pół zbiornika paliwa, jest nie umiejscowienie zbiornika i t.d. i t.p., i nie problem zamontowania pompy (ale to swoją droga powinna być dobrze zamontowana), tylko problem drugiej pompy która własnie odpowiada za przepompowanoie paliwa z jednej komory do drugiej w której to się znajduję głowna pompa paliwa. Taka jest konstrukcja tych zbiorników w A8/S8. Więc proponuję poszukać przyczyny w tym kierunku. Pozdrawiam.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Nie wiedziałem że w zbiorniku są dwie pompy , możesz to jakoś pokazać?vitaliy pisze:Koledzy! Problemem takiego zachowania, że odpala w tedy jak jest wincej jak pół zbiornika paliwa, jest nie umiejscowienie zbiornika i t.d. i t.p., i nie problem zamontowania pompy (ale to swoją droga powinna być dobrze zamontowana), tylko problem drugiej pompy która własnie odpowiada za przepompowanoie paliwa z jednej komory do drugiej w której to się znajduję głowna pompa paliwa. Taka jest konstrukcja tych zbiorników w A8/S8. Więc proponuję poszukać przyczyny w tym kierunku. Pozdrawiam.
Zdarzyło mi się wyciągać pompę w poprzedniej a8 : http://www.a8team.pl/topics12/165.htm i jakoś nie znalazłem drugiej. Może widziałeś w jakiejś lepszej wersji ?? Na forum "za wielką wodą" też mają takie problemy : http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/15143.phtml i lepiej sprawdzić czy pompa ma takie wymiary jak powinny być bo na zamiennikach można się przejechać.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
nie ma tam zadnej drugiej pompy. Panowie o czym wy piszecie? Proponuje abyscie poszukali tematow na tym forum badz na AKP i dowiecie sie o co chodzi z tym zaciaganiem z pierwszej sekcji bo mnie sie juz nie chce pisac wciaz o tym. A najlepszym sposobem jest wyjac swoja pompe, odkrecicplywak pierwszej sekcji, zaopatrzec sie w latarke i polukac do zbiornika. Dziekuje za uwage
witam kolegow
mam takie pytanie mianiowicie czasami rzadko bo rzadko raz w miesiacu powiedzmy ostatnio dzisiaj autko zapala caly dzien a raz np nie chce i musze go chechłać mialem takie zdarzenie ze pojechalem do tesco i po wysjciu ze sklepu na parkingu nie chcial odpalic a odpalal normalnie dzisiaj na stacji normalnie zapalil a jak ruszylem to po dojechaniu do skrzyzowannia zdechl:( na srodku drogi chchłalem go 5 minut i odzyl
czy to pompa zdycha czy filtr paliwa????
[ Dodano: 2009-12-18, 22:10 ]
a przy okazji moze ktos ma instrukcje po polsku do A8 w PDF?
pozdrawiam
mam takie pytanie mianiowicie czasami rzadko bo rzadko raz w miesiacu powiedzmy ostatnio dzisiaj autko zapala caly dzien a raz np nie chce i musze go chechłać mialem takie zdarzenie ze pojechalem do tesco i po wysjciu ze sklepu na parkingu nie chcial odpalic a odpalal normalnie dzisiaj na stacji normalnie zapalil a jak ruszylem to po dojechaniu do skrzyzowannia zdechl:( na srodku drogi chchłalem go 5 minut i odzyl
czy to pompa zdycha czy filtr paliwa????
[ Dodano: 2009-12-18, 22:10 ]
a przy okazji moze ktos ma instrukcje po polsku do A8 w PDF?
pozdrawiam