[D2 94 4.2PB/LPG] Puszcza niebieską chmurę
[D2 94 4.2PB/LPG] Puszcza niebieską chmurę
Witam serdecznie. Mam nietypowy problem, mianowicie po hamowaniu przed skrzyżowaniem skręcając w lewo i ponownym przyspieszaniu puszcza niebieską chmurkę. Dzisiaj wykręcając osłony silnika i przepustnicę zauważyłem w gardzieli przed kolektorem ssącym olej z silnika, tylko nie wiem skąd? Silnik pod spodem mokry. Proszę o pomoc.
przypuszczam uszczelkę pod głowicą , przegrzałeś może autko :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
jacek1-74 pisze:Olej prawdopodobnie wyrzucał do gardzieli przez prawą odmę, nie wiem tylko co jest powodem.
powód :?: :?:
Guma parcieje , tym bardziej że raczej nie była wymieniana od nowości (1994rok) no i popękała sama od siebie , trzeba wymienić , zdejmij plastiki i popatrz , jeśli to ta z przodu silnika to Castorama lub Praktiker (weź starą odmę) i kup taki wąż do temperatur + 2 opaski skręcane i wymień , ale jeśli to z tyłu silnika to już gorzej tylko aso ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Bez ściągania kolektora wymienisz tylko odmę pomiędzy głowicami (tą z przodu). Do tylnych węży musisz zdjąć kolektor aby to dobrze zrobić, tzn zacisnąć opaski.jacek1-74 pisze:Jutro zabiore się do roboty, jeszcze małe pytanko. Da się wymienić te węże bez sciągania kolektora ssącego?
Na odmy idealnie sprawdza się wąż semperita do gazu 19,5 mm - jest odporny na wszystko i ma 4,5 mm grubości. Tylne odmy też da się z niego zrobić.
Demontaż kolektora to nic strasznego, na pewno dasz radę.
Sprawdź sobie jeszcze cienką odmę, tą która wychodzi z bloku pomiędzy grubymi odmami - przewód 5 lub 6mm nie pamiętam dokładnie. Przewód wchodzi za przepustnicę, tuż nad przewód od węgla aktywnego i tam zwykle jest zapchany. Zwykle przewód jest ok ale jest nie drożny. Pozdr.