[D2 94 4.2PB/LPG ] Odma olejowa
[D2 94 4.2PB/LPG ] Odma olejowa
potrzebny nr odmy olejowej tej z tyłu silnika (od strony grodzi pasażerskiej ) ta odma już mi się rospada i muszę ją wymienić , :-/
Może ktoś ma nr Etki (nie wiem czy dobrze napisałem :mrgreen: )
Może ktoś ma nr Etki (nie wiem czy dobrze napisałem :mrgreen: )
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
http://www.a8team.pl/topics12/2525.htm , http://www.a8team.pl/topics12/1557.htm
Z tyłu masz dwie odmy. U siebie wymieniałem tą od strony pasażera (077103221K) - 186zł w ASO. Żeby zacisnąć na jednym końcu opaskę, trzeba ściągać kolektor dolotowy.
Z tyłu masz dwie odmy. U siebie wymieniałem tą od strony pasażera (077103221K) - 186zł w ASO. Żeby zacisnąć na jednym końcu opaskę, trzeba ściągać kolektor dolotowy.
dzięki bardzo :mrgreen:
tam jest 1 olejowa odma czy 2 ??
druga przy drugiej głowicy ??
czy tamtędy olej nie leci .
tam jest 1 olejowa odma czy 2 ??
druga przy drugiej głowicy ??
czy tamtędy olej nie leci .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
to czyli jak ta jedna jest sparciała to druga tak samo , oki muszę kupić 2TROLU pisze:2 z tyłu koło grodzi przy jednej głowicy
3 z tyłu koło grodzi przy drugiej głowicy
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
szeryfisch, tylko ciekawe czy ty w 2.5TDI masz takiesame jak w 4,2PB :-/ mogą się różnić
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Z innego tematu:
Ja u siebie tą od kierowcy i tą z przodu silnika już dawno zastąpiłem olejoodpornymi wężami,ta z tyłu silnika od pasażera została w oryginale bo jest ok.
mdamian zrób tak samo,szkoda kilku stów na kawałek gumowego węża.SERGIO pisze:U mnie właśnie był problem z odmą z tyłu silnika.
Mechanik twierdził, że wyciek jest spod uszczelek pokrywy zaworów. Wymienił je i dalej patrzę że osłona pod silnikiem mokra. Nie był to jakiś straszny wyciek ale leciało z tyłu silnika w miejscy gdzie łączy się ze skrzynią. Kapało na osłonę a pod wpływem prędkości rozbryzgiwało się na podwozie.
Dopiero sam zdjąłem plastiki i szukałem problemu. Okazało się, że odma leży gdzieś sobie na reszcie węży.
Jak ją złapałem żeby założyć okazało się, że dziurawa jak sito.
Nowy wąż 250 - 300 zł podobno dostępny tylko w oryginale.
W związku z tym że wydało mi się drogo za kawałek 30 cm węża oraz że problem jest z jego założeniem w dolnej części silnika ( żeby wąż wcisnąć u dołu z tyłu silnika to trzeba mieć małe chińskie rączki) Kupiłem wąż olejoodporny w otulinie metalowej sztywny, dokupiłem dwa kolanka z miedzi, chwila pracy i odma lepsza od oryginału i z założeniem nie było problemu. Minęły dwa tygodnie i narazie patent się sprawdza a koszt to ok. 15 zł
Ja u siebie tą od kierowcy i tą z przodu silnika już dawno zastąpiłem olejoodpornymi wężami,ta z tyłu silnika od pasażera została w oryginale bo jest ok.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli
Ja zakładałem w swojej oryginał bo jeszcze nie wiedziałem o patencie , powiem wam jedno załozyć te dolne opaski i skręcić...
Udało się bez ściągania kolektora ssącego , ale drugi raz w kolejnej A8/S8 czy co to będzie zrzucam ssący od razu..
O połowie dnia nie wspomne , a tym bardziej o pokaleczonych łapach..
Udało się bez ściągania kolektora ssącego , ale drugi raz w kolejnej A8/S8 czy co to będzie zrzucam ssący od razu..
O połowie dnia nie wspomne , a tym bardziej o pokaleczonych łapach..
A tak apropo jakie klucze do zrzucenia kolektora ssącego i czy to jest możliwe zrobić pod domem (brak garażu) :?:
miał by ktoś wymiary tych odm :?:
miał by ktoś wymiary tych odm :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Tomku wiesz to raczej sobie z tym poradzę tylko wolał bym niczego nie popsuć ,tomek87g pisze:a po co cały kolektor zrzucać?
ja samą przepustnice odkręcam i jest git;)
Jak najprościej to wymienić :roll: no i te wymiary , to bym coś dobrał :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.