Witam, otóż zmieniłem u siebie ostatnio magiel tylko ja miałem oryginalnie bez serwa, a teraz założyłem z serwem, czy jest możliwość przełożenia reszty gratów tak żeby uruchomić servotronic??
Ma ktoś może jakieś schematy maga z serwem, albo orientuje sie jak on działa?? tzn wiem że na pewno jest to zależne od prędkości pojazdu, ale czym jest sterowany, czy to jest tylko jakiś przekaźnik + sterownik.
[ Dodano: 2012-03-22, 09:13 ]
Posiada ktoś może schemat magla z servotronikiem??
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Zmiana Magla bez serwa na magiel z servem
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
pierdółka ale najgorsze jest przeprowadzenie kabla z wtyczką na zewnątrz przez
oryginalne dziury
jest jeden przekaźniczek-sterowniczek który ma zasilanie i sygnał o prędkości (GALA)
i dwa przewody wyjściowe - sterujące maglem, chyba mi zostało coś takiego
z C4
oryginalne dziury
jest jeden przekaźniczek-sterowniczek który ma zasilanie i sygnał o prędkości (GALA)
i dwa przewody wyjściowe - sterujące maglem, chyba mi zostało coś takiego
z C4
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Czyli masz gotową wiązkę do podpięcia??maciu pisze:
jest jeden przekaźniczek-sterowniczek który ma zasilanie i sygnał o prędkości (GALA)
i dwa przewody wyjściowe - sterujące maglem, chyba mi zostało coś takiego
z C4
Robiłeś może coś takiego u siebie?? wiesz coś więcej gdzie sie musze wpiąć gdzie szukać kabelków??