![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB/LPG ] Urwany pasek rozrządu - co robić?
pewnie, łatwo jest tak gadać jak sie ma bogatych rodziców, bo co niektórzy sami muszą do wszystkiego dojść
kolego , zacznij najpierw od diagnozy motoru, jak okarze sie że jest masakra( a tak napewno jast) poszukaj drugiego gołego silnika, bo remont pochłonie krocie
kolego , zacznij najpierw od diagnozy motoru, jak okarze sie że jest masakra( a tak napewno jast) poszukaj drugiego gołego silnika, bo remont pochłonie krocie
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Jadą,nie jadą ,to jest forum publiczne i każdy ma prawo do swojego zdania.I wcale nie trzeba mieć bogatego tatusia albo pięć zer na koncie żeby stać się posiadaczem takiego auta,a potem są historie z chińskim zawieszeniem,zamiennikami z plasteliny bo taniej.
I właśnie po takich "pasjonatach" na allegro jest pełno złomu.
Jak mnie nie było stać na a8 to się tylko za nią oglądałem na ulicy i tyle.
Kolego moja całkiem poważna rada jest taka-sprzedaj to auto za jakieś tam pieniądze i kup sobie coś tańszego w utrzymaniu bo jak widać kupić po to żeby sąsiada wku..rwić nie wyszło ci na dobre.Amen.
I właśnie po takich "pasjonatach" na allegro jest pełno złomu.
Jak mnie nie było stać na a8 to się tylko za nią oglądałem na ulicy i tyle.
Kolego moja całkiem poważna rada jest taka-sprzedaj to auto za jakieś tam pieniądze i kup sobie coś tańszego w utrzymaniu bo jak widać kupić po to żeby sąsiada wku..rwić nie wyszło ci na dobre.Amen.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Uwierz że nie zawsze było różowo,sam na to szczęście ciężko pracowałem i pracuję,pogratulować w tym przypadku można ale zdrowego rozsądku,bo te auta można mieć za 10 tys zł,a później zaczyna się płacz. Sam nie jeżdżę drogim autem,i nie mam zamiaru tego zmieniać,lepiej gorsze i utrzymane niż super fura na łysych oponach, ale jak kolega podsumował siebie sam-nie stać mnie ale mam.Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.Tyle ode mnie.123mielony pisze:Tylko pozostaje pogratulować że Tobie się poszczęściłogierobiala pisze:Jak mnie nie było stać na a8 to się tylko za nią oglądałem na ulicy i tyle.
ale to już chyba raczej ciebie nie interesuje , jak kupisz auto to i tak jak będziesz wymieniać to pojedziesz do ASO i wstawisz oryginał . Więc po co to gadanie .gierobiala pisze:a potem są historie z chińskim zawieszeniem,zamiennikami z plasteliny bo taniej.
Myślisz że do Twojej A8 2.5 tdi są dużo tańsze rzeczy niż do 4.2 :?: :?:
Jak by tobie się zerwał pasek to też byś chyba raczej kombinował cały motor przerzucić niż remontować swój prawa :?: :?:
I o to kolega właśnie się pyta , ma problem i prosi o pomoc "ILE TO MOŻE KOSZTOWAĆ I CO TANIEJ WYJDZIE"
Jeśli zarabiasz 50kzł miesięcznie to masz to gdzieś , ale jeśli zarabiasz 5kzł to już raczej nie zrobił byś remontu silnika za 20kzł gdzie drugi silnik możesz mieć za 2kzł .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Nie jeżdżę do ASO bo to ździercy i partacze.Z resztą takimi autami jak moje nie jeździ się do ASO bo to nieporozumienie.mdamian pisze:pojedziesz do ASO i wstawisz oryginał
Jasne że tak,bardzo proste rozwiązanie. Nie chodzi o to że się chłopu pasek zerwał,życie ,każdemu się może zdarzyć.Chodzi mi o to jak sam siebie podsumował pod koniec swojego posta. A 5kzł to bardzo dobra wypłata,myślę że nie można nazwać biedakiem kogoś kto zarabia takie pieniądze.mdamian pisze:nie zrobił byś remontu silnika za 20kzł gdzie drugi silnik możesz mieć za 2kzł .
Panowie, każdy patrzy na swoje autko jak na ósmy cud świata obojętnie jak będzie wyglądało i za ile było kupione, więc nerwy w konserwy. Pomóżmy chłopakowi podjąć decyzję. Ustaw rozrząd na znakach, załóż pasek, obróć wałem dwa razy, jak nie będzie żadnych zacięć spróbuj odpalić. Jak ruszy - jesteś wielkim szczęściarzem, jak nie - kłania się drugi sprawdzony silnik. Potwierdźcie Panowie i niech chłop rusza do roboty.
Kolega powinien już tu pisać info jedno z dwóch :jacek1-74 pisze: Potwierdźcie Panowie i niech chłop rusza do roboty.
1 - kupię silnik
2 - odpalił i wszystko oki :mrgreen:
Lepiej by było jak by padł post nr 2 , nie ukrywam ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Dziękuje wszystkim za dobre rady. Kolega z forum zaoferował się bardzo atrakcyjną ofertą i napewno z niej zkorzystam, czyli będę wymienial silnik.
Ustawiłem z kolegą mechanikiem, wałeki z lewej głowicy na zamknięte i zamiast świecy w pierwszym cylindrze wcisneliśmy wąż z kompresora. Po włączeniu kompresora okazało się że zawory nie trzymają bo powietrze ucieka :-(
Mam jeszcze pytanie: czy to prawda że pompę oleju napędza pasek rozrządu?
Jeśli tak to co się stało z panewkami jak pracowały 4 sekundy bez oleju na wysokich obrotach?
Ustawiłem z kolegą mechanikiem, wałeki z lewej głowicy na zamknięte i zamiast świecy w pierwszym cylindrze wcisneliśmy wąż z kompresora. Po włączeniu kompresora okazało się że zawory nie trzymają bo powietrze ucieka :-(
Mam jeszcze pytanie: czy to prawda że pompę oleju napędza pasek rozrządu?
Jeśli tak to co się stało z panewkami jak pracowały 4 sekundy bez oleju na wysokich obrotach?
Z panewkami raczej nic się nie stało jak pracowały parę sekund bez smarowania. Po zerwaniu paska to najczęściej zawory robią bliski kontakt z tłokami i w związku z tym najczęściej się krzywią, głowica może ulec uszkodzeniu, tłoki korbowody, wał itp i jak jeszcze coś się urwało przy okazji to jeszcze parę rzeczy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Pompe oleju napedza łańcuch wewnatrz silnika.zeber pisze: Mam jeszcze pytanie: czy to prawda że pompę oleju napędza pasek rozrządu?
Jeśli tak to co się stało z panewkami jak pracowały 4 sekundy bez oleju na wysokich obrotach?
Panewkom nic sie nie stanie przez 4 sec bez smarowania...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia