Drodzy klubowicze, jak większość pewnie zauważyła nastąpiły dość znaczne zmiany na forum, konta (nicki) które mieliście przed zmianami zostały, należy tylko użyć funkcji przypomnij hasło (kliknij) aby wygenerowało nowe hasło na email lub (kliknij)
Ps: Po zalogowaniu się trzeba ustawić własne auto. (kliknij)
W 2/3 długości oparcia Przyjacielu.., jest możliwość elektrycznej regulacji pozostałej części 1/3 z zagłówkiem w kierunku przodu i tyłu , jednocześnie nie ruszajac oparcia ani siedziska.
bardzo przydatna rzecz przy dopasowaniu fotela - ja ją bardzo sobie cenię , gdyż zagłówek mam wtedy bliski głowy ( w razie czego) ;-)
Nowak zg - gratuluje zakupu , niech się kręci...... cyt.;Po ponad 2 miesięcznych poszukiwaniach znalazłem taką sztukę jaką chciałem.
i o to chodzi , to lubię......te słowa mi się podobają, TAKA JAK CHCIAŁEM- pojedź z nami do KRONACH, nie daj się prosić :mrgreen:
i tak kolego szybko znalazłeś swoją sztukę - ja jak sprzedałem MB eSkę - to ósemki szukałem prawie pół roku i chyba z 15 aut odwiedziłem - w końcu trafiłem w niemcach na samym końcu autko i kupiłem...choć jednej rzeczy mi brakuje - dodatkowego oświetlenia wewnętrznego
FOSS pisze:Nnnno nie Pawle, ja muszę chyba przestać tak aktywnie pomagać bo kupujecie takie "golasy" że ja do swojej, niby bogato wyposażonej, będę musiał zacząć dokładać wyposażenie żeby na spotach wstydu nie było :-P
Gratuluję zakupu... super furka... zamieniamy się "łeb w łeb"?? :lol:
Apropos.... do Kronach nie masz ochoty się tym cackiem przejechać?... zebrała się już ładna ekipa :-D
hehe no udala sie jesli chodzi o wypas aczkolwiek ... nie musialobybyc wszystkie a i tak by bylo ok ... a ze jest wiecej niz chcialem to nawet lepiej
jeszcze raz dzieki za te porady na pw
do Kronach raczej nie pojade bo u mnie to roznie bywa z czasem wolnym i ciezko mi cos planowac chyba ze na "last minute" sie dolacze
maciu pisze:
jaki jest przedzial cenowy na taki wypas/rocznik?
za polifta z silnikiem bfm czyli jeszcze nie FSI z lat 05-06 zadbanego od niemca z udokumentowanym przebiegiem sadze ze trzeba dac miedzy 17 a 25 tys euro w zaleznosci od wyposazenia i ogolnej atrakcyjnosci oferty oraz auta tak +/- wiadomo ze mozna znalezc taniej i drozej .... ale mniejwiecej taki jest przedzial cenowy za sensowne oferty
cerbera pisze:Kolego piekna lala.Pochwal się jeśli możesz gdzie szukałeś,czy widziałeś jakieś inne godne uwagai??Sam już szukam z 2 tyg :-x
szukalem na mobile.de, autoscout24.ch, autoscout24.de, tipcars.cz, otomoto.pl, moto.allegro.pl
kazdy z tych serwisow przegladalem codziennie przewaznie z 3 razy odswierzajac nowo dodane oferty... nie interesowaly mnie auta slabo wyposazone, w nieciekawym dla mnie kolorze ( mial byc czarny, ewentualnie jakis elegancki ladny lub w ostatecznosci srebrny ), silnik tylko 4.2 ( nie 3.7 czy 6.0 ... nie zaden tdi ), szukalem obowiazkowo z:
fotelami komfort lub sport
keyless-go
pakietem chrom wewnatrz
4x klimatronikiem
bose
a ze trafila sie duuuzo lepiej wyposazona w kolorze ktory najbardziej chcialem ... to duze szczescie
raczej odrzucalem auta z wloch i francji ( aczkolwiek jakby sie trafila jakas warto obejrzenia to bym pojechal ), skupialem sie na niemcach i szwajcarach... ale przegladalem tez czeskie i polskie aukcje na wszelki wypadek. Obejrzalem pare sztuk, dzwonilem w duzo miejsc ... ale wiekszosc albo odpadala juz po rozmowie albo po wstepnych ogledzinach.
do tych ktorych nie zacytowalem :
dzieki za mile slowa, ciesze sie ze sie auto podoba
aha jeszcze sie wypowiem co do foteli
jako ze mam fotele na fullu ale rowniez siedzialem w fotelach sportowych w a8
moge smialo powiedziec ze jak dla mnie sportowe sa wygodniejsze ( mimo ze mam komforty ) ... z tym ze jednak wole komforty ze wzgledu na to ze mam w nich masaz i wentylacje ( czego w sportowych miec nie mozna )...
pomijam fotele podstawowe bo wg mnie w a8 to troche nieporozumienie ...
ps. wesolych i spokojnych swiat wszystkim w gronie przyjaciol, znajomych i rodziny
jakby ktos szukal zadbanego auta to mam s6 c6 na sprzedaz w ramach OT
[ Dodano: 2012-05-17, 18:23 ]
jak kupilem audi to sobie wracalem oszczednie po niemczech
srednie spalanie z trasy 600km wynioslo 10.1L
teraz robilem trase po pl tez na autostradzie i tez 600km i srednie spalanie 12.0 ...
a jechalem rownie oszczednie ... nie wiem jakim cudem zrobilem wynik wczesniej na granicy 10L
oba wyniki wziete z FIS`a i nie weryfikowane przez tankowanie.
predkosci w obu przypadkach bardzo spokojne i oszczedne tj. ok 120-140km/h
i tu pytanie do innych uzytkownikow 4.2 ... do jakich wynikow spalania udaje wam sie zejsc na FISie przy oszczednej jezdzie ?
i prosze bez tekstow typu ze skoro mam 4.2 to powininem sie liczyc ze spalaniem ... tak licze sie tylko po prostu czasem mam ochote pojechac sobie wolno i zobaczyc do jakiego spalania uda mi sie zejsc ... nie zawsze trzeba jezdzic 200km/h+
[ Dodano: 2012-05-22, 08:15 ]
Doszly felgi ... na ten sezon 19" na oponie 255/40R19
jakby ktos pytal to fotki robione Canononem EOS 5D Mark II
Nowak_zg pisze:jak kupilem audi to sobie wracalem oszczednie po niemczech
srednie spalanie z trasy 600km wynioslo 10.1L
teraz robilem trase po pl tez na autostradzie i tez 600km i srednie spalanie 12.0 ...
a jechalem rownie oszczednie ... nie wiem jakim cudem zrobilem wynik wczesniej na granicy 10L
oba wyniki wziete z FIS`a i nie weryfikowane przez tankowanie.
predkosci w obu przypadkach bardzo spokojne i oszczedne tj. ok 120-140km/h
i tu pytanie do innych uzytkownikow 4.2 ... do jakich wynikow spalania udaje wam sie zejsc na FISie przy oszczednej jezdzie ?
Mam ten sam silnik co ty i jak wracałem swoim z Niemiec po zakupie to też wyszło mi podobnie.Po czterech miesiącach eksploatacji auta tylko na Pb spalanie jest jak dla mnie bardzo zadowalające (średnio 11.5- 14 litrów). Zaznaczam,że autem nie jeżdżę dużo po mieście,bo wtedy spalanie na pewno skoczyłoby pod 20 litrów.Co do spalania w trasie to udało mi się zrobić kiedyś fajny wynik na FIS poniżej 9 litrów,ale jazda do 100km/h.Ale taka jazda a8 to męczarnia i nie praktykuję tego,ale podobnie jak Ty chciałem sprawdzić jaki wynik uda mi się uzyskać. :mrgreen:
Ja nie kasowałem spalania na FIS już dawno i widnieje na nim 12.9-13.1 litra,ale faktycznie tankowaniem wychodzi mi troszkę mniej.Choćbyś nie wiem co robił to na trasie te 9-11 literków musi spalić i tyle.
u mnie podobnie - jak wracałem z niemcowni to ok 10 wziął, jak robiłem doświadczenie do Rothenburga-zresztą tam się widzieliśmy-to jazda ok 100 z całą resztą samochodów spalanie ponizej 9(ale to nie jazda) średnio mi pali 11,5-14 litra - gazu +20%
Co do paliwa , to w Niemczech paliwo jest czystsze i co z tym idzie ma więcej oktanów .
Oktany w paliwie to wiadomo , im więcej tym więcej mocy ma silnik (oczywiście nie przyrost 30km tylko w granicach 1-4KM) ale też moment obrotowy jest większy (nieznacznie , ale jest)
Przez to że u nas Paliwo jest bardziej zanieczyszczane (mieszanki wody itp) niż w Niemczech , co równa się mniej oktanów , i potrzeby więcej mocy(paliwa) by wykonać tą samą praktykę jazdy co w Niemczech , czy Szwecji , czy Norwegi .
Byłem kiedyś moim ex Oplem Senatorem 3.0 24V w Norwegi , tam lałem 95PB , spalanie w granicach 12L/100km (zrobiłem ich tam około 4000km) , w polsce spalanie wzrosło do 13-15L/100km , a lałem tutaj też 95PB z "BP" ;-)
Niby też szwedzkie paliwo , a spalanie się różniło ;-)
mdamian akurat to o czym piszesz ma mało ze sobą wspólnego- oktany nic do zanieczyszczeń nie mają - zajmuję się tym od 12,5 lat:)
ale w niemcowni paliwo jest z innymi dodatkami uszlachetniającymi -mniej zanieczyszczen trwałych - oktany te same tak w skrócie..przez to wydajniejsze..
martinezzg, Dzięki za poprawienie , nie wiedziałem jak to napisać i może trochę pokręciłem , ale i tak na jedno wyszło , mamy paliwo gorszej jakości niż w innych krajach , nie ma co się oszukiwać ;-)
Ja swoją D2 bez problemu robie przy spokojnej jeździe 10-11l lub ok 9 na szosach(prędkośc emerycka-przepisowa :lol: ) Ale w niemczech lepsza jakośc paliwa zawsze przedklada sie na mniejsze zuzycie
mdamian pisze:
Oktany w paliwie to wiadomo , im więcej tym więcej mocy ma silnik (oczywiście nie przyrost 30km tylko w granicach 1-4KM) ale też moment obrotowy jest większy (nieznacznie , ale jest)
liczba oktanowa to MON RON - i wbrew pozorom większe znaczenie ma ta druga - ale nic tu do rzeczy nie ma zawartość zanieczyszczen....
na chwilę obecną najgorzej ma się trzecz dotycząca silników napędzanych ON - niestety dodatek 7%estrow zawartość FAME znacznie pogasza jego jakość -zapchane filtry,wieksze spalanie,słabsze auto...
ale co prawda to prawda w niemcowni i zza wschodnią granicą oraz olej ONB0 na niektórych bazach wPolsce(np.Stobno)jest zdecydowanej jakości
HOWK
martinezzg pisze:na chwilę obecną najgorzej ma się trzecz dotycząca silników napędzanych ON - niestety dodatek 7%estrow zawartość FAME znacznie pogasza jego jakość -zapchane filtry,wieksze spalanie,słabsze auto...
I właśnie tu jest "haczyk" Koncerny naftowe muszą (tak mi się wydaje) mieć jakieś umowy z producentami aut , producenci wkładają filtr cząstek stałych , żeby auta tak nie kopciły , a koncerny naftowe dają więcej syfu w ON żeby się te filtry zapychały , a jak wiemy te filtry cząstek stałych to nie są tanie rzeczy :mrgreen:
Co z tego że kupisz auto ON , nie dość że droższe w zakupie od PB , to jeszcze w eksploatacji przebija PB pod względem eksploatacji , rozrząd , filtry , to wszystko Diesel ma droższe od PB .
A ile mniej spali taki ON4.2 od PB4.2 :?: :?: