![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 2.8PB/LPG ] Klosze przednich lamp
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 sie 2010, 09:44
- Lokalizacja: podkarpacie
[D2 95 2.8PB/LPG ] Klosze przednich lamp
witam wszystkich mam pytanie czy ktos juz demontował przednie klosze w lampach i czy one sa osadzone na jakimś kleju czy tylko na zatrzaskach . I czy jest to jakas łatwa operacja czy sa z tym moze jakies problemy.w gory dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 16:41 przez blacha007, łącznie zmieniany 2 razy.
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Szkła reflektorów są zamknięte zatrzaskami i sklejone .
Było na forum kiedyś omawiane , odkręć lampę z samochodu , odczep zatrzaski , wrzuć do piekarnika , ustaw na około 100 stopni przez 2 minut
Szkiełko podważysz i powinno się odkleić .
Możesz też spróbować podgrzać klej suszarką do włosów .
Było na forum kiedyś omawiane , odkręć lampę z samochodu , odczep zatrzaski , wrzuć do piekarnika , ustaw na około 100 stopni przez 2 minut

Szkiełko podważysz i powinno się odkleić .
Możesz też spróbować podgrzać klej suszarką do włosów .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
123mielony, Rozbierałem swoją lampę i była na klej i zatrzaski , chyba wszystkie były klejone i na zatrzaski w przeFL i w poFL ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- pioter
- Moderator
- Posty: 2304
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
http://www.a8team.pl/topics17/1806.htm http://www.a8team.pl/topics17/756.htm Kleju nie powinno być tylko uszczelka i zatrzaski , może ktoś dał jakiś klej lub silikon dla pewności żeby było szczelne . Roboty masz na 15 minut na jedną lampę tylko dobrze doczyść soczewkę od środka i szkło lampy - jest spora różnica .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Ciekawe bo rozbierałem i prawy i lewy reflektor i oby dwa były albo sklejone , albo uszczelka tak trzymała , bo dopiero na ciepło puściło ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Ja je czyściłem i rozbierałem temu bo były brudne i parowały .
Wiem że coś tam oprócz uszczelki było ;-)
Może to faktycznie tylko u mnie tak się trafiło ;-)
Wiem że coś tam oprócz uszczelki było ;-)
Może to faktycznie tylko u mnie tak się trafiło ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- Judo
- Forum Audi A8
- Posty: 242
- Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
- Lokalizacja: Pabianice
Dwa dni temu zdjąłem lampy i je wyczyściłem
PKT 1 . W pre -lift są klosze szklane bez żadnego silikonu- po wyjęciu lampy, demontaż trwa max 5 min
PKT 2 ( najważniejszy ) warto to wyczyścić bo przez lata zbiera się tam syf- odbłysniki miałem w super stanie - tylko je na początku przedmuchałem i wyczyściłem bardzo delikatna szmatka- coś ala polar . Natomiast klosze były zakurzone , po umyciu i zamontowaniu , żałuje , że nie wyczyściłem tego wcześniej- poprawa o 100 %!~!!!
PKT 1 . W pre -lift są klosze szklane bez żadnego silikonu- po wyjęciu lampy, demontaż trwa max 5 min
PKT 2 ( najważniejszy ) warto to wyczyścić bo przez lata zbiera się tam syf- odbłysniki miałem w super stanie - tylko je na początku przedmuchałem i wyczyściłem bardzo delikatna szmatka- coś ala polar . Natomiast klosze były zakurzone , po umyciu i zamontowaniu , żałuje , że nie wyczyściłem tego wcześniej- poprawa o 100 %!~!!!