![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Opis bezpieczników PL
[D2 ALL ] Opis bezpieczników PL
Szukam i nie mogę znaleźć opis bezpieczników i przekaźników po polsku, ma ktoś? Moja A8 to 4.2 ABZ
Ostatnio zmieniony 05 paź 2011, 00:49 przez riki76, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6027
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Ktoś już to kiedyś wrzucał, tutaj: http://ul.to/89mbrk
albo w instrukcji do S8 dostepnej na forum
albo w instrukcji do S8 dostepnej na forum
Black Cars Matters
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Kolego to jest dobry opis,z tym,że musisz patrzeć odwrotnie ;-) Czyli dla przykładu jeżeli np.Pompa paliwa na tym schemacie ma numer 31 to w samochodzie będzie to Czwarty Bezpiecznik Od Góry,Pierwszy Z Prawej,czyli na schemacie numer 40.danielgsm pisze:Dzięki wielkie mdamian ale miałem już ten schemat i nie jest to ten co potrzebuje.Jak zerkniesz na opis nad obrazkiem to pisze że jest to do modelu v8 czyli staregoAle wielkie dzięki za fatygę.Mam już ten schemat bo okazało się że był w instrukcji użytkownika auta:)
AAAAA super.Dzięki wielkie.Mam jeszcze kilka problemów ale na Elektrodzie.Może tam mi ktoś jeszcze podpowie?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 37#9993337
[ Dodano: 2011-10-04, 20:32 ]
Albo tu wkleje ten post i proszę o jakąś przynajmniej drobną podpowiedż oprucz bezpieczników:)
Witam i proszę o pomoc.Posiadam Audi A8 3.7 Quatro z 1997r.Zakupiłem kabel OBD2 i posiadam kilka programów VAG.Problem polega na tym że nie potrafię się połączyć z większością modułów.Łączę się tylko z silnikiem,skrzynią biegów,poduszkami powietrznymi,ABS,centralny zamek.Czasami udaje sie połączyć z licznikiem.Sprawdzałem na kilku programach i dwuch kablach.Podobno może być uszkodzona linia Can ale nie wiem czy to tego przyczyna no i przede wszystkim gdzie jej szukać.Mam nałapane błędy a nie potrafię ich przez to usunąć.Dodatkowo umiał bym sobie sprawdzić dlaczego mi nie działa kilka rzeczy typu el.lusterka,tempomat.reg.kierownicy,Brak zasilania w GPS oraz zmieniarce płyt.Tak go kupiłem i chce się za to zabrać ale nie wiem gdzie szukać usterek.Sprawdzałem bezpieczniki ale nie mam schematu żeby sprawdzić czy są wszystkie.Wyczytałem na forach że jeśli nie działa coś typu np lusterka czy tempomat itd to może być walnięty moduł.Ale żeby tye naraz? :)Jeśli ktoś potrafi mi pomóc w którymś moim problemie to będę wdzięczny.Pozdrawiam.

[ Dodano: 2011-10-04, 20:32 ]
Albo tu wkleje ten post i proszę o jakąś przynajmniej drobną podpowiedż oprucz bezpieczników:)
Witam i proszę o pomoc.Posiadam Audi A8 3.7 Quatro z 1997r.Zakupiłem kabel OBD2 i posiadam kilka programów VAG.Problem polega na tym że nie potrafię się połączyć z większością modułów.Łączę się tylko z silnikiem,skrzynią biegów,poduszkami powietrznymi,ABS,centralny zamek.Czasami udaje sie połączyć z licznikiem.Sprawdzałem na kilku programach i dwuch kablach.Podobno może być uszkodzona linia Can ale nie wiem czy to tego przyczyna no i przede wszystkim gdzie jej szukać.Mam nałapane błędy a nie potrafię ich przez to usunąć.Dodatkowo umiał bym sobie sprawdzić dlaczego mi nie działa kilka rzeczy typu el.lusterka,tempomat.reg.kierownicy,Brak zasilania w GPS oraz zmieniarce płyt.Tak go kupiłem i chce się za to zabrać ale nie wiem gdzie szukać usterek.Sprawdzałem bezpieczniki ale nie mam schematu żeby sprawdzić czy są wszystkie.Wyczytałem na forach że jeśli nie działa coś typu np lusterka czy tempomat itd to może być walnięty moduł.Ale żeby tye naraz? :)Jeśli ktoś potrafi mi pomóc w którymś moim problemie to będę wdzięczny.Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:19
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2003
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Olesno
Zacznę od tego, że A8 z 1997 roku najprawdopodobniej nie ma szyny CAN. Też mam A8 z 1997 i ze sterownikami łączę się za pomocą standardowego kabla OBD2 KKL.danielgsm pisze:AAAAA super.Dzięki wielkie.Mam jeszcze kilka problemów ale na Elektrodzie.Może tam mi ktoś jeszcze podpowie?http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 37#9993337
[ Dodano: 2011-10-04, 20:32 ]
Albo tu wkleje ten post i proszę o jakąś przynajmniej drobną podpowiedż oprucz bezpieczników:)
Witam i proszę o pomoc.Posiadam Audi A8 3.7 Quatro z 1997r.Zakupiłem kabel OBD2 i posiadam kilka programów VAG.Problem polega na tym że nie potrafię się połączyć z większością modułów.Łączę się tylko z silnikiem,skrzynią biegów,poduszkami powietrznymi,ABS,centralny zamek.Czasami udaje sie połączyć z licznikiem.Sprawdzałem na kilku programach i dwuch kablach.Podobno może być uszkodzona linia Can ale nie wiem czy to tego przyczyna no i przede wszystkim gdzie jej szukać.Mam nałapane błędy a nie potrafię ich przez to usunąć.Dodatkowo umiał bym sobie sprawdzić dlaczego mi nie działa kilka rzeczy typu el.lusterka,tempomat.reg.kierownicy,Brak zasilania w GPS oraz zmieniarce płyt.Tak go kupiłem i chce się za to zabrać ale nie wiem gdzie szukać usterek.Sprawdzałem bezpieczniki ale nie mam schematu żeby sprawdzić czy są wszystkie.Wyczytałem na forach że jeśli nie działa coś typu np lusterka czy tempomat itd to może być walnięty moduł.Ale żeby tye naraz? :)Jeśli ktoś potrafi mi pomóc w którymś moim problemie to będę wdzięczny.Pozdrawiam.
Co do niedziałających urządzeń/sterowników to na początek musisz sprawdzić bezpieczniki i przekaźniki. Schematów elektrycznych i innych informacji szukaj w programie AESIS lub ELSA, poniżej link do tematu na forum:
http://a8team.pl/topics28/492.htm?sid=890ed136f9ced2537a8545a55b6b67df
Zgadza się,nie ma.klesk1986 pisze: Zacznę od tego, że A8 z 1997 roku najprawdopodobniej nie ma szyny CAN. Też mam A8 z
A na Elektrodzie kolego danielgsm, to trochę robili se z ciebie jaja z tą listwą CAN :-/
Podczas instalacji Vag-a jest też coś takiego:
Uwaga ! W przypadku kiedy poprawnie zainstalowany program nie może nawiązać komunikacji z niektórymi sterownikami pojazdu,zalecamy zmniejszenie wartości CZASU LATENCJI (latency timer)