![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Nie chce odpalic
[D2 00 3.3TDI ] Nie chce odpalic
Witam kolegów
pierwszy raz od roku posiadania tego auta moja ósemka totalnie zdechła. Nie idzie jej odpalic kręci ale nie odpala ,wcześniej jeszcze odpalała w zime potem zaczeła kapryśic raz odpaliła raz nie a teraz zaniemówiła całkowicie. Stoji już trzeci dzień a ja nie wiem do kogo ją zaprowadzic bo nikt nie chcę się podjąc . moje pytanie brzmi ,,Czy mógł stracic kompresje ? , Czy może są to objawy wtrysków ?? , nadmienie że przy 90 stopniach też nie było mocnych żeby go odpalic , jeśli ktoś z kolegów mógł by mi podpowiedziec co z tym robic był bym wdzięczny
Pozdrawiam
pierwszy raz od roku posiadania tego auta moja ósemka totalnie zdechła. Nie idzie jej odpalic kręci ale nie odpala ,wcześniej jeszcze odpalała w zime potem zaczeła kapryśic raz odpaliła raz nie a teraz zaniemówiła całkowicie. Stoji już trzeci dzień a ja nie wiem do kogo ją zaprowadzic bo nikt nie chcę się podjąc . moje pytanie brzmi ,,Czy mógł stracic kompresje ? , Czy może są to objawy wtrysków ?? , nadmienie że przy 90 stopniach też nie było mocnych żeby go odpalic , jeśli ktoś z kolegów mógł by mi podpowiedziec co z tym robic był bym wdzięczny
Pozdrawiam
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
kolego niedawno o tym pisałem że w modelach 3.3 tdi często pada zawór rozdzielacza paliwa (u mnie tak było
) to jest to urządzonko jak podniesiesz maskę i osłonę znajduje się przed tobą http://moto.allegro.pl/audi-a8-3-3-tdi- ... 57431.html na zdjęciu brakuje rozdzielacza po prawej stronie a po lewej czujnika ale tak wygląda sam rozdzielacz żeby być pewnym że to zawór lub czujnik ( u kolegi padł czujnik) najlepiej niech mechanik zmierzy ciśnienie paliwa za pompą i za rozdzielaczem u mnie za rozdzielaczem 50atm a za pompą 500atm oczywiście może być całkiem inna przyczyna u ciebie (może być pompa
)ale najszybciej i najtaniej jest sprawdzić tak jak pisałem jakby co to dzwoń chętnie pomogę 601636163


pawlik 36
U mnie właśnie ten zawór regulacji ciśnienia padł te same objawy co u Ciebie, dodatkowo u mnie pojawiały się pęcheżyki powietrza w rurce od paliwa. Zawór wymieniłem na nowy i śmiga. u mnie były błędy zwarcie do masy i przekroczenie wartości maksymalnej ciśnienia, błąd odczytu z czujnika ciśnienia. Każdy mechanik powie Ci że to są błędy sporadyczne bo tak mu powie komputer. u mnie już wcześcniej fiksował ale po skasowaniu błędów odpalał bez problemu aż w końcu się skończył na dobre. wymieniłem na nowy u mnie koszt 300zł. Pozdrwiamsławek 36 pisze: w modelach 3.3 tdi często pada zawór rozdzielacza paliwa
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8