[D2 94 4.2PB ] Za małe obroty
[D2 94 4.2PB ] Za małe obroty
witam koledzy mam problem z a8 4.2quattro mam za male obroty na p ale chodzi rowno jak wrzuce na r obroty jeszcze bardziej spadaja ze czasem nawet zgasnie i tak przez sekunde dwie potem sie podnosza ale i tak sa za male jeszcze mniejsze niz na p, zas na d czyli drive to tez wg mnie za slabe czasem nawet ok 600obr co moze byc przyczyna moze skrzynia??? w czasie jazdy nie szarpie a moze co innego naprawde nie wiem
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 19:25 przez klon_84, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie jest podobnie , tylko autko nie gaśnie , jak autko zejdzie ze ssania to obroty mam w granicach 600 na "D" , a jak wrzucę na "P" lub na "N" są w granicach 650obr/min (z tego co wag pokazuje) tak że chyba to normalne obroty no chyba że u mnie jest też coś nie tak ;-)klon_84 pisze:na d czyli drive to tez wg mnie za slabe czasem nawet ok 600obr
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
- Lokalizacja: Zabierzów
ja bym przegladnal wszystko na dolocie od filtra (moze zapchany) + ew. jakies lewe powietrze (szczelnosc układu dolotowego i rurek podciśnienia - miałem u mnie pęknięta rurkę "Y" od podciśnienia kolo przepustnicy po prawej i były jakieś problemy nierówną pracą akurat - fachowiec od razu usłyszał syczenie lewego powietrza, ja nie zwróciłem uwagi.. do tego przepustnice też warto przeczyścić ale mogą być też problemy - bo teraz nieszczelności np od wytarcia części metalowych mogą być "uszczelnione" syfem a po przeczyszczeniu może okazać się ze są i zaś lewe powietrze się dostaje i może być koniecznośc wymiany przepustnicy - jest ryzyko (wg mojego mechanika)..
pzdr
acha można spróbować zrobić adaptację przepustnicy, może był aku odłączony dłużej?
pzdr
acha można spróbować zrobić adaptację przepustnicy, może był aku odłączony dłużej?
i to bedzie chyba przyczyna u mnie bo troszke tego oleju bierze i jak zapalam zimny to dymek tez popuści ale na jesien to zrobie wymienie wszystkiepaulo79 pisze:Zbyt male obroty moga byc powodem ubogiej mieszanki ale najpierw mozna sprawdzic czy obr pokrywaja sie z obr na vagu oby wykluczyc przeklamanie obrotomierza. Zuzyte uszczelniacze zaworowe tez daja objawy niskich obrotow