Witam,
Wymienilem pompe paliwa, od tego czasu dziwnie sie zachowuje silnik : zapala -warknie i gasnie, i tak za kazdym razem. (nie da sie zapalic tez na LPG -wymuszajac start na centralce LPG)
Jak wyjme bezpiecznik od pompy paliwa, da sie zapalic na LPG i jezdzi ok.
Co proponujecie sprawdzic ?
Pozdrawiam
Rafał
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Zapala po 2 sek gaśnie, na LPG ok.
[D2 99 4.2PB/LPG ] Zapala po 2 sek gaśnie, na LPG ok.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Stworek, łącznie zmieniany 1 raz.
Najpierw podepnij Vaga i zobacz co go boli , potem można poczatować .
Może pompę masz źle wsadzoną , może pompa padła , może coś w silniku , tak można sobie gdybać .
Może pompę masz źle wsadzoną , może pompa padła , może coś w silniku , tak można sobie gdybać .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

A ja smiem twierdzic ze standardowo zle zamontowana pompa i nie zaciaga. Zalej za polowe benzyny i zobacz. Moze pompa byc wadliwa bo tez tak bywa. VAG pewnie nic nie pokaze lub pokaze lub pokaze szereg dziwnych bledow. Dolej za polowe i sprawdz, jesli nie odpali to zobacz na wezu przy pompie czy pompuje paliwo, jesli pompuje to spradz iskre, jesli jest iskra a auto nie odpala na pb a na lpg pali to ktorys wtrysk nie domaga a jesli.... to pisz dalej,cos zaradzimy
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra