Post
autor: COZZI » 28 kwie 2012, 17:11
Dzieki koledzy- to juz cos wiecej wiem - oczywiscie pierwsze podlacze i zczytam bledy jakie sie pojawia, co do przebiegu sam sie nie oszukuje i dobrze zdaje sobie sprawe ze to juz oszukany pokazuje licznik- (swoja droga ciekawe czy jest jakas mozliwosc dowiedziec sie jaki jest faktyczny przebieg- choc moze lepiej niewiedziec :roll:
)
Co do sterownika turbiny - bo to jest taka bardzo opcja , o ktorej juz gdzies uslyszalem i wydaje sie byc trafiona diagnoza- Pytanie: dlaczego dochodzi do jego uszkodzenia, chodzi mi o to, zebym nie wymienil nowego i za chwile zepsuje sie on od nowa bo przyczyny nie wyeliminowalem - jesli mozesz kolego mazur6662 to prosze rowniez o wiecej danych tej czesci, moze nr - Pieknie dziekuje za dotychczasowe porady.
Wchodzac glebiej i opisujac moje marzenie coraz bardziej sklaniam sie do tego powiedzenia "Uwazaj o czym marzysz bo lubi sie spelnic" czyli zawsze jakis haczyk - w moim przypadku autko jest marzeniem ale problemy sie w nim kumuluja- poczawszy od tego problemu z utrata mocy ( powiedzmy sterownik turbiny, jeszcze nie potwierdzony) idac dalej- rechot po starcie- czyli napinacze, lancuszki-generalnie nowy rozrzad -nie male koszty, klimatyzacja nie dziala- zakladam regeneracje sprezarki oraz szczelnosc, wymiana olejow i plynow, filtrow,- tutaj pojawia sie kolejne pytanie- mam wlewac longlife II, ale z tego co wiem to juz nieprodukuja takiego oleju- co jest odpowiednikiem..., jak wogole rozpoznac czy mam cos takiego jak filtr czastek stalych- bo slyszalem ze moze tez to mam, inny niepokojacy dzwiek to zdarzal mi sie kilka razy taki rzechot- i auto wtedy takjakby "slizgalo na sprzegle", gorzej ciagnie, znacznie gorzej i ten okropny dzwiek- czasem pomaga zgaszenie oraz ponowne odpalenie samochodu, czasem po kilku razach trzeba zgasic i zapalic zeby ustalo- to chyba takie najwieksze moje bolaczki- jest tego sporo- cieszylem sie i podpalilem bo troche tansze auto- a jak juz pojechalem ogladac, wsiadlem, przejechalem sie nawet z tym glownym problemem to od razu LOVE, nie moglem nie kupic - teraz takie podsumowujace pytanko- co z nim zrobic- inwestowac i doprowadzic do porzadku i cieszyc sie, wiedzac co jest na bank zrobione, ale zdrugiej strony stare autko - czy np sprzedac, chocby na czesci i pieniadze ktore mialbym wsadzic w remont dolorzyc i kupic nowsze - choc nie ukrywajac tez pewnie podobne problemy pojawia sie za jakis czas w tym nowszym...? :-? Dodam na konie bo sie troche rozpisalem - ale moze ktos majac juz takie autko, autka wie co najlepiej zrobic w mojej sytuacji... na deser zdradze moja wizualna zachcianke - mam auto 2004r wiec podwojny gril- ale praktycznie udalo mi sie skompletowac czesci do przerobki na model z duzym grilem - ale wersja S8, pionowe chromy w grilu, zderzak z wiekszymi lotami przy halogenach, lampy (tez mam problemik bo moja wersja ma w lampie dwa glowne "swiatla" soczewka do xenonu oraz swiatla dlugie z postojowymi- a ja kupilem lampy z takim czyms ekstra pomiedzy- chyba to jest doswietlenie zakretow wiec pojawi sie problem z podlaczeniem zapewne- apropo-jesli to cos komus pomoze- poznalem gostka ktory zmienil sobie lampy zwykle na te z ledami (5 diod tam gdzie sa dlugie normalnie) i nie bylo problemow- moowil wystarczy cos zkonfigurowac w systemie,) , oraz oczywiscie maska pod duzy grill- blotniki przednie mam nadzieje zostaja takie same z grilem podwojnym i do duzego grila. Przepraszam jesli to zbyt dlugie wypracowanie ale mocno zaczynam sie zastanawiac co dalej robic z tym autkiem- dzieki piekne za podpowiedzi i pomoc -pozdrawiam