![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Gdzie znajduje się moduł komfortu
[D2 98 4.2PB/LPG ] Gdzie znajduje się moduł komfortu
Witam mam problem z komunikacją vaga z modułem komfortu mimo to ,że kiedyś tym samym sprzętem się z nim komunikowałem (identyczną sytuację ma mój kolega z pracy tylko w szaranie). Gdzie w a8 z 98 roku on się znajduje bo mam wrażenie ,że gdzieś za licznikiem bo jak próbuję się z nim połączyć to coś tam cyka .
Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 23:19 przez PIPPEN, łącznie zmieniany 1 raz.
Hm to dlaczego raz mi sie skomunikował?
To mi powiedz gdzie sprawdzić jak mi w zamku walnął mikrostyk z podświetleń tzn nie działa ani lampka na drzwiach ani pod fotelem bo wtedy jak wszedłem w moduł komfortu to właśnie tam wyświetlił ten błąd.
I gdzie kodować kluczyki bo z tego co wiem to też w module komfortu jest ta opcja.
To mi powiedz gdzie sprawdzić jak mi w zamku walnął mikrostyk z podświetleń tzn nie działa ani lampka na drzwiach ani pod fotelem bo wtedy jak wszedłem w moduł komfortu to właśnie tam wyświetlił ten błąd.
I gdzie kodować kluczyki bo z tego co wiem to też w module komfortu jest ta opcja.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Mówię Wam ,że jest na to jakiś knif bo gadałem z kolesiem co jest elektronikiem i sie śmiał z tematu bo dobrze wiedział o co chodzi tylko nie sprzeda wiedzy za darmo. W ogóle nie może być to przypadkiem ,że w 2 samochodach dało się wejść a nagle się nie da.Ten jeden vag np . nie wchodzi mi w centralny zamek a drugi bez problemu a więc vag vagowi nie równy.
Nie wiadomo czy grupa volkvagena nie ma jakiegoś zabezpieczenia na ten moduł w niektórych modelach. W ogóle jak zaprogramować dodatkowe klucze jak ja to w vagu mam w module komfortu.
Nie wiadomo czy grupa volkvagena nie ma jakiegoś zabezpieczenia na ten moduł w niektórych modelach. W ogóle jak zaprogramować dodatkowe klucze jak ja to w vagu mam w module komfortu.
Nie mówię ,że nie masz racji tylko też trochę czasu siedzę już w samochodach i wiem co widziałem połączył sie vag z modułem komfortu a teraz już nie wchodzi nawet kasowałem błędy z tego stycznika w zamku lecz samo skasowanie nic nie pomogło bo będzie walnięty jeden z kilku mikrostyków w zamku. Ten kolo o którym pisałem też jest z branży i też wywalił oczy bo to samo zro0biło się w jego szaranie - 1 podłączenie do modułu komfortu i koniec więcej się nie da nie wchodzi , ale Ty widocznie masz swoje a 8 od nowości że tak się zarzekasz ,że nie będzie żadnej blokady z aso bądź innego ustrojstwa
PIPPEN, Raczej chodzi o to że kolega Tomek rozbiera a8 na części i raczej by znalazł coś takiego w którejś , czyż nie Tomku :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

OK ale skąd nagle wywaliło taki błąd którego według waszych założeń w ogóle nie powinno być - tylko tego nie kumam- mi to tak na prawdę do niczego nie jest potrzebne tylko tak jak pisałem trochę lat naprawiam fury i to mnie cholernie zdziwiło a potem koleś mówi ,że miał tak samo to już raczej nie zbieg okoliczności. Z tego co wiem to nieraz moduł komfortu występuje pod inną nazwą ale jest tam wiele funkcji tych , które teraz są w modułach komfortu. :mrgreen:
Może wszedłeś zamiast w moduł komfortu to przez przypadek w centralny zamek ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
pewnie tak, wszedl w centralny zamek ktory w A8 pelni kilka funkcji.
Ogolnie jest tak ze duzo ludzi porownuje A6 z A8 ale niestety wiele rozwiazan jest kompletnie innych - chociazby pneumatyczny zamek w A8 i elektryczny w A6. To wystarczy zeby uklady byly kompletnie inne. W A6 w zamku sa 3 mikrostyki, w A8 jeden a dziala wszystko niby podobnie czyli FIS, podswietlenie, oswietlenie nog i drzwi.
Poza tym rozebralem kilka A8 i w zadnej nie znalazlem modulu komfortu, a wszystkie flaki mialem na wierzchu
Ogolnie jest tak ze duzo ludzi porownuje A6 z A8 ale niestety wiele rozwiazan jest kompletnie innych - chociazby pneumatyczny zamek w A8 i elektryczny w A6. To wystarczy zeby uklady byly kompletnie inne. W A6 w zamku sa 3 mikrostyki, w A8 jeden a dziala wszystko niby podobnie czyli FIS, podswietlenie, oswietlenie nog i drzwi.
Poza tym rozebralem kilka A8 i w zadnej nie znalazlem modulu komfortu, a wszystkie flaki mialem na wierzchu

Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
PIPPEN, A jaki masz skaner Vaga ??
Ja mam coś takiego http://moto.allegro.pl/skaner-vag-k-can ... 51187.html i łączy mi się z centralnym zamkiem bez problemu ;-)
Ja mam coś takiego http://moto.allegro.pl/skaner-vag-k-can ... 51187.html i łączy mi się z centralnym zamkiem bez problemu ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
http://moto.allegro.pl/najlepszy-vag-v- ... 81785.html
No mi kolego też łączył się z centralnym i z tym nieszczęsnym modułem komfortu a tera nic.
Śmieszy mnie opinia ,że czegoś nie ma na pewno w aucie ile rozebrałeś tych aut 0.000001 % a jak wiadomo każde a8 jest inne budowane praktycznie na indywidualne potrzeby a więc ta twoja pewność mnie trochę dziwi.
No mi kolego też łączył się z centralnym i z tym nieszczęsnym modułem komfortu a tera nic.
Śmieszy mnie opinia ,że czegoś nie ma na pewno w aucie ile rozebrałeś tych aut 0.000001 % a jak wiadomo każde a8 jest inne budowane praktycznie na indywidualne potrzeby a więc ta twoja pewność mnie trochę dziwi.