![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Szarpnęło i poleciał olej ze skrzyni
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
[D2 FL ALL ] Szarpnęło i poleciał olej ze skrzyni
Witam ponownie, wczoraj gdy jechałem auto mi szarpnęło dość mocno, po 2-3 km zaczęło dość mocno wyć w okolicach skrzyni oraz jest ochlapane olejem w okolicach przedniego prawego koła, zawróciłem w kierunku domu i w tym miejscu gdzie nastąpiło szarpnięcie zobaczyłem dość dużą plamę oleju, wyciek jest na tyle duży że gdy już wracałem do domu mocno szarpało a przy ostrym skręcie skrzynia przestawała ciągnąć.
Teraz moje pytanie czy skrzynia ma jakieś przewody wokół siebie czy możliwe że pękła obudowa skrzyni?
A może ktoś miał z czymś takim do czynienia?
Proszę o pomoc...
Teraz moje pytanie czy skrzynia ma jakieś przewody wokół siebie czy możliwe że pękła obudowa skrzyni?
A może ktoś miał z czymś takim do czynienia?
Proszę o pomoc...
Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Po FL nie,są trzy komory dwie z olejem przekładniowym przedni dyfer i różnicowy i jedna na olej do skrzyni.
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... yV6TDI.pdf
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... yV6TDI.pdf
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
a przed liftem to dyfry pracują w ATFie?123mielony pisze:Po FL nie,są trzy komory dwie z olejem przekładniowym przedni dyfer i różnicowy i jedna na olej do skrzyni.
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... yV6TDI.pdf
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
Więc tak, jest już diagnoza skrzynki...
1. Uszkodzony konwerter
2. uszkodzone tarczki ścierne
3. uszkodzona pompa oleju w skrzyni
koszt według mechanika: 4300zł z olejem, wszystkimi częściami i robocizną.
Mam pytanie czy robić swoją czy kupić regenerowaną z konwerterem za 2500zł bez oleju? mechanik za samą robotę czyli przełożenie skrzyni chce 500zł.
I czy możecie mi polecić kogoś pewnego od regenerowanych skrzynek.
A może się ktoś orientuje ile kosztuje przeróbka na manuala.
Proszę o pomoc.
1. Uszkodzony konwerter
2. uszkodzone tarczki ścierne
3. uszkodzona pompa oleju w skrzyni
koszt według mechanika: 4300zł z olejem, wszystkimi częściami i robocizną.
Mam pytanie czy robić swoją czy kupić regenerowaną z konwerterem za 2500zł bez oleju? mechanik za samą robotę czyli przełożenie skrzyni chce 500zł.
I czy możecie mi polecić kogoś pewnego od regenerowanych skrzynek.
A może się ktoś orientuje ile kosztuje przeróbka na manuala.
Proszę o pomoc.
Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
za 2500zł to nie kupisz regenerowanej skrzyni , tylko używkę , jaką masz pewność że ta skrzynia nie rozsypie się po 1000-2000 km ??Grzechu pisze:Kupiłbym regenerowaną.
Twoja po naprawie za 4300 też będzie właśnie taką regenerowaną.
Jak dajesz do naprawy skrzynię to masz przynajmniej gwarancje , napraw swoją i będziesz miał św. spokój ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Pod Wrocławiem masz serwis do którego swojego czasu bodaj ASO Audi zawoziło skrzynie automatyczne. Nie miałem nigdy z nimi do czynienia więc nie mogę za nich ręczyć.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php
http://www.sserwis.pl/start_pl.php
Dążenie do doskonałości.
- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
Za 2500zł ale starą skrzynię i konwerter muszę oddać temu facetowi.mdamian pisze:za 2500zł to nie kupisz regenerowanej skrzyni , tylko używkę , jaką masz pewność że ta skrzynia nie rozsypie się po 1000-2000 km ??Grzechu pisze:Kupiłbym regenerowaną.
Twoja po naprawie za 4300 też będzie właśnie taką regenerowaną.
Jak dajesz do naprawy skrzynię to masz przynajmniej gwarancje , napraw swoją i będziesz miał św. spokój ;-)
http://allegro.pl/audi-a4-a6-a8-passat- ... 93753.html
Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
Jeśli masz na mysli Łobody warsztat z Biestrzykowa to naprawde polecam. Chłopaki robili kapitalke mojej i oprócz gwarancji mam juz 3 rok bezproblemowego użytkowaniadaro72 pisze:Pod Wrocławiem masz serwis do którego swojego czasu bodaj ASO Audi zawoziło skrzynie automatyczne. Nie miałem nigdy z nimi do czynienia więc nie mogę za nich ręczyć.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php

- TheDaro3333
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
- Lokalizacja: opolskie
I tam właśnie dzisiaj moja fura pojechała na lawecie...Apophis pisze:Jeśli masz na mysli Łobody warsztat z Biestrzykowa to naprawde polecam. Chłopaki robili kapitalke mojej i oprócz gwarancji mam juz 3 rok bezproblemowego użytkowaniadaro72 pisze:Pod Wrocławiem masz serwis do którego swojego czasu bodaj ASO Audi zawoziło skrzynie automatyczne. Nie miałem nigdy z nimi do czynienia więc nie mogę za nich ręczyć.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php
Ci partacze z LUKOSZEK Opole (radze omijać szerokim łukiem) nic nie zrobili w 2 tyg.
Tak jak pisałem wystawili mi kosztorys 4300zł, dzisiaj pojechałem po skrzynie żeby mi ją dali, a oni mówią że jeszcze nie wyciągnęli z samochodu :shock: na moje pytanie skąd wiedzą co się zepsuło skoro jej nie wyciągali powiedzieli że tak przypuszczają i nie trzeba wyciągać skrzyni żeby stwierdzić że uszkodzona jest pompa oleju i konwerter oraz tarczki :shock: . Ostro się wkurzyłem, nie zapłaciłem ani grosza (no bo za co?!) i zadzwoniłem do Łobody facet przyjechał z lawetą załadował i powiedział że na poniedziałek będzie na 99% gotowy.
Taniej nie będzie ale przynajmniej solidnie...taką mam nadzieje
Moja historia z Audi:)
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99
1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99