Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Szarpnęło i poleciał olej ze skrzyni

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

[D2 FL ALL ] Szarpnęło i poleciał olej ze skrzyni

Post autor: TheDaro3333 » 28 maja 2012, 07:45

Witam ponownie, wczoraj gdy jechałem auto mi szarpnęło dość mocno, po 2-3 km zaczęło dość mocno wyć w okolicach skrzyni oraz jest ochlapane olejem w okolicach przedniego prawego koła, zawróciłem w kierunku domu i w tym miejscu gdzie nastąpiło szarpnięcie zobaczyłem dość dużą plamę oleju, wyciek jest na tyle duży że gdy już wracałem do domu mocno szarpało a przy ostrym skręcie skrzynia przestawała ciągnąć.
Teraz moje pytanie czy skrzynia ma jakieś przewody wokół siebie czy możliwe że pękła obudowa skrzyni?
A może ktoś miał z czymś takim do czynienia?
Proszę o pomoc...
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 28 maja 2012, 09:34

Przewody są do chłodnicy oleju.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 28 maja 2012, 11:11

Przednie prawe koło, z tej strony jest mechanizm różnicowy, może on tylko się rozsypał - jest szansa naprawy bez wyciągania skrzyni.

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 28 maja 2012, 12:17

A czy mechanizm różnicowy jest smarowany tym samym olejem co skrzynia?
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 28 maja 2012, 12:41

Po FL nie,są trzy komory dwie z olejem przekładniowym przedni dyfer i różnicowy i jedna na olej do skrzyni.
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... yV6TDI.pdf

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 28 maja 2012, 12:59

Dzięki za schemacik...
Już samochód pojechał na lawecie do naprawy nie będę sam tego grzebał bo nie mam o tym pojęcia...jak będzie po naprawie to napisze co i jak.
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 28 maja 2012, 20:35

123mielony pisze:Po FL nie,są trzy komory dwie z olejem przekładniowym przedni dyfer i różnicowy i jedna na olej do skrzyni.
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... yV6TDI.pdf
a przed liftem to dyfry pracują w ATFie?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 29 maja 2012, 08:23

maciu nie wiem jak jest w prefl i dlatego napisałem tylko o pofl.

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 06 cze 2012, 18:26

Więc tak, jest już diagnoza skrzynki... :cry:
1. Uszkodzony konwerter
2. uszkodzone tarczki ścierne
3. uszkodzona pompa oleju w skrzyni
koszt według mechanika: 4300zł z olejem, wszystkimi częściami i robocizną.

Mam pytanie czy robić swoją czy kupić regenerowaną z konwerterem za 2500zł bez oleju? mechanik za samą robotę czyli przełożenie skrzyni chce 500zł.

I czy możecie mi polecić kogoś pewnego od regenerowanych skrzynek.
A może się ktoś orientuje ile kosztuje przeróbka na manuala.
Proszę o pomoc.
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

Grzechu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 44
Rejestracja: 09 sty 2012, 01:45
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Grzechu » 07 cze 2012, 09:38

Kupiłbym regenerowaną.

Twoja po naprawie za 4300 też będzie właśnie taką regenerowaną.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 cze 2012, 10:20

Grzechu pisze:Kupiłbym regenerowaną.

Twoja po naprawie za 4300 też będzie właśnie taką regenerowaną.
za 2500zł to nie kupisz regenerowanej skrzyni , tylko używkę , jaką masz pewność że ta skrzynia nie rozsypie się po 1000-2000 km ??
Jak dajesz do naprawy skrzynię to masz przynajmniej gwarancje , napraw swoją i będziesz miał św. spokój ;-)

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 07 cze 2012, 10:40

Pod Wrocławiem masz serwis do którego swojego czasu bodaj ASO Audi zawoziło skrzynie automatyczne. Nie miałem nigdy z nimi do czynienia więc nie mogę za nich ręczyć.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 07 cze 2012, 10:47

mdamian pisze:
Grzechu pisze:Kupiłbym regenerowaną.

Twoja po naprawie za 4300 też będzie właśnie taką regenerowaną.
za 2500zł to nie kupisz regenerowanej skrzyni , tylko używkę , jaką masz pewność że ta skrzynia nie rozsypie się po 1000-2000 km ??
Jak dajesz do naprawy skrzynię to masz przynajmniej gwarancje , napraw swoją i będziesz miał św. spokój ;-)
Za 2500zł ale starą skrzynię i konwerter muszę oddać temu facetowi.

http://allegro.pl/audi-a4-a6-a8-passat- ... 93753.html
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

Gość

Post autor: Gość » 07 cze 2012, 23:18

daro72 pisze:Pod Wrocławiem masz serwis do którego swojego czasu bodaj ASO Audi zawoziło skrzynie automatyczne. Nie miałem nigdy z nimi do czynienia więc nie mogę za nich ręczyć.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php
Jeśli masz na mysli Łobody warsztat z Biestrzykowa to naprawde polecam. Chłopaki robili kapitalke mojej i oprócz gwarancji mam juz 3 rok bezproblemowego użytkowania :)

Awatar użytkownika
TheDaro3333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 04 sty 2011, 19:21
Lokalizacja: opolskie

Post autor: TheDaro3333 » 08 cze 2012, 15:46

Apophis pisze:
daro72 pisze:Pod Wrocławiem masz serwis do którego swojego czasu bodaj ASO Audi zawoziło skrzynie automatyczne. Nie miałem nigdy z nimi do czynienia więc nie mogę za nich ręczyć.
http://www.sserwis.pl/start_pl.php
Jeśli masz na mysli Łobody warsztat z Biestrzykowa to naprawde polecam. Chłopaki robili kapitalke mojej i oprócz gwarancji mam juz 3 rok bezproblemowego użytkowania :)
I tam właśnie dzisiaj moja fura pojechała na lawecie...

Ci partacze z LUKOSZEK Opole (radze omijać szerokim łukiem) nic nie zrobili w 2 tyg.
Tak jak pisałem wystawili mi kosztorys 4300zł, dzisiaj pojechałem po skrzynie żeby mi ją dali, a oni mówią że jeszcze nie wyciągnęli z samochodu :shock: na moje pytanie skąd wiedzą co się zepsuło skoro jej nie wyciągali powiedzieli że tak przypuszczają i nie trzeba wyciągać skrzyni żeby stwierdzić że uszkodzona jest pompa oleju i konwerter oraz tarczki :shock: . Ostro się wkurzyłem, nie zapłaciłem ani grosza (no bo za co?!) i zadzwoniłem do Łobody facet przyjechał z lawetą załadował i powiedział że na poniedziałek będzie na 99% gotowy.
Taniej nie będzie ale przynajmniej solidnie...taką mam nadzieje
Moja historia z Audi:)

1. Audi 80 B3 1,8i `88
2. Audi 100 C4 2,5 TDi `93
3. Audi A8 D2 2,5 TDi `99

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl