Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 4.2PB/LPG ] Złe czasy wtrysków na PB

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 01 cze 2012, 06:36

A moduły zapłonowe zamieniałeś stronami. Bo u mnie jak padł moduł to też kulał silnik na jednym garku. Na gazie było czuć bardziej na benzynie znacznie mniej. Może tu tkwi problem?
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 01 cze 2012, 11:13

Koledzy a czym jest spowodowane wydłużenie czasu wtrysku na lpg ? za duże lub za małe dysze? silnik na wolnych obrotach na benzynie ma czasy wtryskow 2.7 ms a na gazie jest 3.9 ms. chyba przez to również więcej pali niż powinien?

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 01 cze 2012, 17:14

Wymieniłem podejżany wężyk od podciśnienia i Mapsensor (miałem drugi) i problemu nie ma....
Teraz nie wiem czy przyczyna to wężyk czy mapsensor.....ale ważne że już jest OK.
Nie wiedziałem że podciśnienie w LPG ma taki wpływ na pracę silnika....
Teraz czasy mam takie, (wszystkie równe):
PB - 3.2
LPG - 4.8
I też mam pytanie jak kolega czy taka różnica nie będzie miała wpływu na ilość spalanego gazu????

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 05 cze 2012, 10:10

Bedzie ale zależy jak jest pod obciążeniem na wyższych obrotach,.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 05 cze 2012, 10:15

A ja się dowiedziałem na forum LPG że czasy wtrysków zawsze będą inne ma na to wpływ inna budowa wtryskiwaczy gazowych niż benzynowych i jeżeli sondy oscylują prawidłowo i nie zapętla wtryskiwaczy nie powinno palić więcej. :mrgreen:

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 05 cze 2012, 14:33

Piszesz o czasach wtryskiwaczy benzynowych na lpg czy o czasach wtrykiwaczy gazowych?. Najważniejsze aby benzynowe na pb i na lpg były takie same. Gazowe aby się niezapetlaly, ich czasy Nie mają znaczenia

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 05 cze 2012, 20:50

Piszę o czasach wtrykiwaczy gazowych w stosunku do czasów wtryskiwaczy benzynowych. Natomiast czasy wtryskiwaczy benzynowych po przełaczeniu na gaz nie ulegają zmianie, są takie same.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 06 cze 2012, 21:15

riki76 pisze: Natomiast czasy wtryskiwaczy benzynowych po przełaczeniu na gaz nie ulegają zmianie, są takie same.
I tak mam być,

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 06 cze 2012, 22:28

Szukam jeszcze sporadycznie uciekającego podciśnienia na wolnych obrotach (bieg jałowy) czasem jest jak powinno a czasem nie, czy przyczyną moze być ta gruszka od podcisnienia z przodu auta??? przycina się lub cos w tym stylu...

[ Dodano: 2012-07-04, 22:51 ]
Panowie drążę temat dalej bo zauważyłem że nie do końca jest OK z tym podciśnieniem.
Tzn kiedy MAPsensor wskazuje wartość 0.30 jest git silnik pracuje super rozjazdów nie ma ale zdaża sie czasami że wartość MAPsensora wzrasta na 0.35 (mowa o wolnych obrotach biegu jałowego) i jest lipa jak wcześniej silnik pracuje nierówno, mapy się rozjeżdżają
Co może powodować takie sporadyczne wachania MAP - podcisnienia???

[ Dodano: 2012-07-06, 21:03 ]
Temat dalej aktualny:
To nie podciśnienie było przyczyną bo problem powrócił... :/
Dzisiaj zamieniałem stronami moduły zapłonowe żeby w ostateczności wyeliminować tą przyczynę, ale nic to nie dało.
Próbowałem już chyba wszystkiego
świece zamienione stronami - na 4 cylindrze podejżanie czysta
cewki zapłonowe zamieniane stronami
wtryskiwacze PB zamieniane stronami
wtryskiwacze LPG zamieniane stronami
wężyki od wtryskiwaczy LPG do kolektora drożne
sondy lambda zamieniane stronami
podciśnienie - wymienione wszystkie wężyki
wymieniona uszczelka pod kolektorem ssącym
wkrętki wykręcone i wkręcone na klej - drożne - szczelne

Cały problem jest tylko na LPG w banku 1 jak wyłączę w programie do LPG wtryskiwacz gazowy nr 4 (czwarty cylinder) czasy wtrysków się pokrywają i brak problemu równo pracuje, sondy pięknie oscylują. Na benzynie chodzi wręcz idealnie.

[ Dodano: 2012-07-27, 23:29 ]
Temat załatwiony, przyczyna złej pracy na LPG w moim przypadku to uszkodzony komputer LPG stwierdzono w fabryce produkującej STAG-a wymieniono mi komputer w ramach gwarancji i po załozeniu nowego auto ożyło.... :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl