[D2 97 4.2PB ] Na Drive samochód zjeżdża z górki
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń
[D2 97 4.2PB ] Na Drive samochód zjeżdża z górki
witam jak w temacie dzisiaj pierwszy raz zatrzymalem sie pod dosc duza gorke i gdy zdjalem noge z chamulca samochod zaczol zjezdzac w dol to normalne???? przyznam ze gorka byla spora a na mniejszych trzyma normalnie prosze o odpowiedz
Ostatnio zmieniony 25 cze 2012, 12:38 przez lukasz1986, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak , jak staniesz na światłach i masz "D" to skrzynia jest "wyprzęgana" , w momencie gdy dodasz gazu automatycznie (chyba ciśnienie w skrzyni to robi) wrzucany jest bieg 1.
Jeśli staniesz pod lub z górki , zgasisz silnik zostawiając na "D" to tak samo jak byś zostawił samochód na "N" - z toczy się ;-)
Trzeba sobie w bić do głowy , że przed wyłączeniem zapłonu TRZEBA drążek zmiany biegów ustawić w pozycji "P" i na hamulcu ręcznym ( pomocniczym)
Jeśli staniesz pod lub z górki , zgasisz silnik zostawiając na "D" to tak samo jak byś zostawił samochód na "N" - z toczy się ;-)
Trzeba sobie w bić do głowy , że przed wyłączeniem zapłonu TRZEBA drążek zmiany biegów ustawić w pozycji "P" i na hamulcu ręcznym ( pomocniczym)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Mi się wydaje, że kolega stanął pod górkę na D przy odpalonym silniku- więc reasumując to nie jest normalne..mdamian pisze:..
Jeśli staniesz pod lub z górki , zgasisz silnik zostawiając na "D" to tak samo jak byś zostawił samochód na "N" - z toczy się ;-)
Trzeba sobie w bić do głowy , że przed wyłączeniem zapłonu TRZEBA drążek zmiany biegów ustawić w pozycji "P" i na hamulcu ręcznym ( pomocniczym)
Apophis, Raczej na odpalonym nie powinien się cofnąć do tyłu , chyba że skrzynia nie trzyma ciśnienia . Bynajmniej ja takiej górki nie znalazłem , z której by mi się samochód cofnął (na odpalonym silniku) No ale raczej jak jest bardzo stroma to skrzynia może mieć za słabe ciśnienie i samochód może się z toczyć ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
W audi co prawda nie przypominam sobie by mi sie cos takiego zdarzyło szczególnie po remoncie skrzyni,ale wcześniej latałem omega i tam bywało że przy jakims stromym podjeździe to nie trzymała sie juz tak.Ale takie strome wzniesienia to rzadko spotykane są,jesli w wrunkach drogowych auto sie do tyłu toczy to jet cos nie tak.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń
tak jak napisalem samochod wtedy chodzil i ze jak sie gasi to wiem ze trzeba dac na P.normalnie w miescie czy na malych wzniesieniach trzyma normalnie ze zmianami biegow nie ma problemu jedno co zauwazylem cieknie mi olej z przedniej poloski od kierowcy i z miski ale czy to moze byc przyczyna??? oleju wykapalo mi pare kropli mam zamiar wymienic olej i filtr i przy okazji simmering czy nie wiem co tam jest dzieki za odpowiedz
Koledzy
Koledzy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
- Lokalizacja: Zabierzów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń
Konwerter sie regeneruje lub kupuje regenerowany,dając wlasny w zamian.To najtańsza opcja poza kupnem uzywanego sprawnego. Koszt chyba ok 1500zł plus wymiana.lukasz1986 pisze:Kolego a jak z tym konwerterem???da sie to naprawic czy trzeba wymienic i jesli sie orientujesz to jakie sa koszty czegos takiego
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń
O ile dobrze kojarzę , konwerter to (chyba) sprzęgło hydrokinetyczne , czyli podnośnik , narzędzia i jazda .lukasz1986 pisze:to nie tak tragicznie jeszcze a samodzielnie mozna sie ztym bawic czy lepiej nie????
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń
Panowie moja skrzynia jest po remoncie (w styczniu był ten remont), no i do tej pory wszystko było ok, pod każdą górkę jaką wjechałem to auto sie stało w miejscu na puszczonym hamulcu i na D, a dzisiaj wjechałem pod standardową górkę, pod którą często wjeżdżam, no i nie wiem czemu ale auto zaczęło toczyć się w dół.
Konwerter już padł? Możliwe to jest? Dodam że mam szarpania przy przełączaniu z D na R i odwrotnie, ale to było od początku po remoncie.
Olej w skrzynii jest, w mechanizmie także.
Konwerter już padł? Możliwe to jest? Dodam że mam szarpania przy przełączaniu z D na R i odwrotnie, ale to było od początku po remoncie.
Olej w skrzynii jest, w mechanizmie także.