![]() |
![]() |
[D2 98 2.8PB ] Gaśnie po szybkiej jeździe.
[D2 98 2.8PB ] Gaśnie po szybkiej jeździe.
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Mój problem polega na tym że jak trochę "podepczę" ale bez szaleństw to po kilku chwilach auto mi gaśnie i nie mogę odpalić przez jakieś 20 minut, następnie odpala bez problemu i mogę jechać do czasu następnego przymusowego postoju... U mechanika wymienili mi świece wczoraj, kable od świec, filtr powietrza i czyszczona była przepustnica (raczej bez adaptacji). Myślałem że będzie okej, jednak po przejażdżce 14 km auto znów zgasło po wyjeździe z ronda (normalnie się rozpędzałem) schemat ten sam, 20 minut postoju i mogłem jechać. Jakieś sugestie ? mam nadzieje że to nie przepustnica, Pozdrawiam
Z objawow wynika ze czujnik walu moze padac, w wiekszosci przypadkow ecu nie zapisuje tego bledu wiec pewnie vag nic nie wykaze lub pokaze zupelnie co innego. Sprawa prosta do sprawdzenia, wystarczy miernikiem sprawdzic opornosc czujnika na wtyczce i wszystko bedzie jasne bez dlubania w innych rzeczach. To na poczatek a pozniej bedziemy szukac dalej
moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
Witam ponownie, błędy przepisane z kartki:
17978 -Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570 - 35- 10 -- Sporadyczny
16534 - Zespół 2; sonda 1
P0150 - 35- 10 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
16518 - Zespół 1; sonda 1
P0134 - 35-10 - brak aktywności - Sporadyczny
16706 - Czujnik obrotów silnika (G28)
P0322 - 35-10 - brak sygnału - Sporadyczny
Elektryk stwierdził że powodem takiego stanu rzeczy może być ostatnia pozycja, 20 minutowy postój wyjaśnił schładzaniem czujnika. Chłodny jest znów sprawny na krótki czas, zamówiłem czujnik, w poniedziałek wymiana
17978 -Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570 - 35- 10 -- Sporadyczny
16534 - Zespół 2; sonda 1
P0150 - 35- 10 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
16518 - Zespół 1; sonda 1
P0134 - 35-10 - brak aktywności - Sporadyczny
16706 - Czujnik obrotów silnika (G28)
P0322 - 35-10 - brak sygnału - Sporadyczny
Elektryk stwierdził że powodem takiego stanu rzeczy może być ostatnia pozycja, 20 minutowy postój wyjaśnił schładzaniem czujnika. Chłodny jest znów sprawny na krótki czas, zamówiłem czujnik, w poniedziałek wymiana
Na 99,999% będzie dobrze po wymianie tego czujnika,też przez to przechodziłem.kosovo pisze:Mam nadzieje ze po wymianie tegoż czujnika będzie dobrze...
Mam nadzieję,że zamówiłeś/kupiłeś oryginalny czujnik,nie wiem ile w tym prawdy,ale nawet VEMO potrafi dość szybko paść.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli 

Widze ze kasa na elektryka wywalona w bloto bo jest dokladnie tak jak pisal kolega wyzej, oprocz bledu czujnika szereg innych smieci a mozna bylo samemu to sprawdzic w 5 min i jaka bys mial satysfakcje bo przeciez po to jest to forum aby pomagac a do elektryka to kazdy moze podjechac ... wiec po co zasmiecac forum a pozniej sie poddawac. Ja jezdzilem na podrobie czujnika i hulal przez rok u mnie a teraz szwagier lata nastepny rok i jest ok
Nie mam kabla ani miejsca żeby grzebać w samochodzie, autko stoi pod chmurką. Elektryk kosztował mnie 40 zł. Czujnik zamówiłem Bosch więc powinno być okej
Jak już kiedyś będę mieć garaż (daj Bóg) to chętnie sam wykonam takie operacje
Pozdrawiam. A gdyby nie użytkownicy forum i ich wiedza to auto dalej stało by u "druciarzy" i wymianiali by wszystko po kolei...

