[D3 03 4.2MPI ] Buczenie koła podczas przyspieszania
[D3 03 4.2MPI ] Buczenie koła podczas przyspieszania
Prosze o sugestie w przypadku takiej przypadlosci:
Podczas lekkiego przyspieszenia, zawsze w ten sam sposob przyciskajac pedal gazu buczy cos z tylu, mam wrazenie ze w tylnym prawym kole. Wtedy musze odjac gaz albo dodac bardziej zdecydowanie.
Buczenie podobne do tego gdy najedzie sie na linie-tarkę pobocza.
Hełp.
Podczas lekkiego przyspieszenia, zawsze w ten sam sposob przyciskajac pedal gazu buczy cos z tylu, mam wrazenie ze w tylnym prawym kole. Wtedy musze odjac gaz albo dodac bardziej zdecydowanie.
Buczenie podobne do tego gdy najedzie sie na linie-tarkę pobocza.
Hełp.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2012, 02:23 przez gizmo07, łącznie zmieniany 1 raz.
Podnieś go do góry i zakręć kołem , może łożysko się "kończy" :-/
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Możliwe że podczas ruszania , łożysko się delikatnie przesuwa i zaczyna "wyć" dodasz więcej gazu to się przestawia kawałek mocniej i przestaje "wyć" .gizmo07 pisze:Ale lozysko halasowalo by zawsze podczas jazdy, a u mnie tylko gdy wcisne lekko, do określonej pozycji gaz.
Nieprawdaz ?
A jak jedziesz po łuku drogi ( zakręt ) to wycie się nasila ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- djdemon_pl
- Forum Audi A8
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
- Lokalizacja: mazowieckie
Koledzy chciałbym odświeżyć temat buczenia lub dziwnego rezonansu jaki pojawia się u mnie wewnątrz samochodu po tym jak przyspieszam od 100/h - i tylko ten rezonans, jakby drganie - jest tylko wtedy gdy dodaję gaz.
Ostatnio usłyszałem od jednego z mechaników, że to normalny objaw w A8 i abym zaczął szukać mostu na wymianę ...
Może ktoś z Was już ćwiczył taki problem i poradził sobie z nim w mniej kosztowny sposób ?
Czekam na podpowiedzi.
Ostatnio usłyszałem od jednego z mechaników, że to normalny objaw w A8 i abym zaczął szukać mostu na wymianę ...
Może ktoś z Was już ćwiczył taki problem i poradził sobie z nim w mniej kosztowny sposób ?
Czekam na podpowiedzi.
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
- djdemon_pl
- Forum Audi A8
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
- Lokalizacja: mazowieckie
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Coś jest chyba z tylnym mostem w d3 . Coraz więcej ósemek ma ten problem . http://www.a8team.pl/topics14/5272.htm , http://www.a8team.pl/topics14/2494.htm , http://www.a8team.pl/topics14/2693.htm .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- djdemon_pl
- Forum Audi A8
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
- Lokalizacja: mazowieckie
Koledzy odświeżam PROBLEM - bo nadal brak diagnozy a może do tego czasu ktoś poradził sobie z tym problemem.
U mnie zaczyna się ok 110 km/h podczas przyspieszania - rezonans nieprzyjemny w samochodzie.
Zbieżność może mieć wpływ ?
U mnie zaczyna się ok 110 km/h podczas przyspieszania - rezonans nieprzyjemny w samochodzie.
Zbieżność może mieć wpływ ?
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05