Jestem w trakcie zakupu instalacji do D3, sprawdzony "gazwownik" poleca mi instalację ze sterownikiem AEB KING, twierdzi, że jest dużo lepsza od Staga Premium, chwaląc autoadaptacyjne oprogramowaniem współpracujące bezpośrednio z EOB. Do tego wtryski Hana i 2 reduktory KME Gold.
Jaki macie doświadczenia z tym sterownikiem, czy to dobra konfiguracja?
Dodam, że Stag jest korzystniejszy cenowo o 500 PLN.
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] LPG AEB KING - co to jest ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 60
- Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
- Lokalizacja: Śląsk
[D3 03 4.2MPI ] LPG AEB KING - co to jest ?
Ostatnio zmieniony 07 paź 2012, 02:21 przez IRONH, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 18
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 21:53
- Lokalizacja: Płock
Ja tam nie jestem za składaniem LPG z różnych gratów. Chociaż dużo osób składa i sobie chwali.
Ja mogę ci polecić Landi Renzo Omega. Droga i wytrzymała.
Mam ją samontowaną w S-klasie zrobione 50 tys. km bez żadnego problemu. Teraz zamontowałem w A8 na razie zrobione 1000km i pierwszy przegląd ale żadnych problemów. Spalenie wychodzi mi 16-18l. W mietku mniej
.
W sumie i tak 70% sukcesu to Gazownik który ci zakłada , a nie sama instalacja.
2 zasada - Oszczędzaj po założeniu a nie NA ZAŁOŻENIU.
Ja mogę ci polecić Landi Renzo Omega. Droga i wytrzymała.
Mam ją samontowaną w S-klasie zrobione 50 tys. km bez żadnego problemu. Teraz zamontowałem w A8 na razie zrobione 1000km i pierwszy przegląd ale żadnych problemów. Spalenie wychodzi mi 16-18l. W mietku mniej

W sumie i tak 70% sukcesu to Gazownik który ci zakłada , a nie sama instalacja.
2 zasada - Oszczędzaj po założeniu a nie NA ZAŁOŻENIU.