na obrotomierzu przy uruchomionym silniku
co ona oznacza??? Poniżej fotka poglądowa (z innego auta)
![]() |
![]() |
niestety ale nie masz racji... ktoś dopiero podłączył akumulator i nie zaadaptował się czujnik kąta skrętu. Świadczy o tym data na zegarkuNowak_zg pisze:prawdopodobnie walniety jest czujnik absu ...
niew iem moze jest tak jak mowisz ale aku widac jest podpiety od ponad 2 godzin a silnik jest juz rozgrzany do temp ok 90Cwolek pisze:niestety ale nie masz racji... ktoś dopiero podłączył akumulator i nie zaadaptował się czujnik kąta skrętu. Świadczy o tym data na zegarkuNowak_zg pisze:prawdopodobnie walniety jest czujnik absu ...zgaśnie jak przejedziesz pare metrów i skręcisz
wróżenie z fusów.... trzeba podpiąć VCDSa i zobaczyć jakie błędy..... wtedy będzie jasne czy to problem z czujnikiem abs czy kąta skrętu.... aku może być podpięte 4h - jak autem nikt za wiele nie jeździł to z rozgrzania silnika czujnik sam nie wykona autoadaptacji.... ale od czujnika kąta skrętu bym zaczął....Nowak_zg pisze:niew iem moze jest tak jak mowisz ale aku widac jest podpiety od ponad 2 godzin a silnik jest juz rozgrzany do temp ok 90Cwolek pisze:niestety ale nie masz racji... ktoś dopiero podłączył akumulator i nie zaadaptował się czujnik kąta skrętu. Świadczy o tym data na zegarkuNowak_zg pisze:prawdopodobnie walniety jest czujnik absu ...zgaśnie jak przejedziesz pare metrów i skręcisz
pozatym data po podpieciu aku chyba by nie byla 07.07 ?
wiec jakos nie wydaje mi sie ze ta kontrolka zgasnie ....
heh a tego juz nie doczytałem ;-)lubelak pisze:a może po prostu podglądowe zdjęcie wstawił autor wątkuchrisvtr pisze:a nie wydaje sie wam dziwne ze auto ma przebieg troche ponad 1100km tylko ? , moze to zdjecie bylo zrobione 7.07.2003 roku jak auto bylo nowe , chociaz ciezko stwierdzic czy w tym czasie byly juz cyfrówki :mrgreen:?