[S8 D2 01 ] Grzeje się do 120stopni
[S8 D2 01 ] Grzeje się do 120stopni
grzeje się do 120 stopni podczas jazdy, postoju ,wywala płyn do zbiornika wyrównawczego ,slychac i czuc jakieś bulgotanie w wężach jak przytrzymam ręką , czujnik temp ok. termostat?? , pompa wody?????(oderwał by się chyba wirnik) do wnętrza grzeje. górna rura chłodnicy nagrzewa się, dolna tez czuc ze jest ciepła.
Wisko może kręcić się cały czas bez względu czy masz obroty biegu jałowego czy nie, nawet po uruchominiu zimnego silnika, po jego zalączeniu sie (wiska) nie dałbyś rady utrzymać wentylatora ręką czy nawet gumową rękawicą. A chłodnica właśnie dlatego nie nagrzewa się bo najprawdopodobniej wsiko się nie załącza i nie goni wody do chłodnicy, nawet pomimo tego że pompa może być sprawna to i tak Ci nie pogoni wody po całym układzie. Identyczne obiawy miałem w BMW jakie Ty opisujesz.
[ Dodano: 2012-10-16, 12:50 ]
Wisko się kręciło ale nie załączało, chłodznica była niedogrzana a po przekroczeniu 90st C zaczynało wywalać płyn chłodzący przez zbiorniczek wyrównawczy.
[ Dodano: 2012-10-16, 12:50 ]
Wisko się kręciło ale nie załączało, chłodznica była niedogrzana a po przekroczeniu 90st C zaczynało wywalać płyn chłodzący przez zbiorniczek wyrównawczy.
Nie wypisujcie głupot :mrgreen:
bo się ubawiłem
więc tak jakby było nie sprawne a tak może być to by się coś działo ale
w korkach czy jakby stał w miejscu ze 10-15 min
można sprawdzić dwutlenek w płynie jak jest to głowica
jak nie to sprawdzić termostat -pompa wody ewentualnie sprawność wiatraków
[ Dodano: 2012-10-16, 20:45 ]
lub chłodnica nie drożna
[ Dodano: 2012-10-16, 20:46 ]
chłodnica cała ciepła ?
bo się ubawiłem
więc tak jakby było nie sprawne a tak może być to by się coś działo ale
w korkach czy jakby stał w miejscu ze 10-15 min
można sprawdzić dwutlenek w płynie jak jest to głowica
jak nie to sprawdzić termostat -pompa wody ewentualnie sprawność wiatraków
[ Dodano: 2012-10-16, 20:45 ]
lub chłodnica nie drożna
[ Dodano: 2012-10-16, 20:46 ]
chłodnica cała ciepła ?
A może masz zapowietrzony układ chłodzenia , jeżeli przegrzałeś silnik to możliwe , że przegrzała się uszczelka ?? Ubywa płynu ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
nie ubywa, nie miał kiedy się przegrzac , zapowietrzył sie sam z siebie ot tak?
[ Dodano: 2012-10-16, 21:57 ]
zwyczajnie chodzi na małym obiegu nie wypuszcza płynu na chłodnice tak to wygląda i niema gdzie się schłodzic nawet trochę , tyle co wiatrakiem od nagrzewnicy schładza ,boje się tylko ze jak rozłożę to wszytko i okaże się że to nie termostat........
[ Dodano: 2012-10-16, 21:57 ]
zwyczajnie chodzi na małym obiegu nie wypuszcza płynu na chłodnice tak to wygląda i niema gdzie się schłodzic nawet trochę , tyle co wiatrakiem od nagrzewnicy schładza ,boje się tylko ze jak rozłożę to wszytko i okaże się że to nie termostat........
Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, 23:25 przez kamilsxt, łącznie zmieniany 1 raz.